Эссе және өлең-жыр байқауы

Темір құймалары және олардың қолданылуы. Шойын мен болат өндіру. Қазақстандағы қара және түсті металлургияның дамуы

ШҚО, Көкпекті ауданы, Үлкенбөкен ауылы
"Үлкенбөкен мектеп-балабақша кешені" КММ
Химия-биология пәні мұғалімі:
Айтқұрбанов Мейрамбек Әшімұлы
 

Сілтеме

   Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.

Сабақ тақырыбы

   Темір құймалары және олардың қолданылуы. Шойын мен болат өндіру. Қазақстандағы қара және түсті металлургияның дамуы.

Жалпы мақсаттар

   Темір құймалары шойын мен болат өндірудің өндірістік әдістерімен танысып, Қазақстандағы қара және түсті металлургияның дамуы мен маңызын біледі.

Түйінді идеялар

   Темірдің аса бағалы өнімдері оның құймалары – шойын мен болат.

Оқыту нәтижелері

   Темір құймалары шойын мен болат өндірудің өндірістік әдістерін танысты, Қазақстандағы қара және түсті металлургияның дамуы мен маңызын білді

Дерексөздер

   Оқулық, электрондық оқулық.

Сабақ барысы

Уақыт

Оқу белсендігін арттыруда қолданылатын әдіс - тәсілдер

Мұғалімнің іс–әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау (формативті, суммативті)

Сабақ кезеңдері

 

Ұйымдастыру

2 мин

 

 

3 мин

Сергіту сәті

 

 

Топқа бөлу

А) Амандасу, оқушыларды түгендеу, жаттығу жасату.

Ә) Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Б) Оқушыларды топқа бөлу.

А) Амандасады, жатығу жасайды.

Ә) Топ ережелерін еске түсіреді.

Б) Суреттерді ажырату арқылы топқа бөлінеді.

 

 

Қол шапалақ

 

Үй тапсырмасын тексеру

5 мин

«Химиялық диктант»

Таратпа тапсырмаларды тарату арқылы тест алу.

Таратпа тапсырмаларды тарату арқылы тест алу.

Бір-бірімен ауысып жауаптарын тексеру.

Жаңа лексикалық тақырыпты енгізу

5 мин

 

«Ойланайық, ойлайық!»

Әр топқа сөзжұмбақ беру.

Әр топ cөзжұмбақ шешеді.

Қолдау көрсету

Оқулықпен жұмыс

10 мин

 

Мәтінмен жұмыс.

Сөзжұмбақты шешу арқылы сөздерді тауып сол сөзге анықтама береді және бір-бір мысал келтіреді.

 

Бекіту

10 мин

«Ғажайып жетілік»

10, 20,30 балдық сұрақтар беру.

Оқушылар топпен ақылдасып деңгейлік сұрақтарға жауап береді.

Дұрыс жауап берген балға ие болады.

Үй тапсырмасы

2 мин

 

5-7 – тапсырларды

 үйге беру.

Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазу.

 

Бағалау

3 мин

 

Әр кезеңде жинаған балдарын есептеу.

 

Топ мүшелері өз өздерін бағалайды.

Рефлексия

3 мин

«Саған алғыс айтамын»

Оқушыларға бір-біріне рахметін айтады.

- Сабақты жақсы түсіндім

- Сабақты түсінбедім

- Қосымша дайындық керек.

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...

Пікірлер