Корейская косметика премиум класса

Тірі және өлі табиғат

Тараз қаласы
№21 балабақшасының
Тәрбиешісі: Жатқанбаева Лаура

 

Күні: 10.12.2015ж.

Білім беру аймағы: Таным, Денсаулық, Әлеуметтік орта.

Бөлімдер: Экология негізі

Тақырыбы: «Тірі және өлі табиғат»

Мақсаты: Балаларға қоршаған ортадағы тірі және өлі табиғат туралы түсінік беру. Олардың бір-бірімен байланысы жайлы мағлұмат беру, танымдық әрекетін шыңдау. Сөздік логикалық қасиеттерін, ой-қиялдрын, қызығушылық сезімін дамыту, өз ойларын толық жеткізе білу, дүние танымын кеңейтіп, табиғатты қорғауға адамгершілік қасиетке тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Слайд суреттері, жануарлар, аңдар, өсімдіктер, жемістер, көкөністер, су, тас, тау, ай, күн, құм.

Билингвальды компонент: Күн – солнце, ауа – воздух, су – вода, тас – камень, жер – земля.

Әрекет түрі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Дәлелді түрткі болатын

Балаларды шаттық шеңберге тұрғызамын.

Шеңберге тұрып,

іс-қимылмен орындайды.

 

Табиғат біздің анамыз,

Табиғатқа боламыз

Иіліп сәлем береміз

Біз әдепті баламыз

 

Ұйымдастырушы іздестіруші

Ойын: «Сұрақ жауап»

  • Балалар табиғат дегеніміз не?
  • Табиғат нешеге бөлінеді?

Дұрыс айтасыңдар, тірі табиғат  - олар өседі, қоретенеді, тыныс алады, тұқым шашады. Оларға адамдар, жан-жануарлар, өсімдктер, құстар, жемістер, көкөністер, балықтар жатады деп (слайд  суретті) арқылы көрсетемін. Өлі табиғат қоректенбейді, өспейді, тұқым шашпайды. Оларға су, тас, тау, күн, ай, құм жатады.

(слайд  суретті)

Бірақ тіршілік атаулы оларсыз өмір сүре алмайды.

Сондықтан олар бір-бірімен тығыз байланысты.

 

Сөздік дидактикалық ойын!

«Не жаман, не жақсы»

Бізді қоршаған орта тірі және өлі табиғат болып бөлінеді.

 

Жеке тапсырма!

беремін балаларға.

(Суреттен тірі табиғатты жасыл, өлі табиғатты қолымен бояу)

Балалар тапсырманы орындап шығады.

 

Сергіту сәті:

Тербеледі ағаштар

Алдамнан жел соғады

Кіп-кішкентай ағаштар

Үп-үлкен боп өседі

Іс-қимылмен орындайды.

 

Қызықты сәт!

Есік қағылды (Түлкі қонаққа келді). Амандасады.

  • Балалар мен орманда тоңып қалдым. Аңдардың бәрі жылы кимдерін киіпті, ал мен жыл мезгілдерін білмеймін, қыста киетін киімді ажырата алмаймын. Маған көмектесіңдерші.

Қонақтың келгеніне риза болады

 - Сәлемдеседі

 

  • Балалар түлкіге көмектесеміз бе?

Олай болса мен сендерге жыл мезгіліне байланысты сұрақтар қоямын.

Балалардың жауабы

 

  • Аққала жасап, сырғанақ теуіп ойнайтын қай жыл мезгілі?
  • Қыс

 

  • Қар еріп, құстар келетін қай мезгіл?
  • Көктем

 

  • Күн ысып, суға шомылатын қай мезгіл?
  • Жаз

 

  • Жеміс-жидек пісетін, астық жинайтын қай мезгіл?
  • Күз

 

Ойын: «Жыл мезгіліне байланысты киімді тап»

Ойынды қызығып ойнайды.

 

Түлкі балаларға рахметін айтып қоштасып шығып кетеді.

Балалар түлкіні шығарып салады.

 

Қыс мезгілінде денсаулықты нығайту жайында айта кетіп балалардың денсаулығын нығайту мақсатында жаттығу жасатамын.

 

 

Мойынмызды созамыз

Бетімізді сипаймыз

Маңдайымызды жазамыз

Мұрын менен құлақты уқалап

Массажды шебер жасаймыз

Жаттығуды орындайды тәрбиешімен бірге.

 

Қысқы отырғызу:

(Ыдысқа пияз отырғызу)

Пияз туралы балаларға түсінік беремін.

Біздің табиғат бұрышында көптеген әдемі, әсем гүлдер өсіп тұр бірақ соның ішінде денсаулыққа пайдалы пияз жоқ, сондықтан біз бүгін сендермен ыдысқа пиязды отырғызамыз деп, балаларға пиязды егу тәсілін көрсетемін.

 

 

  • Ең алдыменен мына ыдысқа жер саламыз, одан кейін пиязды саламыз да, жермен жабамыз. Енді су құямыз, осы кезде1-2 баланы пиязды егуге шақырамын.
  • Көрдіңдер ме балалар, тірі табиғат өлі табиғатсыз өспейді.

1-2 бала шығып пияз егуге көмектеседі.

 

  • Біздің пиязымыз өсу үшін не керек екен?
  • Енді еккен пиязымызды терезенің алдына қойып, күнде кезекпен суғарып, өсуін бақылып отырамыз.

Өздерін бағалау

  • Су, жер керек.

 

  • Балалар, мына шырша жай тұрған жоқ?
  • Балалар сендердің алдарыңда жұлдызша және дөңгелек пішіндер тұр. Бүгін сабаққа өте жақсы белсенді қатыстым деген бала жұлдызшаны, ал орташа қатыстым деген бала дөңгелекті шыршаға іледі. Қане балалар өздеріңді бағалап көріңдерші,- деймін.

Балалар тақтада ілініп тұрған шыршаға  не жұлдызшаны болмаса дөңгелекті алып іледі.

 

  • Қараңдаршы балалар, шыршамыз қандай әдемі болды, деймін де сұрақ – жауап арқылы оқу іс-әрекетін қортындылаймын.

 

Рефлексивті түзету себептері

Қорытынды:

  • Тас өсіп көбейе ме?
  • Сузыз тіршілік бола ма?

 

  • Біз қандай табиғатқа жатамыз?
  • Табиғат бұрышына нені отырғыздық?

 

  • Тас өсіп көбеймейді.
  • Сусыз тіршілік болмайды.
  • Тірі табиғатқа
  • Пиязды отырғыздық.

 

Күтілетін нәтиже.

Білу: Тірі табиғат қоректенеді, тыныс алады, өсіп-өнеді, қозғалады, сөйлейді, еңбек етеді.

Игереді: Табиғат ерекшеліктерін есте сақтап, әңгімелеп айтуды.

Біледі: Табиғатты аялап, қорғауды біледі.

 


Қарап көріңіз

×