Батыс Қазақстан облысы
Зеленов ауданы
Белес ауылы
Белес ЖОБМ балабақшасының
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Габдуллина Акжанар Жасбулатовна
Пәні: қазақ т |
Күні: 19.01.2016жыл Класы: 5 «а» |
Сілтеме: нұсқаулық 41-49 бет; Блум 43-44 бет; оқулық 126-127 бет |
Сабақтың тақырыбы: |
А.Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба» |
|
Негізгі мақсаттар: |
- оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау; - топтық жұмысқа жұмылдыру; - өзін-өзі бағалауға немесе өзара бағалауға ынталандыру. |
|
Оқыту нәтижелері: |
Тақырыпты жан-жақты түсініп, талдайды, қолдана біледі, басқа сөз таптарымен салыстыра алады, мәтіннен таба біледі, ойын жинақтайды. |
|
Сабақтың әдіс-тәсілі: |
Топтық жұмыс, Блум таксономиясы, «Ой шақыру, мағынаны ажырату, ойтолғаныс», деңгейлік тапсырмалар,шығармашылық жұмыс |
|
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, маркер, оқулық, флипчарт, парақтар, бейне роликтер |
|
Модульді кіріктіру |
Сыни тұрғысынан ойлау, АКТ, диалогті оқыту, бағалау. |
Кезең |
Мақсаты |
Мұғалімнің іс -әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Интеракция |
Әдіс тәсілдер |
Уақыт Бағалау |
||||||||||
Білу 10-минут |
Мақсаты: өткен сабақ бойынша түсініктерін нақтылау
|
Оқушылармен амандасу. «Шаттық шеңберінде» бір –бірімен амандасады. Мақал –мәтелдер бойынша топқа бөліну. топ ережесі. Үй тапсырмасы «Қыс» өлеңін жатқа айту. Ой қозғау: Жасымда ғылым бар деп ескермедім..., Абай ақын неге өкінеді? олай болса бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар? Қызығушылықты ояту Қаңтардың он тоғызы
-
- Өлеңді түсініп оқу ` тақырыбы, идеясы, ақынның айтпақ ойы неде? |
Топтастыр Сөздер айтады. Сұрақтарға жауап береді. Қыстың суреті мен ақынның өлеңін салыстыру. ақ киімді, ақ сақалды, соқыр, мылқау, ашушаң, долы адам бойында кездесе ме? Өз бойыңда болса, қандай дәлелдер арқылы мысал келтірер едің? «Шаттық» шеңберінде оқушылар бір –біріне сәттілік тілейді.
|
Ауызша сұрақтар қойылады.
Жеке |
Диалогттік оқыту Өзара ынтымақтас-тық және топпен жұмыс
|
10 минут
смайлк |
||||||||||
Түсіну 6-минут
|
Мәтін мазмұнын түсіну
|
Сөздік жұмысы
Кесте толтыру. семантикалық карта |
|
Топпен жұмыс |
СТО (миға шабуыл) Диалогтік оқыту. |
6 минут
Жұлдызшамен
|
||||||||||
Қолдану 6 минут
|
Шығармашылық қабілеттерін дамыту
|
Өлең құрастыру 1-топ: Жамандықтан жиренемін, 2-топ: Адам болып өсемін, 3-топ: Жасымнан білім аламын, мақал–мәтелдердің жалғасын табу |
Қажетті сөздерден сөйлем құрастыру.
|
Топпен жұмыс
Жеке |
СТО Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс. |
6 минут
жұлдызшамен |
||||||||||
Талдау 8 минут
|
Теориялық білімдерін өмірмен байланыстыра білу
|
Өлеңнің идеясы : Ғылым – үлкен қазына Тақырыбы: Жастарды ғылымға, өнерге шақыру. Өлең құрылысын талдау. Көркемдегіш тәсілдері: Әр шумақтағы ой-толғаныс 1-шумақ- 2-ші шумақ- 3-ші шумақ- Өлеңнің мақсаты: Тірек шумақ- |
|
Топпен жұмыс Жеке |
СТО, Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс.
|
8 минут 1 ұпаймен Әр топ бағаланады |
||||||||||
Жинақтау 7-минут |
|
ІІІ. Ойтолғаныс «Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба» -дегенді қалай түсінесіңдер? болмасаң да ұқсап бақ... |
Өзіне ұнаған өлең жолдарын жатқа айтады. Жаттаған өлең жолдарының өзі үшін де өзге үшін де қаншалықты құнды екенін өз сөзімен дәлелдейді. |
Жеке жұмыс |
Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс.
|
7 минут
«Екі жұлдыз бір тілек» |
||||||||||
Бағалау 8-минут |
Бүгінгі сабақта алған білімдерін қорыту
|
Тапсырма Р – рөл /Абай/ А – аудитория /кейінгі ұрпақ/ Ф – форма /өсиет хат/ Т – тақырып /Ғылымды, білімді үйренуге шақыру/ |
Бекіту сұрақтары:
оқыған өлеңіміз неше шумақтан тұрады? |
Жеке жұмыс |
Сергіту сәті. |
8 минут Қортынды бағалары айтылып,күнделіктеріне баға қойылады. |
||||||||||
Рефлексия |
Рефлексия |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің қандай? |
Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады. |
Жеке жұмыс
|
Диалогтік оқыту |
2 минут
|
||||||||||
Оқуға арналған тапсырма |
Орындауға берілген тапсырма |
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жаттау. |
|
|
|
|
Ханшайым
Ғылым таппай мақтанба өлеңі тез тауып беріңдерш пжпжпж
?
Ғылым таппай мақтанба өлеңіндегі көркемдегіш құралдар тез өтініш