Өлең, жыр, ақындар

«Мақта қыз бен мысық» ертегісі

Ақтөбе қаласы, №23 орта мектеп-лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мырзагулова Данагуль Сарсенбаевна

   Сабақтың тақырыбы: «Мақта қыз бен мысық» ертегісі

   Мектеп: №23 ОМЛ

   Күні: 19.11.16ж.

   Мұғалімнің аты-жөні: Мырзагулова Д.С.

  Класс: 5 «Г»

   Қатысқандар: 11

  Қатыспағандар:2

  Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары

 «Мақта қыз бен мысық» ертегісін меңгере отырып, сөйлеу мәдениетін, еркін сөйлеп, өз ойларын дұрыс жеткізе білуге ықпал ету.

 

 

 

 

Сабақ мақсаттары

 

 

 

 

 

   Барлық оқушылар орындай алады:

   Бейнебаянды көреді, тыңдайды, сұрақтарға жауап бере алады.

   Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

   Оқиғаны баяндап, болжай алады, кейіпкерлерді сипаттай алады.

   Кейбір оқушылар орындай алады:

   Ертегі желісін жүйелеп реттей алады, образға ене алады.

Алдыңғы оқу:

3 мин

   «Қанбақ шал» ертегісі

   «Ыстық орындық» стратегиясы арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Оқушы әрекеті (Фото)

 

5 мин

   «Стоп кадр» стратегиясы. Бейнебаянкөрген соң оқушыларға  мынадай сұрақтар қоямын

   1. Бұл ертегі сізге таныс па?

   2. Ертегі кім және туралы деп ойлайсыз?

   Сендер үй жануарларын, оның ішінде мысық пен итті жақсы көретін шығарсыңдар. «Мақта қыз бен мысық" ертегісінде Мақта қыз бен мысықтың достығы қандай екен, оқып көреміз. Топпен жұмыс жасап, шағын көрініс қоямыз. Ендше балалар, оқулықта берілген мәтінді түсіну үшін, жаңа сөздермен танысамыз.

   Оқушылар күннің жадын және  тақырыбын жазады

 

Интербелсенді тақта

Бейнабаян

 

 

 

5 мин

Сөздікпен жұмыс

 Мейіз - изюм
 Қатығын төгеді – выливает кефир
 Дән – зерно
 Бас салады – хватает
 Жаныңның барында - пока живой
 Табақ – блюдце
 Бір уыс тары – горст пшена

  •    Оқушылар жаңа сөздерді ретімен қайталайды.
  •    Жаңа сөздерді дәптерге жазады.
  •    Мәтінді оқу барысында жаңа сөздерді белгілеп отырады.

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

3 мин

Мәтінмен жұмыс

  Оқушылар оқулықты және интербелсенді тақтаны пайдаланып мәтінмен танысады.

Интербелсенді тақта

 

10 мин

Топтық жұмыс түрлері.

 1 - топ. «Оқиға картасы» стратегиясы бойынша А3 парағына топпен бірігіп,ертегінің желісін рет-ретімен баяндап,қағаз бетіне түсіріңіз.

Мысық қатық іздегенде қайсысына қашан барғанын ретімен

   1. Мақта қыз
   2. Сиыр
   3. Ағаш
   4. Қыздар
   5. Дүкенші
   6. Тауық
   7. Тышқан

2 - топ. Сәйкестендіру жұмысы арқылы
«Мысық қайсысынан не алды?» деген сұрақты А3 парағына сызып көрсетеді

   1. Сиыр – қатық
   2. Ағаш - жапырақ
   3. Қыздар – су
   4. Дүкенші – сағыз
   5. Тауық – жұмыртқа
   6. Тышқан – тары

3-топ. «Венн диаграммасы» топ мүшелері «Мақта қыз бен мысық» ертегісіндегі Мақта қыз бен мысыққа сипаттама береді

 

 

 

 

 

А3, маркерлер,   қарындаштар

Суреттер

 

 

 

 


 

 

2 мин

Сергіту сәті

«Көңілді күн» ертегі кейіпкерлерінің биі

Бейнебаян

 

7 мин

«Драма» стратегиясы.

Оқушылар ертегіні рөлге бөліп оқиды.

Кейіпкерлердің суреттері

 

Қорытындылау

4 мин

«Пікір сызығы» стратегиясы.

Оқушылар «Ертегілер елінде» мультфильмінен үзінді көріп мына сұраққа жауап береді

Мақта қыздың орнында болсаң не істер едің? Қандай жаза берер едің?

   1. «Мақта қыз бен мысық» ертегісі ертегілердің қай түріне жатады?
   2. Мақта қызбен келісесіңдер ме? (иә/жоқ)

Оқушылар өз ойларын қорытындылап айтады.

Бейнебаян

«Ертегілер еліне сяхат» мультфильмі

 

Үй тапсырмасы

1 мин

86 бет жұмбақтардың шешімін табу

 

 

Рефлексия

3 мин

(2 мин)

Мақта қыз бен мысыққа сәлем хат жолдау. Оқушылар стикерге өз тілектерін басты кейіпкерлерге жолдайды

Стикерлер, себет

 

 


Пікірлер (2)

Danagul_90feel

Рақмет. Жұмысыныз жемісті болсын!

yes

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз