Өлең, жыр, ақындар

Қазақстандағы франчайзинг: бастауға ең ыңғайлы салалар

Франчайзинг — өз ісін ашуды жоспарлағандар үшін қолайлы әрі тиімді кәсіпкерлік моделі. Қазақстанда бұл бағыт соңғы жылдары үлкен танымалдыққа ие болды. Франшиза арқылы кәсіпкер дайын бизнес-модель мен танымал брендтің қолдауына ие болып, тәуекелдерді азайта алады. Бірақ қай салалар қазақстандық кәсіпкерлер үшін ең ыңғайлы?

1. Тамақтану саласы (Fast Food және Coffee Shop)

Тамақтану индустриясы франчайзингте әрдайым көш бастап тұр. McDonald’s, KFC, Starbucks сияқты танымал брендтер жылдам қызмет көрсету мен тұрақты сұраныс арқылы кәсіпкерлерге үлкен мүмкіндіктер ұсынады. Сонымен қатар, жергілікті нарықта Coffee Boom, Dodo Pizza сияқты қазақстандық франшизалар да танымалдылыққа ие болуда.

2. Білім беру

Білім беру саласына сұраныс жыл сайын артып келеді. Әсіресе, балалар мен жасөспірімдерге арналған курстар, тіл үйрету орталықтары және IT мектептері ерекше танымал. Мысалы, робототехника мен бағдарламалау бойынша Robokidz франшизасы осы саланың табысты мысалы бола алады.

3. Денсаулық және сұлулық индустриясы

Фитнес-орталықтар, косметологиялық қызметтер мен сұлулық салондары франчайзинг үшін тартымды бағыттардың бірі. Қазақстандықтардың салауатты өмір салтына деген қызығушылығы бұл нарықты тұрақты етеді. Сонымен қатар, маникюр студиялары мен SPA орталықтарына деген сұраныс та жоғары.

4. Логистика және жеткізу қызметі

Онлайн сауданың қарқынды дамуы жеткізу қызметтеріне деген сұранысты арттырды. Glovo, Wolt және басқа да халықаралық франшизалар жергілікті нарықта тиімді бизнес мүмкіндігін ұсынады.

5. Киім және аксессуарлар

Брендтік киім дүкендері де франчайзингтің табысты бағытына жатады. Massimo Dutti, Zara сияқты танымал франшизалар сапа мен танымал бренд есебінен клиенттердің сенімін ұтып отыр.

Қорытындылай келе, Қазақстандағы франчайзинг нарығы жаңа бастаған кәсіпкерлер үшін көптеген мүмкіндіктер ұсынады. Дұрыс саланы таңдап, сенімді франшиза иесімен жұмыс істеу арқылы кәсіпкер алғашқы қадамдарын сәтті бастай алады. Әрине, франчайзингтің басты артықшылығы — дайын бизнес-модель, маркетингтік қолдау және танымал брендтің беделі. Бұл өз ісіңізді бастау барысындағы тәуекелдерді барынша азайтуға көмектеседі.

Дегенмен, франшиза таңдауда аса мұқият болу қажет. Сала мен нарықтың сұранысын зерттеп, келісім шарттарын мұқият оқыған дұрыс. Сонымен қатар, франчайзинг тек қаржылық табыс қана емес, тұрақты жұмыс, клиенттермен байланыс және ұзақ мерзімді даму екенін түсінген жөн. Осы мүмкіндіктерді тиімді пайдалана отырып, Қазақстанда табысты бизнес құруға жол ашық.

Данибай Мөлдір


Пікірлер (1)

Мейіржан

Керемет ақпарат

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Басқа да жазбалар