Пәні: Әдебиеттік оқу Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Қамтылатын модульдер | Бағалау | Ресурстар |
---|---|---|---|---|---|
Ш. Мұртаза Интернат қоймасы | Оқушыларға Т. Рысқұлов өмірі жайлы 2-сыныпта оқығанды еске түсіре отырып, Ш. Мұртазаның Интернат қоймасы әңгімесін түсініп оқуға, жеткізе білуге үйрету. Дам: сөйлемді дұрыс құрауға, жеткізе білуге үйрету. Тәр. мәні: шыншылдыққа, батырлыққа тәрбиелеу. |
1. Мәтінді мәнерлеп оқиды, мазмұнын баяндайды. Сыныпта ынтымақтастық атмосфера туады. 2. Оқушылар топтық жұмыс жасауға дағдыланады. 3. Сұраққа жауап бере отырып сыни ойлайды. 4. Оқушылар өзін-өзі бағалауға үйренеді. 5. Жағдаяттардан шыға алады. |
1. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (топтық жұмыс) 2. Блум таксономиясы, 3. АКТ, бағалау,Диалог |
Топтың өзін-өзі бағалауы. Жауап бергендеріне қарай қызыл - 3, жасыл - 5, сары - 4, түсті дөңгелекшелер беріледі. Белсенді - 3балл, түсіндіру - 4балл, ойдан құрастыру - 5балл |
Суреттер Кеспелер Стикерлер Бағалау парағы |
Негізгі бөлім
Сабақ кезеңдері | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті |
---|---|---|
І.Ұйымдастыру Үй жұмысын тексеру бағалау |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Топқа бөлу. Жеке жұмыстар Топтық жұмыстар Қорытынды. Кедейдің қандай құқығы қорғалмай тұр? |
Бір-біріне тілек айтады, түстер бойынша топқа бөлінеді 1-топ: Қазір кедей адам жоқ 2-топ: Қазіргі кезде кедей адамдар бар? 3-топ: Аштық, кедейлік болмау үшін не істеу керек? Сұрақтарға жазбаша жауап береді. Ауызша да жауып береді. |
ІІ. Жаңа сабаққа кіріспе Қызығушылық-ты ояту |
Білу | Ш. Мұртаза Интернат қоймасы Зерттеу жұмысы 1. Ш. Мұртаза кім? 2. Оның шығармалары 3. Атамырза деген кім? |
ІІI Мағынаны тану | Түсіну | 1. Атамырзаның іс-әрекеті қандай? 2. Ішкі ойы, мақсаты қандай? 3. Тұрардың мінезі, айналасындағы адамдармен қарым-қатынасы |
Қолдану | Тұрар мен Қабылбектің шешімдері қандай болды? Олар бұл шешімді неге қабылдады? Сен олардың орнында болсаң не істер едің? |
Тұрар Серікті неліктен сұрақтың астына алғандығын баяндайды. Тұрар мен Қабылбек қандай шешім қабылдаған айтады. «Тұжырым» кестесі бойынша жазады. |
ІІІ. Ой-толғаныс | Талдау | Тұрар, Қабылбек, Серік кімдер? Олар бір-біріне неге өшіккен, неге тату емес? Серіктің сөздеріне қалай көз жеткізді? |
Жинақтау | Ақылдың 6 қалпағы бойынша ой тұжырымдау Зерттеу жұмыстары |
Мәтіннің мазмұны бойынша сөйлейді. |
Сабақты бекіту | Зерттеу жұмысы | «Сандар сөйлейді» тақырыбында ой тұжырымдамалар Топтық жұмыстар |
Үйге тапсырма | 97-бет, 11-тапсырма 52 | |
Бағалау Кері байланыс орнату |
«Блув» әдіс бойынша өзін-өзі бағалайды. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі