Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
Қыраш ауылы, №180 Қызылмақташы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Күлтанова Лаззат
| Мұғалімнің аты-жөні: | Күлтанова Л | ||
| Сыныбы: МАД | Пәні: Сауат ашу | ||
| Сабақтың тақырыбы | Л л дыбысы мен әрпі | ||
| Сілтеме | 1. Білім стандарты. 2. Интернет көздері | ||
| Жалпы мақсаты | Л дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Л дыбысы бар сөздерге дыбтық талдау жасай білуге үйрету. Л дыбысы бар сөз, сөйлеп ойлап табуына назар аудару, сөздерді буынға бөліп байланыстыра сөйлеуге үйрету. | ||
| Күтілетін нәтиже | Л дыбысы мен әріптің дауыссыз екенін біледі | ||
| Негізгі идеялар | Топтық жұмыс жасауда оқушылардың бір-бірімен ықпалдастығы нығаяды. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды. Суретпен жұмыс жасағанда, АКТ-ні қолдануда, топтық әңгімеде, көшбасшылыққа ұмтылуын, өз-өздеріне сенімділіктерін нығайтады. | ||
| Тапсырмалар : | Ғаламтор, интернет желісінен алған материалдар, тақта, дәптер, суреттер. | ||
| Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: | 
 Уақыты: 
 | Мұғалім іс-әрекеті: | Оқушы іс-әрекеті: | 
| Кіріспе 
 
 
 
 
 | 2 мин 
 
 
 
 2мин 
 
 
 4 мин 
 
 
 1мин | Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосфересын құру.Психологиялық дайындық. 
 «Гүлдер » арқылы - топқа бөлу 
 
 
 Өтілген әріптерді еске түсіру. «Миға шабуыл» сұрақтар қою Суреттер арқылы 
 «Смайликтер» арқылы бағалау. | Бір-біріне жақсы көңіл -күй тілейді. 
 Топқа бөлініп, топтар өз жұмыстарын атқарады. 
 
 
 
 Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын жауап береді. 
 Өздерінің білетіндері туралы айтып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады. | 
| Тұсаукесер 
 
 | 2мин | «Ең зерек»-жеке жұмыс (Өткен сабақты еске түсіру ) | Отанды қорғау т.б әдепті болу үлкенді құрметтеу. ананы сыйлау т,б оқушы өз ойын айтады. | 
| Негізгі бөлім 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 5мин 
 
 
 
 
 1 мин 
 3мин 
 
 
 
 
 3 мин 
 | Суреттер көрсету «Дәптермен жұмыс» (жаңа сабақ) 1.Л дыбысы мен әрпі 2. Топтық әңгіме жасау. 
 «Смайлик» арқылы бағалайды 
 Топтық жұмыс әңгіме, суреттер, сөздер құрау арқылы жұмыс жүргізіледі. «Смайликтермен мадақтау» 
 - Сергіту сәті Жеке жұмыс «Перне тақтамен жұмыс» сөз жазу. Топтар бірін-бірі бағалайды. | Берілген сөзді әрқайсысы жеке оқиды. 
 Әр топ жазған сөздерін буынға бөледі, сөйлем құрайды Үш топ бір-бірін смайлик арқылы бағалайды 
 
 | 
| Қорытынды 
 
 Рефлекция | 
 2 мин | Бүгінгі сабаққа кері байланыс Түсіндім, жартылай түсіндім, мүлдем түсінбедім. | Оқушылар өздерінің түсінгендерін смайлик арқылы көрсетеді. 
 | 
Раушан
рахмет өте мазмұнды сабақ