Корейская косметика премиум класса

Қазан революциясы және Қазақстанда Кеңес өкіметінің орнауы

Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы
«Қарашілік негізгі орта мектебі» КММ
тарих пәнінің мұғалімі: Мақсат Мақпал                                                 

                                                                                                                                                                  

Мерзімі:23.09.2016

 

9-сынып

Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы

Қазан революциясы және Қазақстанда Кеңес өкіметінің орнауы.

Сілтеме

1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. Марта Бронсон (2002ж) өзін-өзі реттеу, Диалог Александер (2008ж) , Выготский 1978ж

2. Қазақстан тарихы оқулығы.

Жалпы мақсаты

Қазан төңкерісі қарсаңындағы Қазақстандағы қоғамдық ахуал.

Оқыту нәтижесі

Өзін-өзі реттей алады. Топпен жұмыс істей алады. Бірін-бірі бағалауды үйренеді.

Ақпарат көздері

9-сынып оқулығы.

Кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру              (2 мин.)

Амандасу. Сурет қиындысы  арқылы 2 топқа бөлу.

Оқушылар суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.

 

Қиылған суреттер

Үй тапсырмасын тексеру (5мин.)

1. Қызығушылы ғын ояту.

«Қарлы кесек» стратегиясы

Өткен материалды қайталау сұрақтары:

1. Ақпан революциясы қай жылы болды?

2. Әлихан Бөкейханов бастаған үкімет?

3. Ақпан революциясының жеңісін қазақ зиялыларының құптап қарс алуының себебі неде

Сұрақтарға жауап береді.

От шашу

Диалогтық оқыту. МАН

Бағалау  критерийлерін құру.

Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ мүшелерінің рольдерін нақтылайды.

Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру

 

Топ ережесі

Жаңа сабақ

 (10 мин.)

Теориясы:«Білу»

(тақырып мазмұны бойынша кім?не? қандай? қалай?нені? қашан?не істеді? сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек

Сто сұрақтарға жауап бере  отырып сабақ тақырыбын оқушылар хабарлайды.

1.«Төңкеріс» сөзін қалай түсінесіңдер?

2. «Автономия» сөзін қалай түсінесіңдер?

 

Сұраққа жауап беріп, тақырыпты ашады.

 

 

Теориясы: «Түсіну»

(неге? неліктен? себебі? не үшін?сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету  үшін қойылады)

/2 мин/

Мұғалім  топ оқушыларына оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады.

 

Топ мүшелерінің тақырыпты тақтадағы флипчарт бойынша қорғайды.

 

5,4,3 сандары жазылған дөңгелек термен формативті бағаланады.

Флипчарт,  презентация

Практикасы:

“Қолдану”

(Жеке жұмыс)

Мұғалім оқушыларға постер түрінде қорғауға тапсырманы екі топқа береді.

Оқушылар тұжырымдамалық карта ретінде қорғайды.

 

Топтардың бірін-бірі бағалауы.

Ватман. Оқулық

Сергіту сәті.

«Сергіту»сәті  «Шырша» билету.

Би қимылдары арқылы бойларын сергіту

 

Интерактивті тақта

2.«Мағынаны  таны»

Теориясы:

“Талдау”

3 топқа жеке-жеке топтық тапсырмалар беріледі

   1-Топ Қазан революциясының жеңісі қандай болды.
   2-Топ. Кеңес өкіметінің орнауы туралы.
   3-Топ Кеңес өкіметінің орнауының ерекшелігі неде

Топтармен жекелей оқиды, талдайды, түсінгендерін келесі топқа елші жіберу арқылы үйретеді.

Өзара бағалау

 

Теориясы: «Жинақтау» (Қорытынды  шығар,анықтама бер,  мазмұнды жүйеле, кестені,  тірек сызбаны, сөзжұмбақты толтыр немесе өзің құрастыр тағы  с.с. басқа түрдегі тапсырмалар оқушының жоғарыдағы «тақырыптың басты идеясына» жазған жауабына қойылады)

«Блум»  түймедағындағы сұрақтар қойылады.

Оқушылар түймедақ жапырақшасындағы сұрақтарға  таңдау жасап, жауап береді.


 1. 1913-1918 жж қандай оқиға болды?
 2. «Алаш» партиясы қашан құрылды?
 3. М.Шоқай қай жылдары өмір сүрді?
 4. Қай жылы патша жарлығы жарияланды?
 5. Қай жылы Ә.Байтұрсынов «Қазақ» газетінің редакторы болды?

Берілген жауаптар түймедақ күлтесіндегі жауаптартүстері симметриялы орналасады

тақта

«Бағалау»:

 

Бағалау парағын толтыру туралы нұсқау беру.

Бағалау парағын толтырады.

Топ басшысының кезеңдер бойынша бірін-бірі бағалау парағына бағалауы.

Жиынтық бағалау.

Ашық журнал, бағалау парағы, сынып журналы.

Үйге тапсырма

 

Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Нұсқау беру.

 

Оқушылар  үй тапсырмасын жазып алады.

 

Оқушылар күнделігі

Кері байланыс

   Жылжымалы тақтатаға ілінген суреттер бойынша кері байланыс алынады. Сабақ бойынша алған әсерлеріңді стикер түрінде берілген бейнелерге жазып жапсырыңдар.

1. Сабақтан алған ақпарат  әлі де өңдеуді қажет етсе  еттартқышқа апарып жапсырамыз.

2. Сабақ өте керемет. Көп ақпарат жинадым дегендер чемоданға апарып жапсырыңдар.  

3. Маған бүгінгі ақпарат қажет емес дегендер қоқыс шелекке апарыңдар.

Оқушылар кері стикерге өз ойларын жазып, сәйкес суретке жапсырады.

Оқушылардың формативті бағалауы.

Үлестірме парақшалар (стикерлер)


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×