Өлең, жыр, ақындар

Сыни тұрғысынан ойлау әдіс-тәсілдері

Тренер: Мукашева Узим Лесовна
Қызылсай ауылы, С.Бегендікұлы атындағы №4 орта мектеп

Апта:

 

Коуч

1-деңгей мұғалімі Мукашева Ү.Л.

Коуч тақырыбы

Сыни тұрғысынан ойлау әдіс-тәсілдері 

Жалпы мақсаты

Тыңдаушылар тиімді педагогиканың бөлігі ретінде оқытудың сын тұрғысынан ойлау әдістерінен енгізуге арналған тәсілдеріне талдау жасайды: жауап алу және топпен жұмыс істеу арқылы.

Тыңдаушылардың сын тұрғысынан ойлау,шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Оқу нәтижелері

Тыңдаушылар жауап алу мен шағын топтардағы жұмысты қоса алғанда, сын тұрғысынан туралы өз идеяларын тұжырымдайды.

Түйінді идеялар

Сын тұрғысынан ойлау-қадағалау, тәжірибе, ойлану нәтижесіндеалынған ақпаратың мағынасын тануда, оны бағалауда және талдауда аналитикалық тәсілдің қолданылуын көздейтін ойлау түрі. Бұл келесі қабылданатын әрекеттерге негіз болуы мүмкін.

Сабақта  қолданылатын материалдар

А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, слайд шоу

Уақыты

Тренер (мұғалім) әрекеті

Тыңдаушылар (оқушылар)

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 мин

 

3 мин

 

 

 

 

3 мин

 

 

10 мин

 

 

5 мин

 

 

 

15 мин

 

 

 

20 мин

 

3мин

3 мин

 

1. Сәлемдесу

 

2. Көтеріңкі көңіл орнату  үшін  тренинг ұйымдастыру

 

3. Топқа бөліну  (жұмбақтар арқылы)

 

Мұғалімдерге «Әулие» мәтінен беру.

Сұрақ қою.

Әулие дегенге қандай  мағына беруге болады?

Топта  жұмыс жасайды, топ шешімін постерге  түсіруді  ұсыну.қорғау

 

Рольдік  ойын  үшін мұғалімдерге  тақырып пен ролдер  таңдап  береді.

 

Әр топ өздері  әулие деп санайтын мамандықтар  бойынша  рөлді сомдайды

 

Сергіту  сәті. «Мені түсін» ойыны

 

Сабақ бойынша  кері байланыс алу

1. Сәлемдесу

 

2. Көршілеріне жақсы  тілектер айту.

 

 

3. Жұмбақтарды шешу арқылы топқа бөлінеді

 

 

Мәтінді оқиды. Өз ойларымен мәтінді  аяқтайды, талдайды,

 

Қойылған сұрақтарға жауап береді

 

Мұғалімдер жеке, жұпта, топта мәтінді талдайды. Әр топ спикерлері топ пікірін қорытындылайды.

 

Мұғалімдер  берілген ролдер және тақырып бойынша тапсырманы  орындайды.

 

Сабақ бойынша кері байланыс беру

Өзара бағалау

 

Ауызша  кері байланыс,

өзара бағалау, мадақтау

 

 

Ауызша  кері байланыс,

өзара бағалау, мадақтау

 

 

Ауызша кері байланыс өзара бағалау

 

 

 

Ауызша кері байланыс өзара бағалау

 

Смайлик

 

 

 

Жұмбақтар жазылған  парақшалар

 

 

 

Постер, маркерлер

 

 

 

 

Бейне жазба  көрсетілімі

 

Топтардың  дайындаған постерлері

 

 

Үлестірме материалдар, маркерлер

 

Кері байланыс

Стикерлер

 

Критерия бойынша бағалау 0-3 балл

Мазмұны

0-3

1

Мұғалімнің өзін ұстауы, сөйлеу манерасы

 

2

Тақырыптың өзектілігі

 

3

Тақырыптың ашылуы

 

4

Мәтіннің тақырыпқа байланысы

 

5

Тақырыптың өзің үшін маңыздылығы

 

6

Шеберлігіңе пайдасы

 

7

Алдағы уақытта осы мұғалімнің коучингіне қатысу  ынтаң

 

 

Жалпы балл:

 

 

Ұсыныс

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз