Өлең, жыр, ақындар

Агроөнеркәсіптік кешен

 

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Аймихан Маржангүл  

9 «в» сыныбы.

Оқушының саны 26       

Ақмола облысы

Макинск қаласы.

Балуан Шолақ атындағы мектеп лицей

Сабақ 49         

 

№28 дәрісхана

Сабақтың атауы

Тақырыбы : Агроөнеркәсіптік кешен (АӨК)

Сілтеме

Усиков В., Казановская Т.,Усикова А., Зәбенова  Г. , Атамұра 2005.

Атамұра 2009 өңделген . 9 сынып оқулығы. 173-199 бет.

 Слайдтар. Сабақ жоспары

Жалпы мақсаты

 

 АӨК дегеніміз не?  Құрамы мен шаруашылықтағы маңыздылығы,мал шаруашылығы, өсімдік  шаруашылығының салалары басқа сфералармен байланысы, таралу заңдылықтары жайлы  ұғымды қалыптастыру. Адам қажеттілігіне тұтынтын заттардың басым көпшілігін  АӨК-нің өнімдері екендігін түсіндіре отырып қоршаған ортаны қорғауға  тәрбиелеу.

 Міндеттер:

 

1. Оқушылардың қызығушылығын ояту

2. Жаңа тақырыпқа  оқушылардың білетін білімі арқылы кіру

3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау

4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау 

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері

1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу

2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру

3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау 

Сабақта туындаған негізгі идеялар

1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену

2.Жаңа  теориялық ақпаратты  беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау 

Күтілетін нәтиже

1.Қазақстанның  әр түрлі  экономикалық аймағындағы  ауыл шаруашылығы  дақылдарын, мал шаруашылығын  дамытудағы  агроауарайлық жағыдайына  байланысты қалыптасатындығы жөнінде , білімдерін кеңейту;

2.Жаңа  теориялық ақпаратты  беру арқылы оқушыға жаңа ұғым барды қалыптастыру;

3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген  жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;

Тапсырмалар

 

Интернет  желісін пайдаланып қосымша мәліметтер жинақтап келу.

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу  0,5мин

         

 

 

    Слайд  №1                                           Қызығушылықты ояту                                                      

Өсімдіктер, үй жануарлары, егін шаруашылығы, ауыл шаруашылығының суреттерін көрсету

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

 «Миға шабуыл»

 Агроөнеркәсі  жайлы не білеміз ? 

Агро өнеркәсіптің  қандай салаларын  білесіңдер неге ір салаға бөлініп қарастырылған ?

Мына слайдта мал шаруашылық  салаларын   неге  аумақтық

талалуын   бойынша  көрсеткен?

Агроөнеркәсіптік  кешеннің негізгі  мақсаты не деп ойлайсыңдар?

-жеке  

-жұпта 

-топта талдап флипчартқа түсіреміз .

 

Сыныпта қорғау 

 

 

     Мағынаны тану   (жаңа ақпарат)                                        

                           

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сонымен бүгінгі тақырыбымыз не жайында деп ойлайсыңдар?

Тақырып айқындалады.

 15-16п  173-199 бет 

2.Оқулықта берілген мәтінді топтарға бөліп  беру.

.

 1-топ        Ауыл шаруашылығы

 ( 99-100-101- сурет 175-176 бет)

 2-топ       Өсімдік шаруашылығы

 (102-1403 сурет 178-179 бет)

  3-топ      Мал шаруашылығы

106-107сурет187-189бет

1.Тақтаға  бүгінгі ай күнді жаңа тақырыпты жазады.

-жеке

- жұпта

топта талқылайдаймыз

.флипчартқа түсіру

Топшада қорғау әр топта

.

Сергіту сәті

                          

 Ой  қорту                                                                                                             

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 Б.Б.Б кестесін  толтыруға ұсынады

 

 Әр топ бірлесе талдқылай отырып,кестені толтырады .

 Әр топшадан 1 оқушылар кезектесіп тақтада толтырады.

 

Оқушылардың дайындап әкелген мәліметін тыңдау.

Үй тапсырмасы.

1.15-16п   тақырып соңындағы тестге дайындалу .

2. Кескін /к  жұмыс жасау.

3.17п бойынша интернет желісінен  қосымша мәлімет әкелу.

 Данияр- көлік түрлері.  Слайд жасау

 Дидар-Құрылық көлігі.

 Мирас-су көлігі .

 Есенжол – Әуе көлігі.

 

                   Бағалау.  Өзін- өзі  және  достарын бағалау парағы                   

Бақылайды, бағалайды.

Бағалау критерийлері:

Үй жұмысын қортындысы

1.топта өз ойын ортаға салуы.

2.белсенділігі

3.қосымша мәлімет айтуы

Бақылау парағындағы  ұпайлар есептеледі.

 

 

 

 

Кері байланыс .   сабақ соңы 45 мин


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз