Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Аймихан Маржангүл |
9 «в» сыныбы.Оқушының саны 26 |
Ақмола облысы Макинск қаласы. Балуан Шолақ атындағы мектеп лицей |
|
Сабақ 49 |
|
№28 дәрісхана |
||
Сабақтың атауы |
Тақырыбы : Агроөнеркәсіптік кешен (АӨК) |
|||
Сілтеме |
Усиков В., Казановская Т.,Усикова А., Зәбенова Г. , Атамұра 2005. Атамұра 2009 өңделген . 9 сынып оқулығы. 173-199 бет. Слайдтар. Сабақ жоспары |
|||
Жалпы мақсаты
|
АӨК дегеніміз не? Құрамы мен шаруашылықтағы маңыздылығы,мал шаруашылығы, өсімдік шаруашылығының салалары басқа сфералармен байланысы, таралу заңдылықтары жайлы ұғымды қалыптастыру. Адам қажеттілігіне тұтынтын заттардың басым көпшілігін АӨК-нің өнімдері екендігін түсіндіре отырып қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу. |
|||
Міндеттер:
|
1. Оқушылардың қызығушылығын ояту 2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру 3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау 4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау |
|||
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері |
1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу 2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру 3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
|||
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену 2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау |
|||
Күтілетін нәтиже |
1.Қазақстанның әр түрлі экономикалық аймағындағы ауыл шаруашылығы дақылдарын, мал шаруашылығын дамытудағы агроауарайлық жағыдайына байланысты қалыптасатындығы жөнінде , білімдерін кеңейту; 2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ұғым барды қалыптастыру; 3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру; |
|||
Тапсырмалар
|
Интернет желісін пайдаланып қосымша мәліметтер жинақтап келу. |
|||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады. Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин |
||||
Слайд №1 Қызығушылықты ояту Өсімдіктер, үй жануарлары, егін шаруашылығы, ауыл шаруашылығының суреттерін көрсету |
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
«Миға шабуыл» Агроөнеркәсі жайлы не білеміз ? Агро өнеркәсіптің қандай салаларын білесіңдер неге ір салаға бөлініп қарастырылған ? Мына слайдта мал шаруашылық салаларын неге аумақтық талалуын бойынша көрсеткен? Агроөнеркәсіптік кешеннің негізгі мақсаты не деп ойлайсыңдар? |
-жеке -жұпта -топта талдап флипчартқа түсіреміз .
Сыныпта қорғау
|
Мағынаны тану (жаңа ақпарат)
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Сонымен бүгінгі тақырыбымыз не жайында деп ойлайсыңдар? Тақырып айқындалады. 15-16п 173-199 бет 2.Оқулықта берілген мәтінді топтарға бөліп беру. . 1-топ Ауыл шаруашылығы ( 99-100-101- сурет 175-176 бет) 2-топ Өсімдік шаруашылығы (102-1403 сурет 178-179 бет) 3-топ Мал шаруашылығы 106-107сурет187-189бет |
1.Тақтаға бүгінгі ай күнді жаңа тақырыпты жазады. -жеке - жұпта топта талқылайдаймыз .флипчартқа түсіру Топшада қорғау әр топта . |
Сергіту сәті |
|
Ой қорту |
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Б.Б.Б кестесін толтыруға ұсынады
|
Әр топ бірлесе талдқылай отырып,кестені толтырады . Әр топшадан 1 оқушылар кезектесіп тақтада толтырады. |
Оқушылардың дайындап әкелген мәліметін тыңдау. |
|
Үй тапсырмасы. 1.15-16п тақырып соңындағы тестге дайындалу . 2. Кескін /к жұмыс жасау. 3.17п бойынша интернет желісінен қосымша мәлімет әкелу. Данияр- көлік түрлері. Слайд жасау Дидар-Құрылық көлігі. Мирас-су көлігі . Есенжол – Әуе көлігі. |
|
|
|
Бағалау. Өзін- өзі және достарын бағалау парағы |
|
Бақылайды, бағалайды. Бағалау критерийлері: Үй жұмысын қортындысы 1.топта өз ойын ортаға салуы. 2.белсенділігі 3.қосымша мәлімет айтуы |
Бақылау парағындағы ұпайлар есептеледі.
|
Кері байланыс . сабақ соңы 45 мин
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі