Өлеңдер Бөлімі

Қазақстанның экономикалық әлуеті және болашағы

                                                                                                    Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Бәйтерек ауылы

Әл-Фараби атындағы орта мектебінің география пәні мұғалімі

Културеева Рая Байбосиновна

№6

9-сынып

Сабақтың тақырыбы

 Қазақстанның экономикалық әлуеті және болашағы

Сабақтың мақсаты

 Қазақстанның экономикалық әлуеті және болашақ дамуы туралы білім беру

Сілтемелер

Оқулық мәтіні, сурет, кесте, оқулықтың қосымша материалдары, тапсырмалар, атлас т.б.

Күтілетін нәтижелер

  • Қазақстанның экономикалық әлуеті: бес құрамдас бөлігіне баға беріп талдайды;
  • Әлеуметтік экономикалық даму көрсеткіштеріне оқулық суреттерін пайдаланып баға береді;
  • Экономикалық әлует, ЖІӨ, АДИ, инновациялық экономика түсініктерінің мазмұнын ашады;

Түйінді идеялар

Сыни ойлау мен сыни көзқарасын қалыптастырады, топтық мүдде, ұжымдық әрекет орнайды. Біріккен топтық жұмыс арқылы өз бетімен білім алуға төселу.

Сабақ түрі

 Жаңа сабақ

Көрнекі құралдар

 Слайд, суреттер, схема, кесте, смайлик т.б.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеті

Оқушының орындайтын іс-әрекеті

Оқытудың әдіс-тәсілдері

 

І Ұйымдастыру

 

Оқушыларды түгендеу, әр-түрлі фигуралар бойынша топқа бөлу

Оқушылар топқа бөлінеді

Психологиялық дайындық

Мақсат қою

 

 

 

ІІ Үй тапсырмасын сұрау

 

 

 

 

Үй тапсырмасын қорытындылау

Сабақтың мақсатымен таныстыру

 

 

І топ – Білімді тексеру бойынша сұрақтар

 

ІІ топ – 1,2,3 (22 бет)

 

ІІІ топ – 4,5,6 (22 бет)

 

Тест жұмысы (24 бет)

Оқушылар сабақтың мақсатын анықтауға қатысады

Сұрақтарға жауап береді

 

Тапсырмаларды орындайды

Тапсырмаларды орындайды

Оқушылр дәптерлеріне тест жұмысын орындайды

 

Диалогтік оқыту

 

 

Сыни ойлау

 

Сыни ойлау

 

Жұптық жұмыс

IV Жаңа сабақ

       Білу.

Слайд арқылы

Слайд арқылы

Экономикалық әлует

Табиғат            Тұрғын 

ресурстық        халықтық   

 

              Өндірістік

 

          ҒТ              ЭГЖ

 

І ЖІӨ

ІІ АДИ

ІІІ Инновациялық экономика

Оқушылар мәтіндерді пайдаланып талдайды

 

І топ.  Табиғат ресурстары

ІІ топ. Тұрғ. халық

ІІІ топ. Өнд/к

Оқушылар мұғалім және мәтіннің көмегімен мәнін ашады

Тақырыптың мазмұнын білу үшін ізденеді, бір-бірімен ынтымақтаса отырып шығармашылықпен айналысады

 

Ой қозғау, сыи тұрғыдан ойлау, мәтінмен өз бетімен жұмыс, іздену

V Жаңа сабақты бекіту

«Өзіңді тексер» сұрақтары  беріледі.

 Тест сұрақтары

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Дәптерге: тест сұрақтарына жауап береді, дайын жауап арқылы бірін-бірі тексереді

Диалогтік оқыту

 

 

Жұппен жұмыс

VI Бағалау

      Толық түсіндім

          Орташа түсіндім

         Түсінбедім

Топтағы  оқушылар алған білімдеріне талдау жасайды. Өзін-өзі бағалау

Ойлау арқылы алған білім деңгейін саралау

VII Үй тапсырмасын беру

Үй тапсырмасын береді

§3 оқу. 1-6 тапсырмаларды орындау

 

Рефлексия

 

Сабақтан алған әсерлерін оқушылар көңіл-күйді білдіретін смайликке іледі

 

 


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×