Қызылорда қаласы, Үш тілде
оқытылатын мамандандырылған
сыныптары бар дарынды балаларға
арналған «Мұрагер» мектебінің
мұғалімі: Садуақасова Динара
Тізбектелген сабақтар топтамасы - № 3 сабақ
Мұғалімнің аты-жөні |
Садуақасова Динара |
|
||||
2-апта |
2-күні |
3-сабақ |
09.50 – 10.35 |
|||
Сабақ атауы |
Махмұт Қашқари |
|||||
Сілтеме |
Білім стандарты, оқулық қазақ әдебиеті 8-сынып |
|||||
Жалпы мақсаты |
Оқушылардың ойын кеңейту. Мақал-мәтелдерді, нақыл-сөздерді үйрену. Қазіргі кездегі мақал-мәтелдермен ұқсастық іздеу. Қашқари сөздігінің қкзіргі кездегі құндылығын біледі. |
|||||
Күтілетін нәтиже |
Махмұт Қашқари туралы толық мәлімет алады. Сөздікте кезесетін мақал-мәтелдерді үйренеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. Ойын еркін жеткізуге машықтанады. |
|||||
Негізгі идеялар |
Бір-бірлеп мың болар, Тама-тама көл болар. |
|||||
Тапсырмалар |
интернет желісінен алынған материалдар, оқулық |
|||||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Уақыты |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
|||
Кіріспе |
2 мин |
Оқушыларды түгендеу «Сәттілік» тілейді. Топқа бөлу "Қызыл" тобы «Көк» тобы «Сары» тобы |
Оқушылар бір-біріне саттілік сөзінің кез-келген әріпінен басталатын жылы сөз айтады, көңіл- күй тілейді.
Оқушыларға түстер арқылы 3 топқа бөлінеді. |
|||
3 мин
2 мин |
Үй тапсырмасы "Білім биржасы"
Түспен бағалау |
Әр топтан тақтадағы жасырынған санның астындағы сұраққа жауап береді Қолдарына бағалау парағы беріледі. Түстер қиындыларымен бағалайды. |
||||
Тұсаукесер |
2 мин |
Жаңа сабақ Мақал дегеніміз не? Мәтел дегеніміз не? Нақыл сөз туралы не білеміз? |
Өздерінің білетіндері туралы айтып жаңа сабақтың тақырыбын ашу |
|||
Негізгі бөлім
|
15 мин |
"Тікелей радиэфир"
Бағалау "ақша беру " |
Әр топтан бір оқушыдан шығып мәтінді оқып шығады. 1. жеке жұмыс 2. жұппен жұмыс 3. топпен жұмыс орындап ортақ шешім шығарып баяндап береді. Әр топ ақша беру арқылы бағалап шығады. |
|||
|
5 мин
1 мин
3 мин |
Кітаппен жұмыс
Бағалау "смайликтер "
Сергіту сәті. Кім қанша мақал біледі? |
Кітапта берілген мақал-мәтелдердің әр оқушы мағынасын ашады. Смайлик беру арқылы бағалайды. Әр оқушы білетін мақалдарын айтады. |
|||
|
3 мин
2 мин
2 мин |
Сөздіктегі мақалдардың қазіргі мақалдан айырмашылықтарын табу. "Бестік диктант"
Бағалау"бармақпен бағалау" |
1 тапырма.Әр топқа кесте беріледі. 2 тапсырма "Бестік диктант" жазады. Әр топ бір-бірін бармақпен бағалайды. |
|||
Қорытынды |
2 мин 1 мин |
"Ыстық орындық" Рефлекция "бәйтерек ағашы" |
Қалаған оқушы келіп түсінбеген сұрақтарын топтарға қояды. Байтерек ағашына оз аттарын жазады |
|||
Сабақтың жабдықтары |
2 мин |
Бағаларды хабарлау Үйге тапсырма Өздеріңе ұнаған мақал-мәтелдерді жаттап алу. |
Оқушылар жаңа тақырыпты оқып келеді. |
|||
Мультимедия, интерактивтік тақта арқылы РоwerPoint |
|
|
||||
Келесі тапсырмалар |
Рабғузи өмірі, шығармашылығы. |
|||||
Сабақты талдау |
|
|||||
Тәжірибелік сабақты талдау |
|
|||||
Сабаққа өзгертулер енгізу |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі