Байқоңыр қаласы К.Э. Циолковский атындағы
№2 жалпы орта білім беретін мектептің
дене шынықтыру пәні мұғалімі
Бухарбаев Жанибек Пауадинұлы
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні:Дене шынықтыру |
Сыныбы: 5 «А» сыныбы |
Мерзімі: 2.05.2013 |
Пән мұғалімі:Бухарбаев Ж. |
||||
Сабақтың тақырыбы |
«Бір орында тұрып ұзындыққа секіру» |
||||||
Жалпы мақсаттар |
Бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасын үйрету. |
||||||
Оқыту нәтижесі |
Бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасы туралы мәліметтер алады, ұзындыққа секіруді үйренеді, топтық, ұжымдық жұмыс істеуге, бір-бірінің пікірін тыңдауға, бағалауға дағдыланады. |
||||||
Оқыту әдістері |
Қызығушылығын ояту, диалогтық әдісі |
||||||
Тапсырмалар түрлері |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушылардың іс – әрекеті |
Ресурстар |
Жұмыс түрі, уақыты |
Күтілетін нәтиже |
||
Ұйымдастыру жұмысы |
Түгелдеу, сабақтың мақсатын түсіндіру, техника қауіпсіздік ережелерін таныстыру. |
Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беру. |
|
Ұйымдастыру.2 мин |
|
||
Қыздырыну жаттығулары |
Жүру үстінде орындалатын жаттығулар, жүгіру үстіндегі жаттығулар, бір орнында тұрып жасалатын жаттығулар орындатылады. |
Жаттығуларды орындайды. |
Ысқырық |
Жаттығу жасату. 7 мин |
Оқушылар сабаққа дайындықтарын көрсетеді. |
||
Топқа бөлу |
Доптың суреті салынып қиылған түрлі түсті (қызыл, сары, жасыл) қағаздармен топтастыру. Топ басшысы доптың үлкен етіп қиылған суретімен анықталады. |
Қызығушылықтары оянады, топқа бөлінеді. |
Түрлі түсті қағаздар |
Топқа бөлу. 3 мин |
Топқа бөлінуді үйренеді, достық қарым-қатынас қалыптасады. |
||
«Қызығушылығын арттыру» |
Мультимедиалық тақтадан секірудің түрлерін көрсету арқылы түсіндіре отырып, сабақтың тақырыбын оқушылар сұраққа жауап беру арқылы өздеріне анықтатып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру. |
Спорттың осы түрі бойынша жаңа ақпарат алады, бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасын, көрсеткішін біледі. |
Мультимедиалық тақта, бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасының суреттері. |
Түсіндіру. 15 мин |
Өтілген жаңа материалды меңгереді. |
||
Жаңа тақырып бойынша жаттығулар жасату |
Әр топқа бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасын көрсетуді тапсыру. Үш топқа белгіленген белгіге дейін уақытқа секіріп жарысу. |
Оқушылар техникаларды көрсетеді. Үш топ жарысады. |
Ысқырық |
Жаттығуларды орындату. 10 мин |
Бір орында тұрып ұзындыққа секіру техникасын практикада үйренеді. |
||
Диалогтық әдіс |
Белгіленген уақытта үш топқа «Спорттың адамға пайдасы » деген тақырыпта ойларын жазу тапсырылады. |
Оқушылар топта ойланып, өз ойларын плакатқа жазып, ортаға салады, бір-бірінің пікірлерін смайликтің суретін қолмен көрсету арқылы бағалайды.
|
Ысқырық, секундамер, плакат, түрлі түсті маркерлер. |
Постер қорғату. 8мин |
Оқушылар өз ойларын ашық жеткізуге дағдыланады. Бір-біріне баға беруге үйренеді. |
||
Рефлексия (қорытындылау) |
Сапқа тұрғызу, оқушылардың жетістіктерін айту. Сұрақтар қою арқылы сабақты қорыту.
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді. |
|
Қорытындылау3 мин |
Ойларын қорытуға, пікірін жеткізе білуге үйренеді, жетістігін біледі. |
||
Бағалау |
Мұғалім оқушылардың сабақтағы жетістігін айта отырып бағалайды. |
Оқушы бағасымен келісетінін не келіспейтінін және неліктен екенін айтады. |
|
Бағалау. 2 мин |
Жетістігінің қаншаға бағаланғанын біледі. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі