Қарабұтақ орта мектебі
қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі
МЫРЗАҒАЛИЕВА Г.Ж
Класы: 7
Пәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Етістіктің шақтарын қайталау
Білімділік мақсаты: Етістіктің шақтарынан алған білімдерін жинақтау, тиянақтау.
Дамытушылық мақсаты: Өз беттерінше салыстыру,ой қорыту, мысалдар арқылы көз жеткізу дағдысын арттыру,шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Тіліміздегі етістіктің шақтарының табиғатын терең түсіне отырып, орынды қолдана білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, Салыстыру, Сәйкестендіру, Тест, Топтастыру
Сабақтың көрнекілігі: Сызба, кесте, сурет, техникалық құралдар
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, Ән, Бейнелеу өнері
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру бөлімі
2.Үй тапсырмасын пысықтау
Кіріспе: Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ.Өйткені етістіктің шақтарынан өткенді қайталап тақырып бойынша алған білімдерімізді көрсетеміз. Сабағымызды бөлімдер бойынша өз білімдеріңізді көрсетіп,білім шыңына шығуларыңызға тілектеспін.
«Біліміңді байқап көр»
1.Етістіктің шақтары дегеніміз не?
2.Шақтың қандай түрлері бар?
3.Осы шақ дегеніміз не?
4.Нақ осы шақ қалай жасалады?
5.Қалып етістіктерінің ерекшелігі неде?
6.Ауыспалы өткен шақ пен ауыспалы келер шақтың ұқсастығы мен айырмашылықтары қандай?
7.Келер шақ деген не?
8.Келер шақтың қандай түрі бар?
9.Келер шақ қалай жасалады?
10.Өткен шақтың қандай түрлері бар?
Тақтамен жұмыс
Мәтінді оқу. Мәтінге ат қою «Партизан достарым» Шақтарды тауып түріне қарай ажырату
Бардым - жедел өткен шақ: кетеді - ауыспалы өткен шақ:
Бердім - жедел өткен шақ; қалыппын - ауыспалы өткен шақ:
Тыңдайсың - ауыспалы осы шақ: елестейді - ауыспалы осы шақ
«Кім жылдам?»
Берілген етістіктерді жекеше. көпше жіктеу
Алып келді
Келе жатыр
Оқытты
Күледі
Жылайды
Тыңдайсың
Оқулықпен жұмыс
159-жаттығу. Мәтінді оқып мазмұндау
Шығармашылық тапсырма
Берілген сурет бойынша өлең немесе әңгіме құрау
.........................................................................ойнайды
.........................................................................тоймайды
...........................................................................................
........................................................................... алмады
Болмасаң да ұқсап бақ
Кез келген затты немесе жан-жануарды, табиғат құбылыстарын қимыл іс-әрекет арқылы бейнелеу керек. Бейнеленген іс-әрекет қай шақта тұрғанын айт.
Мақал-мәтел
Мақал-мәтелдің жалғасын табу
1. Ақыл көпке жеткізер
.......................................
2. Анаға қарап қыз төсер
........................................
3. Үй артына жар ............
Семантикалық кесте
№ |
Етістіктер |
осы шақ |
өткен шақ |
келер шақ |
1 |
Асан мен Үсен ескі жұртта қалды |
|
+ |
|
2 |
Асан мен Үсен далада ойнады |
|
+ |
|
3 |
Балалар сабақ оқып отыр |
+ |
|
|
4 |
Асан далада қалғанына жылады |
|
+ |
|
5 |
Оқушылар кеше сабаққа келмеді |
|
+ |
|
6 |
Арай қалаға бармақшы |
|
|
+ |
7 |
Олар ертең қалаға кетеді |
|
|
+ |
8 |
Үсен Асанды жұбатып отыр |
+ |
|
|
9 |
Бәрінде ұмытып қалыппын |
+ |
|
|
10 |
Алыстан сағым елестейді |
|
+ |
|
Тест
Бағалау
Үйге тапсырма
«Кім болам?» «Мектептес достар» шығарма жазу
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі