Балқаш қаласы
Ә.Мусин атындағы Балқаш гуманитарлы-техникалық колледжі
педагогика және психология пәнінің оқытушысы: Сулейменова Сәния Ырзықбекқызы
Сабақ жоспары №5
План учебного занятия №
Күні Пән тәрбие жұмысының әдістемесі Тобы ШК-14-9
Дата Предмет Группа
Оқытушының Т.Ә.А. Сулейменова С.Ы
Ф.И.О. преподавателя
І. Сабақтың тақырыбы Тәрбие процесін ұйымдастырудың формалары
Тема занятия ____________
Сабақтың түрі және типі аралас сабақ
Тип и вид занятия _______
1. Мақсаты оқушыларға форма туралы жалпы түсінік беру.
Цель Тәрбие процесін ұйымдастырудағы формалардың түрлерін ажырата алу жайында ұғым қалыптастыру
2. Міндеттері
Задачи
а) Білімдіқ оқушылардың тәрбие, тәрбие процесін ұйымдастыру формалары туралы түсініктерін кеңейту. Тәрбие процесін ұйымдастырудағы формалардың түрлерін ажырата білуге үйрету.
обучающие ______________
ә) тәрбиеліқ оқушыларды ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа баулу. Өзін-өзі тәрбиелеуге жетелеуге, жауапкершілікке,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
воспитательные _________
б) дамытушылық оқушылардың ақыл- ой қабілетін дамыту. Пәнге белсенділіктерін, қызығушылықтарын арттыру. Шығармашылықтарын шыңдау
развивающие _______________
ІІ. Күтілетін нәтиже.
Ожидаемые результаты:
а) оқушылар түсінуі тиіс ______________
должны понимать тәрбие процесі, оны ұйымдастырудың формаларын теориялық түрде түсініп, практикамен байланыстыру жолдарын түсінуі қажет
____________________________________________________________________________________________
ә) оқушылар құндылық бағдары болуы
должны иметь ценностные установки тәрбие процесін ұйымдастыру формаларын бір-бірінен ажырата алу жолдарын меңгереді
____________________________________________________________________________________________
б) оқушылар жасай біледі _______________
должны уметь ойын қорытындылайды, бір шешімге келеді, топпен жұмыс жасай алады
Сабақ барысы
І.Ұйымдастыру кезеңі
Тәрбиеге байланысты қанатты сөздерді жатқа айту. Мағынасын ашу.
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау
ІІІ. Үй тапсырмасын жаңа тақырыппен байланыстыру.
Зейнеп Ахметованың «Шуақты күндер» кітабынан үзінді.
Үзіндіде жалпы не жайында айтылғанын талқылау,
ІҮ .Жаңа тақырып
2. Сөздік жұмысы
Форма - ұйымдастыру тәсілі, форма- form
Конкурс - жарыс, сайыс - competition
Экскурсия - жорық – excursion
3. «ПОПС әдісін» қолдану.
Менің ойымша..., себебі..., мысалы..., сондықтан...
Сіздер биылғы оқу жылынан бастап мектепте тәжірибеден өтіп жүрсіздер.
Аты аталған формалардың ішінде өз тәжірибеңізде тәрбие жұмысын ұйымдастырудың қандай формасын қолдандыңыздар? Қандай әдістерді қолдандыңыздар?
4. «Балбұлақ» пресс-орталығын насихаттау.
Зейін қойып тыңдау, мағлұматтарды еске сақтау, сұраққа жауап беру.
Сұрақ: бұл көрініс тәрбие жұмысын ұйымдастырудың қандай формасына сәйкес? Неліктен?
5. «Мамандық үздігі» видео ұсынылады.
Зер салу, ой елегінен өткізу, видеоның сөзі мен көрінісін байланыстыру, сұраққа жауап беру, тапсырма орындау.
Ү. Қорытынды.
«Сөйлемді жалғастыр»
Сөйлем |
Сәтті жауап |
Сәтсіз жауап |
Мектептік тәжірибеден өтудің ... |
|
|
Тәрбие сағаттарын жүргізу барысында ... |
|
|
Ұстаздық мамандықтың жолында ... |
|
|
ҮІ. Үйге тапсырма
ҮІІ. Бағалау.
Бағалау парағын жинақтау. Тиісті әділ бағаларын қою.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі