Шолақсор орта мектебінің
Ағылшын тілі мұғалімі: Жунусова Динара Муталлаповна
Сабақ жоспары: Лондонның демалыс орындары/Places of resting in London.
7 сынып
Мақсаты: Оқушыларға Лондонның демалыс орындары туралы мағлұматтарды бере отырып, олардың оқу, жазу, сөйлеу қабілеттерін дамыту. В С деңгейлі оқушылардың білімін көтеру.
Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу: Сөздік қорларын молайту, сөйлемдерді оқыту, сұраққа жауап бергізу.
Уақыт: |
Модульдер |
Мұғалімнің қызметі: Мен не істеймін? |
Оқушылардың жұмысы; оқушылар не істейді? |
Ресурстар: |
||||||||||||||||||||
4 минут |
Сәлемдесу Ынтымақтастық атмосферасын құру. |
Good afternoon. Қызыл, жасыл түсті стикерлардың артына оқушының атын жазып, стикерларды теріс қаратып, таңдатқызады. Таңдаған стикерінің артында кімнің есімі сол кісіге тілек айтқызады. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Стикерлерді таңдайды, тілек айтады. |
|
||||||||||||||||||||
Стикерлар |
||||||||||||||||||||||||
2 минут |
Топқа бөлу |
Қоржынның ішінен бір дөңгелектен алғызады. |
Қоржыннан алған дөңгелегінің түсі сары болса бір топ болып, ал жасыл дөңгелек алса бір топ болып бөлініп отырады. |
Қоржын, сары-жасыл түсті дөңгелектер. |
||||||||||||||||||||
4 минут |
Үй жұмысын тексеру БІЛУ |
Сөздік теннис. Екі топқа кезекпен үйде жаттаған сөздерін айтқызады. Қай топ айта алмайды сол жеңіліс табады. |
Екі топтың оқушылары бір-біріне қарама –қарсы тұрып білетін сөздерін тоқтағанша айтады. |
Теннис ракеткасы |
||||||||||||||||||||
9минут |
АКТ ТҮСІНУ |
Look at the active board and answer the questions. Look at the answers and choose the colour and raise that colourwhich on your table. 1. London stands on the river * Nile *Mississippi *Thames 2. The Queen of England lives in *Buckingham Palace *Westminster Abbey *The Tower of London 3. Big Ben is *A palace *A square *A clock 4. What is the capital of Great Britain? *Edinburgh; *Boston; *London. 5. What colour are the buses in London? *red; *blue; *black. |
Сары жұлдызшалы жауап дұрыс деп ойласа, алдындағы сары түсті жетонды көтереді. Жасыл жұлдызшалы жауап дұрыс деп ойласа, алдындағы жасыл түсті жетонды көтереді. Күлгін жұлдызшалы жауап дұрыс деп ойласа, алдындағы күлгін түсті жетонды көтереді. |
Сары, жасыл, күлгін түсті жетондар |
||||||||||||||||||||
2 минут |
АКТ
|
The theme of the lesson is “Places of resting in London” Look at the slide. There places of interest in London. These are places where you can see in London. |
Слайдтағы Лондонның демалуға болатын жерлерінің суреттерін көреді. |
слайд |
||||||||||||||||||||
|
ҚОЛДАНУ |
1ші топқа кестеден сан таңдатып, сол нөмірдегі сұрақты оқиды. Жауап қате болса 2ші топқа жауап бергізіп крестик қойғызуға мүмкіндік бергізеді. |
Сұрақтарға жауап бере отырып, қай топ бірінші болып крестиктерді толтырады. |
Слайд, кесте |
||||||||||||||||||||
5 минут |
ТАЛДАУ |
|
Лондонның көрікті жерлері туралы биопоэманы толтырады. |
Кесте |
||||||||||||||||||||
12 минут |
СТО
Дарынды және талантты балаларды оқыту
ЖИНАҚТАУ БАҒАЛАУ |
I shall give you a paper with one picture. You must imagine your place of resting using this picture. this is for 1st group
This is for 2nd group
|
Суретті пайдаланып өздеріңнің демалыс орындарыңды салыңдар да таныстырыңдар. |
Суреттері бар плакат |
||||||||||||||||||||
2минут |
|
Лондон туралы білетіндеріңді жазыңдар |
Үй жұмысын күнделіктеріне жазады. |
Күнделік |
||||||||||||||||||||
3 минут |
Оқытуүшінбағалау |
Бағалау. Бақылаушыға сөз кезегін береді. |
Бақылаушы барлық балалрды бағалайды. |
|
||||||||||||||||||||
2 минут |
Кері байланыс |
Рефлексия: егер сабақта бәрі түсінікті болса қызыл себетке апарып стикерлеріңді жабыстырыңдар. Егер сабақта жартылай түсінікті болса сары себетке апарып стикерді жабыстырыңдар. Егер сабақта ештеңе түсініксіз болса жасыл себетке стикерлеріңді жабыстырыңдар. |
Стикерлерді таңдаған себетттеріне жабыстырады. |
себеттер |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі