Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы
Май орта мектебі
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Досжанова Салтанат Кожахметовна
10 сынып
Сабақта қолданылған әдістер: синквейн, деңгейлік тапсырма, бинго, домино. Әдіс-тәcілдер түрін сыныптағы оқушылар санына қарай және оқушылардың білім деңгейіне қарай түрлендіруге болады. Сабақ «Жәрмеңке» атты тренинг арқылы басталып, ынтымақтастық атмосферасы құрылады. Оқушыларға берілетін қасиеттер санын оқушы санына сәйкес жасауға және қасиеттерді ағылшы тілінде беруге болады. Бұл жағдайда оқушылардың тілін де дамытып, ынтымақтастық атмосферасын да қалыптастыруға болады. Берілген қасиеттер ішінен оқушылар өзіне қажет дегенін таңдап алып, қалғанын сыныптастарына таратады. Әр оқушы өзінде жиналған қасиеттерге қарап, айтып өтуіне болады. Барлық оқушыларға оқу міндет емес. Соңында мұғалім оқушыларға өз тілегін білдіріп сабақ басталады.
Ағылшын сабақтарындағы міндетті кезеңдердің бірі фонетикалық жаттығу. Оныншы сынып оқушылары болғандықтан таңдап алынған жаңылтпаш түрі күрделі. Оқушылар жаңылтпашты әрі дұрыс, әрі жылдам оқуы тиіс. Оқушылардың «Қазақстан менің отаным» тақырыбы бойынша бар білімін тексеру үшін Бинго әдісін қолдандым. Берілген үлестірмелі қағазбен жұмыс лоторея билетін толтыру ережесі сияқты жүргізіледі. Оқушылардың арасында кім сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап берсе, сол Бинго деп айтуы тиіс. Оқушылардың білімі тексерілген соң сабақтың жаңа лексикасымен танысып, мәтінмен жұмыс жұргізіледі. Мәтінді екі топқа бөліп беруді жөн көрмеген себебім, оның тұтас мағынасының болмауында. Балалар санының аздығына байланысты оқушылар мәтінді сынып ішінде оқып, аударып шығады. Сынып оқушылары көп болған жағдайды мәтінді екі топқа да беріп, жұмыс жүргізуге болады. Топ оқушылар бір бірін толықтырып аударма жасау да тиімді. Келесі тапсырмалар оқушылардың мәтінді қаншалықты меңгергендігін көрсету үшін жасалған. Топ оқушыларының бірі сұрақтарға жауап береді, екіншісі тұжырымдар арасындағы бұрысын көрсетеді. Оқушылардың басаққа деген қызығушылығын жоғалтпау үшін Домино әдісін қолдандым. Ортада жауаптар жазылған карточкалар бар. Оқушылар кезекпен жабық күйдегі сұрақтарды таңдап оқиды. Кім сұрақ жауабын жылдам тапса, сол сұрақ жауабын жабуы тиіс. Тапсырма екі топта жүргізілгендіктен сұрақтарды сыртқы бетінен нөмірлеп алу жұмысты жеңілдетеді. Сабақ Деңгейлік тапсырмаларды орындаумен жалғасады. Сынып оқушыларына тапсырманы таңдау мүмкіндігін беруге болады. Немесе өз тарапыңыздан тапсырманы бөліп беріңіз. Оқу үлгерімі жоғары оқушылар өз досына туған жері туралы хат жазады. Қалған оқушылар сөйлемдерді мағынасына сәйкес жалғастырып жазады. Сабақ қорытындысын синквейн құрастыру арқылы жасалады. Сабақ тақырыбы бойынша бес жол өлең құрастырады. Оқушыларға стикерлер таратылып, сабақ бойынша өз ойларын жазу ұсынылады. Жазылған стикерлерді көрсетілген сурет аймағына апарып іледі. Сабақта бірін- бірі, өзін-өзі бағалау түрі жүргізіледі. Оқушылар таратылған бағалау парағына өзіне және сыныптастарына баға қояды, барлық қойыған бағалар есептеліп қорытындысы шығарылады. Бағалаудың бұл формасын сыныптағы оқушылар әділ баға қоя алады деген сенімде болсаңыз тиімді деп есептеймін. Басқа да бағалау формаларын қолдануға болады.
Ағылшын тілі |
10 сынып |
Сабақтың тақырыбы: |
Kazakhstan is my motherland. Қазақстан менің отаным |
Мақсаты: |
Менің отаным тақырыбында білімдерін жинақтау |
Күтілетін нәтижелер: |
Қазақстанның георгафиялық орналасуы, халқы, астанасы туралы ағылшын тілінде айта алады. |
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Оқулық, видеожазба |
Оқытудың әдістермен модульдері: |
Синквейн, деңгейлік тапсырма, бинго, домино |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс әрекеті
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Жәрмеңке |
«Жәрмеңке», әр оқушыға 6 қасиет жазылған кеспелер беріледі, оны жариялайды (батылдық, сәттілік, шапшаңдық, белсенділік, жауапкершілік, ақыл т.б.). |
Оқушылар өзіне қажет деген қасиетті таңдап алып, қалғанын сыныптастарына таратады. |
||||||||||||||||
Фонетикалық жтаттығу |
I bought a bit of baking powder and baked a batch of biscuits. I brought a big basket of biscuits back to the bakery and baked a basket of big biscuits. Then I took the big basket of biscuits and the basket of big biscuits and mixed the big biscuits with the basket of biscuits that was next to the big basket and put a bunch of biscuits from the basket into a biscuit mixer and brought the basket of biscuits and the box of mixed biscuits and the biscuit mixer to the bakery and opened a tin of sardines. |
Pupils listen to the teacher then read it themselves. |
||||||||||||||||
Бинго |
|
Pupils answer the questions who will answer the first for all questions, says loudly «BINGO» |
||||||||||||||||
Лексика |
Introduce pupils with new words |
Write them in their vocabulary |
||||||||||||||||
Мәтінмен жұмыс |
|
Read the text one by one, translate after reading. |
||||||||||||||||
After reading task Сұрақтарға жауап беру |
1. When was the Kazakhstan established as the republic? 2. What countries does Kazakhstan border? 3. What can you say about the population of the Republic? 4. What language is the language of international communications of the country? 5. What mineral resources are there in Kazakhstan? |
The first group of pupils will answer the questions. |
||||||||||||||||
Дұрыс және бұрыс тұжырымдар. |
|
Pupil say which sentences are true, which are false. |
||||||||||||||||
Домино |
|
Pupils take tickets and read questions, first who will find an answer close it.
|
||||||||||||||||
Деңгелік тапсырмалар Хат жазу\ сөйлем толықтыру |
Pupils make their decision themselves |
А level writes a letter to his pen friend about his motherland |
||||||||||||||||
We live in….. It is situated….. Kazakhstan has got…. It stands….. There are many….. they are: Almaty,……… The official language…… The President………… |
B level completes sentences |
|||||||||||||||||
Қорытынды Синквейн |
Example: KAZAKHSTAN HOSPITABLE SOVEREIGN DEVELOPS, INCREASE, COMMUTICATE PEACIFUL AND GENEROUS LAND MOTHERLAND |
|
||||||||||||||||
KAZAKHSTAN INDEPENDED, FRIENDLY BORDER, DEVELOP, SITUATED BIG REPUBLIC IN CENTRAL ASIA MOTHERLAND |
|
|||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
|
Prepare text for retelling |
||||||||||||||||
Рефлексия |
No, I didn’t like the lesson! I have some questions. Yes, I liked the lesson! |
Make point near the picture |
||||||||||||||||
Бағалау |
|
Бірін-бірі, өзін-өзі бағалайды. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі