Өлең, жыр, ақындар

Махмұт Қашқари

Қызылорда қаласы, Үш тілде
оқытылатын мамандандырылған
сыныптары бар дарынды балаларға
арналған «Мұрагер» мектебінің
мұғалімі: Садуақасова Динара

Тізбектелген сабақтар топтамасы - № 3 сабақ

Мұғалімнің аты-жөні

Садуақасова Динара

 

2-апта

2-күні

3-сабақ

09.50 – 10.35

Сабақ атауы

Махмұт Қашқари

Сілтеме 

Білім стандарты, оқулық қазақ әдебиеті 8-сынып

Жалпы мақсаты

Оқушылардың ойын кеңейту. Мақал-мәтелдерді, нақыл-сөздерді үйрену. Қазіргі кездегі мақал-мәтелдермен ұқсастық іздеу. Қашқари сөздігінің қкзіргі кездегі құндылығын біледі.

Күтілетін нәтиже

Махмұт Қашқари туралы толық мәлімет алады. Сөздікте кезесетін мақал-мәтелдерді үйренеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. Ойын еркін жеткізуге машықтанады.

Негізгі идеялар

Бір-бірлеп мың болар,

Тама-тама көл болар.

Тапсырмалар

 интернет желісінен алынған материалдар, оқулық  

   Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

Уақыты  

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Кіріспе

2 мин

 Оқушыларды түгендеу

«Сәттілік» тілейді.

Топқа бөлу   

"Қызыл" тобы

«Көк» тобы

«Сары» тобы

Оқушылар бір-біріне саттілік сөзінің кез-келген әріпінен басталатын жылы сөз айтады, көңіл- күй тілейді.

 

Оқушыларға түстер арқылы 3 топқа бөлінеді.

3 мин

 

2 мин

Үй тапсырмасы

"Білім биржасы"

 

Түспен бағалау

Әр топтан тақтадағы  жасырынған санның астындағы сұраққа жауап береді

Қолдарына бағалау парағы беріледі.

Түстер қиындыларымен бағалайды.

Тұсаукесер

2 мин

Жаңа сабақ

Мақал дегеніміз не?

Мәтел дегеніміз не?

Нақыл сөз туралы не білеміз?

Өздерінің білетіндері туралы айтып жаңа сабақтың тақырыбын ашу

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

15 мин

"Тікелей радиэфир"

 

 

Бағалау "ақша беру "

Әр топтан бір оқушыдан шығып мәтінді оқып шығады.

1. жеке жұмыс

2. жұппен жұмыс

3. топпен жұмыс орындап ортақ шешім шығарып баяндап береді.

Әр топ ақша беру арқылы бағалап шығады.

 

5 мин

 

1 мин

 

3 мин

Кітаппен жұмыс

 

Бағалау "смайликтер "

 

Сергіту сәті. Кім қанша мақал біледі?

Кітапта берілген мақал-мәтелдердің әр оқушы мағынасын ашады.

Смайлик беру арқылы бағалайды.

Әр оқушы білетін мақалдарын айтады.

 

 

3 мин

 

2 мин

 

2 мин

Сөздіктегі мақалдардың қазіргі мақалдан айырмашылықтарын табу.

"Бестік диктант"

 

Бағалау"бармақпен бағалау"

1 тапырма.Әр топқа кесте беріледі.

2 тапсырма "Бестік диктант" жазады.

Әр топ бір-бірін бармақпен бағалайды.

Қорытынды

2 мин

1 мин

"Ыстық орындық"

Рефлекция "бәйтерек ағашы"

Қалаған оқушы келіп түсінбеген сұрақтарын топтарға қояды.

Байтерек ағашына оз аттарын жазады

 

Сабақтың жабдықтары

2 мин 

Бағаларды хабарлау

Үйге тапсырма

Өздеріңе ұнаған мақал-мәтелдерді жаттап алу.

Оқушылар жаңа тақырыпты оқып келеді.

Мультимедия,   интерактивтік  тақта арқылы  РоwerPoint

 

 

Келесі тапсырмалар

   Рабғузи өмірі, шығармашылығы.

Сабақты талдау

 

Тәжірибелік сабақты талдау

 

Сабаққа өзгертулер  енгізу

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз