ШҚО, Абай ауданы, Саржал ауылы
"Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектеп" КММ
Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Көксегенова Маржан Талғатқызы
6 сыныпқа арналған өзін-өзі тану пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар |
||||||
Өзін өзі тану пәнінің мұғалімі: Көксегенова Маржан Талғатқызы |
||||||
Күні: 18 қазан 2016 ж |
Сыныбы: 6 «А» |
Пәні: Өзін–өзі тану |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Іздеген жетер мұратқа - 2 |
|||||
Сілтеме Дерек көздері |
Әдістемелік құрал, оқулық өзін-өзі тану 6 – сынып авторы: Б.А. Әрінова, Р.О.Ізғұттынова,Ж.Ж. Әкімбаева-Алматы: Бөбек»ҰҒПББСО,2015ж. Интернет көздері. |
|||||
Жалпы мақсаты: |
Оқушыларды өз бетінше тақырыптағы негізгі ойды танып білуге, құштарлыққа, талпынысқа, ізденіске үйрету. |
|||||
Оқушылар үшін күтілетін нәтиже |
- Алдына дұрыс мақсат қоя білуді үйренеді; |
|||||
Тапсырмалар |
Интерактивті тақта, берілетін тапсырмалар және олардың дұрыс жауаптары, оқулық |
|||||
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы әдіс–тәсілдер ЖИКСО |
1. Диалогтік оқыту |
||||
Орындалатын жұмыстар |
1. Шаттық шеңбері |
|||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
|||
Шаттық шеңбері 3 минут |
- Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Балалар дем ішке алып, сыртқа шығаруға және сыртқа шығарғаннан кейін аз үзіліс жасап. Жайдарлы көңіл күйді сақтай отырып, хормен мына сөздерді қайталаймыз. - Мен жайдары, ақкөңіл және белсендімін. - Менің қолымнан бәрі келеді. - Мен тек айналама жақсылық тілеймін. - Мен бақыттымын. |
|
|
|||
Топқа бөлу минут |
Оқушыларды 1. Оқымыстылар 3 топқа бөлінеді. |
Абай Құнанбаевтың өлеңі, сурет, кітап суреттерін алып топтасады. Топ басшысын сайлап алады. |
|
|||
«Кім көп біледі?» Үй тапсырмасы 10 минут
|
«Шоқан» Г.Потанин мәтінді оқып, бір біріне сұрақ дайындап келуге берілген. Қарсы топқа сұрақтарын қояды. |
Әр топ өздеріне қойылған сұрақтарға барынша дұрыс жауап беруі тиіс. Ұпай смайлик түрінде жауап берген оқушыға қойылады. Оқулықты пайдаланбай оқығандарын өз ойларымен жинақтап айтады. |
|
|||
Топтық тапсырма 10 минут |
1. Алдыңа қойған мақсатқа жету жолдары (постер) Сергіту сәті: экранда көрсетілген іс әрекетті қайталау. |
Өз тобына берілген тапсырманы топ болып орындайды және тақтаға іледі. |
Жұмыс барысында белсенді қатысып отырған оқушыға смайлик беріліп отырады. |
|||
Қорытынды
Рефлексия |
Қорытынды формативті бағалау
Сауалнама беру |
Өзіне бүгінгі сабақ бойынша баға береді. |
|
|||
Үйге тапсырма |
Ізденіс сөзіне түйіндеме жазу |
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі