Жамбыл облысы, Тараз қаласы
Ы. Алтынсарин атындағы № 49 мектеп-гимназия
тарих пәнінің мұғалімі
Танибекова Айгүл Нуранбаевна
Сабақ: 10 Сабақтың тақырыбы: «Азамат соғысы және шетелдік интервенция жылдарындағы Қазақстан» |
Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназия |
||||
Күні: 10.10.2016ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Танибекова Айгуль Нуранбаевна |
||||
Сынып: 9 «Ә» (14-15 жас) |
Қатысқандар саны: 27 |
||||
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
1918-1920 жылдардағы соғыстың барысы мен нәтижесімен танысу, соғыс қорытындысын пікір алмасу арқылы баға беру |
||||
Оқу мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
тақырып бойынша өз ойын айтады, түсінеді. |
|||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
соғыс қимылдарының барысын ажыратады, салыстырады. |
|||||
Кейбір оқушылар: |
|||||
Соғыстың жою жолдарын анықтап, зардаптарын ажыратады |
|||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: картамен жұмыс жасай алады, диалогқа түседі, ойын жеткізе алады, постер құрастырады, соғыс зардаптарына салыстыру арқылы тұжырымдайды. |
||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||
Интервенция, контреволюция, азамат соғысы, ақ гвардия сөздерінің мағынасын интернеттен іздеу арқылы ашамын |
|||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||
Интервенция, контреволюция, азамат соғысы, ақ гвардия сөздерінің мағынасын ажырата алады, соғыс зардаптарын салыстыру арқылы тұжырымдай алады. |
|||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: картамен жұмыс жасай алады, постер құрастыра алады, соғыс зардаптарына салыстыру арқылы тұжырымдай алады |
|||||
Алдыңғы оқу |
«Адасқан әріптер» (ой қозғау) |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
Басталуы (7 минут)
1 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу; Түгендеу; - оқушылардың құрал жабдықдарын түгендеу |
|
|||
1 минут |
1. «Бұл кім?» әдісі арқылы оқушылармен сергіту жаттығуын жүргіземін |
||||
4 минут |
2. «Мина алаңы» әдісін қолдану арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Алдыңғы оқу «Адасқан әріптер» |
|
|||
1 минут |
3. Әр түрлі қима қағаздар арқылы үш топқа бөлемін |
Қима-қағаздар |
|||
Ортасы (22 минут) 7 минут |
Оқулықпен жұмыс. 1. Жаңа тақырыпты меңгерту үшін ЖИГСО әдісін қолданамын. Мәтінді әр топқа бөліп,әр оқушының алдына беремін. Қосымша ақпарат: Тарихи құжаттармен танысу |
Оқулық |
|||
5 минут |
2. Оқушылар тапсырмаларын диалогқа түсе отырып постер құрастырады, тапсырмаларын қорғайды
|
А4 формат, фломастер, түрлі –түсті қарындаш Смайликтер |
|||
10 минут |
Саралау тапсырмасы 3. Картамен жұмыс Қазақстанды аймаққа бөле отырып оқулық соңындағы Азамат соғысы жылдарындағы соғыс қимылдарын әр топ жеке дара қарастырып, анықтайды |
Карта, дәптер, оқулық, түрлі–түсті қарындаш |
|||
Аяқталуы (16 минут) 12 минут |
1. ВЕНН диаграммасы (топтық жұмыс арқылы диалогқа түсе отырып салыстыру жұмысын жүргізеді) Айырмашылығы ұқсастығы Айырмашылығы
|
А-4 форматы, түрлі түсті қарындаштар, фломастер Өзін-өзі бағалау |
|||
1 минут |
Үйге тапсырма: «Егер мен......»тақырыбында эссе жазу |
Оқушы дәптері |
|||
1 минут |
Бағалау: өзара бағалау |
|
|||
2 минут |
Кері байланыс. «Басбармақ» әдісі арқылы кері байланыс жасаймын. |
Қима-қағаз |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі