Қазақ әдебиеті |
Уақыты: |
Кабинет: №34 |
Мұғалім: А.Н.Толеубекова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
Ы.Алтынсарин «Өзен»өлеңі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Қазақ әдебиеті оқулығының әдістемесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жабдығы |
Тақта,суреттер,кеспе қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Өзеннің адам өміріндегі маңызы. Топтық жұмыс арқылы тақырыпты түсіну,ойлану,талқылау. Мұғалім оқуға бағыттап отыру. Оқушылардың өзін- өзі бағалау мүмкіндіктері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Қазақ тілі – өз тілім, ана тілім, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту
|
А) Өз біліміңді тексер. ( 10 сұрақтан тұратын тест) Ә) Тест жауабын көрсету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану
|
А) Ой қозғау. «Табиғат» туралы суреттерді музыка арқылы көрсету. Ә) «Серпілген сауал» I топқа -Табиғаттың тамаша көрінісі арқылы сенде қандай көңіл күй туды? -Таза ауа, мөлдір судың адамға қандай пайдасы бар? II топқа -Суретке қарап отырып «Табиғат және адам» деген тақырыпты әңгімеле. III топқа -Екі топтың оқушылары қандай тақырыпты қозғап әңгімелеп отыр? -Осының бәрін біріктіріп, қандай тақырып шығаруға болады? Б) Ой шақыру. -Табиғатта ең көп таралған зат не? (су) -Су туралы не білеміз?
Өзен ,көл, теңіз, мұхит. Су Тіршілік көзі. Қар, жаңбыр, шық. -Қазақстанда қандай өзендер бар? (Жайық,Ертіс,Есіл,Тобыл,Сырдария,Іле,Нұра,Сарысу т.б) -Өзеннің қандай пайдасы бар? В) Оқулықпен жұмыс. 1. «Өзен» өлеңінің авторы туралы не білеміз? 2. «Өзен» өлеңімен танысу. 3.Сөздік жұмыс. (дәптермен жұмыс) Қынарда- жағасында. Жанабында- маңайында. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Қызыл өрік |
Оқушылар денелерін жатықтырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс |
Топтық жұмыс (берілген тапсырма бойынша постерді қорғау) I-топ Өзеннің адам өміріндегі маңызы қандай? II-топ Адамдар неліктен суды қорғайды? III-топ Ақын өзенді қалай суреттеген? Ғ) Шығармашылық жұмыс. I топ «Өзен» тақырыбына эссе жазу. II топ Өзеннің суретін салып ,тілек жазу. IIIтопСу туралы мақал мәтелдер жазу. Қорытындылау. А) «Конверт сұрақ» Әр топқа бір конверт тастаймын.Оқушылар конверт ішіндегі сұрақтың жауабын стикерге жазады және сағат тілімен конверт келесі топқа ұсынады. Сұрақтар: Өзен туралы не білдің? Өзеннің қандай пайдасы бар? Қазақстанда өзің білетін өзендердің атын жаз. Ә) Бағалау парағы.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Парақшаларды толтырады |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі