Байқоңыр қаласы К.Э. Циолковский атындағы
№2 жалпы орта білім беретін мектептің
дене шынықтыру пәні мұғалімі
Бухарбаев Жанибек Пауадинұлы
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні:Дене шынықтыру |
Сыныбы: 5 «А» сыныбы |
Мерзімі: 15.05.2013 |
Пән мұғалімі:Бухарбаев Ж. |
|||
Сабақтың тақырыбы |
«Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру» |
|||||
Жалпы мақсаттар |
Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру техникасын үйрету. |
|||||
Оқыту нәтижесі |
Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру техникасы туралы түсінік алады, ұзындыққа секіруді үйренеді, топтық жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдауға, талқылауға үйренеді, шығармашылық қабілеті артады. |
|||||
Оқыту әдістері |
Қызығушылығын ояту, диалогтық әдісі |
|||||
Тапсырмалар түрлері |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушылардың іс – әрекеті |
Ресурстар |
Жұмыс түрі, уақыты |
Күтілетін нәтиже |
|
Ұйымдастыру жұмысы |
Түгелдеу, сабақтың мақсатын түсіндіру, техника қауіпсіздік ережелерін таныстыру. |
Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беру. |
|
Ұйымдастыру.2 мин |
|
|
Қыздырыну жаттығулары |
Жүру үстінде орындалатын жаттығулар, жүгіру үстіндегі жаттығулар, бір орнында тұрып жасалатын жаттығулар орындатылады. |
Жаттығуларды орындайды. |
|
Жаттығу орындату. 7 мин |
Оқушылар сабаққа дайындықтарын көрсетеді. |
|
Топқа бөлу |
Олимпиада чимпиондары, атақты футболисттер және спорттық құралдардың суреттері арқылы топтастыру. Топ жетекшісі анықталып, оған бағалау парақтары тапсырылып түсіндіріледі. |
Қызығушылықтары оянады, топқа бөлінеді. |
Үлестірме қағаздар,бағалау парақтары. |
Топқа бөлу. 3 мин |
Топқа бөлінуді үйренеді, достық, сыйластық қарым-қатынас қалыптасады. |
|
«Қызығушылығын арттыру» |
Оқушыларға суреттің артына сандар жазылған суреттерді табуды тапсыру және бұл сандардың нені білдіретінін оқушылардан сұрау. Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру техникасының көрсеткішін сұрақ-жауап арқылы түсіндіру. |
Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру техникасын, көрсеткішін біледі. |
|
Түсіндіру. 15 мин |
Жеңіл атлетиканың жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру түрінен мағлұмат алады. |
|
Жаңа тақырып бойынша жаттығулар жасату |
Әр топқа жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру техникасын, белгіленген сызықтан тез жылдамдық алу техникасын, құмға түскенде қолданылатын техникасын көрсетуді тапсыру, қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту. |
Оқушылар техникаларды практикада көрсетеді. |
Ысқырық |
Жаттығуларды орындату. 10 мин |
Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру техникасын практикада үйренеді. |
|
Диалогтық әдіс |
Белгіленген уақытта әр топқа үш қарғып секіруден Олимпиада чимпионы Ольга Рыпакованың суреті жабыстырылған плакатқа чимпион туралы ойларын сатылап жазу тапсырылады. |
Оқушылар ойларын сатылап жазып шығады, топ жетекшісі қорғап шығады. |
Ысқырық, секундамер, плакат, түрлі түсті маркерлер. |
Сын тұрғысынан ойлату. 8 мин |
Жаңа сабақтан алған білімдерін пысықтайды, өз ойларын ашық жеткізуге үйренеді, өз мүмкіндігіне сенімі артады. |
|
Рефлексия (қорытындылау) |
Сапқа тұрғызу,оқушылардың жетістіктерін айтып түсіндіру. Сұрақтар қою арқылы сабақты қорыту.
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендерін көрсетеді. |
|
Қорытындылау3 мин |
Жетістікке жетуге ынталанады. |
|
Бағалау |
Топ лидеріне таратылған бағалау парақтары арқылы бағаланады. Критерийлерге тоқталып неліктен ондай баға қойғаны сұралады. Критерийлер:
|
Оқушы бағасымен келісетінін не келіспейтінін және неліктен екенін айтады. |
Бағалау парағы. |
Бағалау. 2 мин |
Өз-өзіне баға беруге үйренеді. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі