Эссе және өлең-жыр байқауы

Судың кермектігі және оны жою жолдары

"Облыстық туберкулез санаториясы мектеп-интернаты" КММ
Жақсылықова Майра Кәдірбекқызы
 

Химия

 Сынып 9

Күні, уақыты

17.01.2017

Сабақтың тақырыбы

Судың кермектігі және оны жою жолдары

Сілтемелер

Н. Нұрахметов, К. Сарманова, Н. Заграничная

Мақсаты

Судың кермектігі, оны жоюдың жолдарын және тұрмыстағы қолданатын судың құрамын тануды білуі тиіс

Міндеттері

Су кермектігін анықтауды және оның түрін білу;Кермек суды жоюдың тәсілдерінің мәнін түсіну;Химиялық есептерде  дұрыс танып қолдану;

Күтілетін нәтиже

Су кермектігін анықтауды және оның түрін біледі;Кермек суды жоюдың тәсілдерінің мәнін түсінеді;Химиялық есептерде  дұрыс танып қолданады;

Тақырыпты ашуға қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Топтастыру», «Топтық тергеу» стратегиясы, «Жұмбақ зат» әдісі,  «Адасқан заттар» әдісі, АКТ

Ресурстар

қима қағаздары,  Е- кітапхана материалдары

Сабақтың түрі

Жаңа сабақты  меңгерту

У/т

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

3 мин

Оқушылармен амандасу және түгелдеу. Психалогиялық  жағымды ахуал тудыру «Ұқсастықтар мен айырмашылықтар» тренингісін өткізу

Оқушылар амандасады.Санамақ бойынша топқа бөлінеді.  3 топқа бөлу

 

10

мин

Білу

Зат

Металл

Бейметалл

бор

2,5

0,5

оттек

0,2

0,3

берилий

0,4

1,8

осмий

0,6

2,7

криптон

2,8

0,9

аргон

1

1,7

2.  Mg    CaO     CaCI2     Mg( OH)2AgCIMgOCaO         MgSO4

Ca (OH)2Ca

3.1) ?+Ғ2→балқытқыш тұз;

   2) ?+СО2→жербетіндегі 90% алып жатқан тұз шығады;     3)?+Н2О→қабырғаны ағартқыш зат;

1)СаО+ ?→Са(NO3)2;

2) ?+?→MgSO4;

3) Са+N2O5→?;

Критерий арқылы бағалау

1 балл

 

1 балл

 

 

2 балл

Үйге берілген тапсырмаларды сұрау. Мұғалім  серпілген сұрақтар әдісімен «Кальций және оның қосылыстары» тақырыбы бойынша сұрақ қояды. 1.Кестедегі жай заттардың қасиеттерін дұрыс тапсаңдар, онда қосынды 2,4 гр магний жанғандағы оксидтің массасына тең болады? 2. «Адасқан заттар» заттардан генетикалық байланыс құру:

3. «Жұмбақ  зат» әдісімен  дұрыс заттарды қойып, раекцияны теңестіру және аяқтау:

13

мин

Түсіну

  1. Топ:

Құрамы

Түрі

Жою жолы

катио

анион

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Топ: Судың құрамы бойынша топтастыру
  2. Топ: Жою жолдарының химиялық реакция теңдеулерін жазу;

Критерий арқылы бағалау

3 балл

Мұғалім оқулықтағы «Судың кермектігі және оны жоюдың жолдары» тақырыбын оқуды тапсырады және ол оқыған бойынша 1 топқа кесте толтыру тапсырады, ал екінші топқа «Топтастыру» тапсырады, ал 3- топқа ол иондарды анықтайтын жолдарының реакция теңдеулерін жазу тапсырылады.

9 мин

 

Қолдану

Оқушылар анықтаған сапалық реакция арқылы сынауықтағы суды анықтайды.

Бағдаршам бағалау

4 балл

Алған білімді тәжірибеде қолдануды тапсырады. Ол үшін  мұғалім 3- түрлі суды топқа таратады. Олар: құдық суы, құбыр суы, арық суы. Тапсырма: қай сынауықта қандай су бар екенін анықтау.

5мин

Талдау.  Құбыр, құдық, арық суының  сапалық реакция теңдеулерін жазуды және оны талдауды тапсырады

Әр топ берілген тапсырмаларды орындап, тиісті реакциялармен жазады.

Са(НСО3)2→СаСО3+СО22О

СаСІ2+Na2CO3→CaCO3+2NaCI

Критерий арқылы бағалау

5 балл

3 мин

Жинақтау.   Деңгейлік тапсырма береді: А, В, С тапсырмалары:  Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер;

Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г  сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?

Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?

Оқушылар  сан есептерді шешіп, әр топ басқа топтың есебін тексеріп топ аралық бағалау жүргізеді. Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер; Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г  сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?

Критерий арқылы бағалау

6 балл

1 м

Үйге тапсырма:  Кермек суға презентация жасау. №6 есепті шешу

Кері байланыс орнату. Стикерлерге өз сұрақтарын қалдыру, келесі сабақта ол сұрақтарды қарау

20-22 балл «5» 19-15 балл «4» 14-10 балл «3» 9-1 балл «2»


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...

Пікірлер