С.Саттаров атындағы №57 мектеп-лицейінің 10 «Ә» сыныпта биология пәнінен өтілетін қысқа мерзімді сабақ жоспары №1.
Өтілетін дәрісхана: Биология
Биология пән мұғалімі: Чунгелқызы Бекей
| 
			 Жаңа тарау:  | 
			
			 Жалпы биологияға кіріспе  | 
		|||
| 
			 Тақырыбы:  | 
			
			 Биология ғылымы. Ғылымдар жүйесіндегі биологияның орны және маңызы. Биологияның басқа ғылымдармен байланысы. Жа- ратылыстану — ғылыми пәндер жүйесіндегі «Жалпы биология» курсының алатын орны, мақсаты мен міндеттері.  | 
		|||
| 
			 Сабақтың мақсаты:  | 
			
			 Биология ғылымы ғылымының еекшеліктерін тереңдете түсініп, оның басқа ғылымда алатын орны қандай екендігін практикалық тұрғыда дәлелдей отырып, биология ғылымының орның басқа ғылымдармен байланыстарын ұғыну.  | 
		|||
| 
			 Күтілетін нәтиже:  | 
			
			 Жалпы биология ғылыми туралы білімдерін тереңдете түсініп, сыни тұрғыда ойланып, тірі ағзаның тірішілік әрекеттерін түсініп, күнделікті өмірде өз денсаулығын сақтай білуді ұғынады.  | 
		|||
| 
			 Түйінді идеялар:  | 
			
			 Топтық жұмыс орында барысында оқушылар жалпы биологияның ерекшелігін түсініп, жалпы биология курсындағы кейбір ерекшеліктерді практикалық тұрғыда орындай біліп, сыни тұрғыдан ойлауға дағдылану.  | 
		|||
| 
			 Уақы ты  | 
			
			 Тапсырма  | 
			
			 Мұғалімнің іс-әрекеті  | 
			
			 Оқушының іс әрекеті  | 
		|
| 
			 1 мин  | 
			
			 Сергіту сәті «Қызыл өрік»  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		|
| 
			 
 1  | 
			
			 Топқа бөліну Сынып 3 топқа бөлінеді 1- топ: Тірі ағзалардың негізгі қасиеттері 
 2- топ: Жасушаның құрылысы мен қызметі 
 3- топ: Жасушады заттың алмасуы мен энергияныңтүзілуі 4-топ: Ағзаның көбеюі 5-топ: Генетика 
  | 
			
			 Ұйымдастыру топқа бөлу Үстелдің үстінде топ аттары жазылып қойылған  | 
			
			 Топқа бөлінді Әр оқушы өз орнын тауып отырады Ынтымақтастық қарым-қатынас орнату  | 
		|
| 
			 3 мин  | 
			
			 
 « Миға шабуыл» Жалпы биология ғылыми туралы өз ойларын жазу.  | 
			
			 
 Постер құруға А3қағаздар,түрлі-түсті маркерлер, стикерлермен қамтамасыз етілген  | 
			
			 Миға шабуыл арқылы сыни тұрғыда ойланып, жүйке жүйесі туралы не білетінін Өз ойларын ортаға салады.  | 
		|
| 
			 7 мин  | 
			
			 Мәтінмен жұмыс Топпен жұмыс 5- топқа бөлінеді. Әр топтағы оқушылар 1-5 деген номермен номерленеді. Әр оқушыға жекеленген тапсырмалар беріледі. №1 оқушы – Тірі ағзалардың негізгі қасиеттері №2 оқушы Жасушаның құрылысы мен қызметі №3 оқушы Жасушады заттың алмасуы мен энергияның түзілуі №4 оқушы Ағзаның көбеюі №5 оқушы Генетика  | 
			
			 
 мәтінмен Дәптерлер, оқулық  | 
			
			 Оқулықпен жұмыс Түртіп алу стратегиясын пайдаланып, өз ойларын дәптерлеріне жазады және Постер құрып үйренеді. Ресурстармен танысты  | 
		|
| 
			 
 12 мин  | 
			
			 Мәтінмен жұмыс істеп, оқушылар номерлер бойынша топтасады. Жигсо-1 және Жигсо-2 әдіс арқылы Топ бойынша тақырыптың мазмұнын ортаға салып түсінгенне кейін әр топ мүшелері постер құру әдісі арқылы тақырыптың мазмұнын қағаз бетіне түсіреді. Тақырыптың мазмұның түсініп алғашқы орынға қайта қайтады.(Жигсо-2 әдісі бойынша)  | 
			
			 Топпен жұмыс  | 
			
			 Бір-бірін тыңдау, ынтымақтастық, өз ойын айту  | 
		|
| 
			 7мин  | 
			
			 ( әр топ өзінің шығармашылығына байланысты). 
 Постер әдісі арқылы мәтін бойынша өз ойларын бір-біріне жеткізеді. 
  | 
			
			 Түрлі- түсті маркерлер, А3қағаз  | 
			
			 Топпен әр оқушы өз пікірлерін айту арқылы тақырыптың мазмұнын сызбанұсқа және сурет арқылы бейнелейді  | 
		|
| 
			 
 10 мин 
  | 
			
			 Постер қорғау Әр топтан бір оқушы жасаған жұмыстарын қорғайды. Бір- бірін бағалайды.Постер қорғаған кезде оқушылар бір- бірін мұқият тыңдап отырады. Себебі әр топтың жасаған постерін бір-бірі арқылы бағаланады. Бағалаған кезде 1топты -2топ, 2топты-3 топ, 3топты-4 топ 4топты-5 топ, 5 топты-1 топ бағалайды.  | 
			
			 Әр түрлі стикерлер беріліп оқушылар өз бағасын жазып, постерге  | 
			
			 Бірін-бірі бағалау  | 
		|
| 
			 
 3 мин 
  | 
			
			 Рефлексияны жазбас бұрын ең үздік топты аңықтап, талдап, бағалау керек. Әр топтағы оқушылар сабаққа белсенді қатысып,сыни тұрғыдан ойлана отырып, өз бетінше шешім қабылдаудыүйренеді,топтық бағалауды үйренеді, әділ баға беруге үйренеді.  | 
			
			 Рефлексия ұйымдастыру , мадақтау  | 
			
			 Әрбір оқушы өз-өзін бағалау.  | 
		|
| 
			 1 мин  | 
			
			 Үйге тапсырма: Оқулықтағы кестені толтыру Шығармашылық жұмыс: Жасуша бейнесін салып келу  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		|
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі