Өлең, жыр, ақындар

Абай Құнанбаев "Он жетінші сөз"

Пәні

Қазақ әдебиеті

Сынып

8

Тақырыбы:

Абай «Он жетінші қара сөзі»

 

 

Мақсаты

Абай Құнанбайұлының «Он жетінші қара сөзінің» мазмұнын меңгерту, идеясын ашу

Міндеттері

  • Абайдың қара сөздерін оқыту арқылы ақыл, қайрат, жүрек, ғылымның адам өмірінде алатын орнын түсінуге бағыттау
  • Өзінің ішкі жан дүниесіне үңілту арқылы өмірмен байланыстыра талдату
  • Мәтіннің танымдық сипатын, құрылымдық бөліктерін өздері байқап алатын, түсіне алатын нәтижеге жеткізу
  • Мәтіннен оқып-түйгендері жайлы ой қорытуға бағыттау;
  • Жұпта, топта жұмыстану  арқылы жақын арада даму аймағын қалыптастыру;

Күтілетін нәтиже

С деңгейі – мәтін мазмұнын меңгереді, жеңіл сұрақтар құрап ,жауап бере алады.

В деңгейі – мәтін мазмұнын меңгереді,  жеңіл және күрделі сұрақтар құрастырып,  жауап бере алады,  мәтіннен алған жаңа ақпаратты сұрыптай алады, түрлі тапсырмаларды орындауда қолдана алады, рефлексия жасай алады.

А деңгейі - мәтінді түсінеді,  жеңіл және күрделі сұрақтарға жауап бере алады, мәтін бойынша жеңіл және күрделі сұрақтар құрастыра алады,   мәтіннен алған жаңа ақпаратты сұрыптай алады, түрлі тапсырмаларды орындауда қолдана алады, мәтін идеясын өмірмен байланыстырады, рефлексия жасап, ой қорытады.

 

 

 

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

ОҮБ: табыс өлшемдерін таныстырады, бағалау парақтарын үлестіреді.

 

 

Бағалау парақтары, табыс өлшемдері

Үй тапсырмасын сұрау

Тест тапсырмасы. 10 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындату арқылы үй тапсырмасын тексереді.

Оқушылар тест тапсырмаларына жауап береді. Жауаптарын тақтада көрсетілген жауаптармен тексереді.

Әр дұрыс жауап 1 балл

Тест (қосымша1) слайд  №1

Ой қозғау

СТОҮ: Кластер әдісі

«Қара сөз деген не?» сұрағы аясында ой топтастыруын сұрайды.

 

Қара сөз

Оқушының бұрынғы білімін пайдалана алуы, белсенділігі

Слайд №2

Мағынаны тану

1/ АКТ: 17 қара сөздің аудио нұсқасын тыңдатады

Оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды таңдауға мүмкіндік береді.  ББЖӘТ: топтық жұмыс Оқушылар таңдауы бойынша 5 топқа топтастырады

2/СТОҮ әдістері;

ДБЖ –деңгейлік тапсырма:

ББК: топтағы оқушы көшбасшылығы

С деңгейі – «Қар үйіндісі» әдісі. Бұл әдіс арқылы оқушыларға қар кесектерін таратып, кезекпен жалғастыру арқылы қара сөздің мазмұнын айтуды тапсырады.

 

 

В деңгейі – «Егер, онда, өйткен» әдісі. Бұл әдіс арқылы кейіпкерлер Қайрат, Ақыл, Жүрек, Ғылымның іс-әрекетін талдау арқылы олардың  өмірде алатын орнын анықтауды тапсырады.

 

 

А деңгейі –«Фишбоун» әдісі. Оқушыларға балық қаңқасын ұсынып, қара сөзден проблеманы анықтау, себептерін табу, дәлелдеу, қорытынды жасауды тапсырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3/ ДБЖ: деңгейлік тапсырма

СТОҮ: «Жуан-жіңішке» сұрақтар

17 қара сөздің аудио нұсқасын тыңдайды.

 

С деңгейі – қар кесегі берілген оқушылар қара сөз мазмұнын айтуға дайындалады, алғашқы оқушы екінші оқушыға қар кесегін ұсына отырып қара сөз мазмұнын айтуды бастайды, екінші оқушы алғашқыны қайталап, өзі бір сөйлеммен жалғайды. Осылайша қайталанып, мазмұны қар кесектерінің үйіндісі арқылы құралады.

 

 

 

 

 

В деңгейі – Кейіпкерлер Қайрат, Ақыл, Жүрек, Ғылымның іс-әрекетін талдау арқылы олардың  өмірде алатын орнын анықтайды. Мысалы, Егер Қайрат билесе, онда әділдік болмайтын еді, өйткені, күш-қайратты адамдар әділетсіз, жаман әрекеттерді іске асыруға пайдалануы мүмкін еді.

 

А деңгейі-  Оқушылар балық қаңқасына  қара сөзден проблеманы , себептерін анықтап,  дәлелдерін келтіреді, қорытынды жасайды.

                     Себептері

                

Проблема                                                      Қорытынды

 

 

                                                               Дәлелдер

Проблема: Басшылыққа таласу

Себептері: Қайрат басқарғысы келді .

Дәлел: Ол  өнер, мансап, мал табудағы қажырлы еңбек менің арқамда деп есептейді.

.........

Қорытынды: Ғылымның шешімі.  

 

С – Қара сөз бойынша бір жіңішке сұрақ құрады

А,В деңгейі – Қара сөз бойынша бір жуан сұрақ құрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтін мазмұнын түсінуі, жеткізе білуі, өзгені тыңдап, есте сақтай алуы

 

Өзіндік талдау жасай алуы

 

 

Мәтіннен проблеманы анықтай алуы

Себептері мен дәлелдерін табуы

 

 

 

 

 

 

 

Деңгейлік сұрақтар қою, жауап бере алуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қар кесектері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой толғаныс

С деңгейі - «Синквейн» әдісі

 

В,А деңгейлері – 5 минуттық эссе

«Синквейн» - Қайрат, Ғылым, Ақыл, Жүрек біреуін таңдап жазады

Эссе – «Мен бүгінгі сабақта қайндай ой түйдім» (өмірмен байланыстыру)

Білімін пайдалануы

Ой қорытуы, өмірмен байланыстыруы

 

Бағалау

ОҮБ: критериалды өзін-өзі  бағалау.  

 

 

Үй тапсырмасы

ДБЖ: деңгейлік тапсырмалар

С деңгейі – 17 қара сөзді оқиды

В деңгейі – Венн диаграммасы . Қара сөз кейіпкерлерін салыстырады

А деңгейі – 17 қара сөзді жаттайды.

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз