Тақырыбы: Масса және оның өлшем бірліктері
Мақсаты мен міндеттері: масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру ауырлық өлшеуіштерін өмірде пайдалану;
1.Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру ;
2.Дамытушылық:оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, ин-теллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
3.Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін омірде қоддануға жан-жақты дайыңдауды жүзеге асыру.салыстыру .байқау
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Көрнекіліктер: кесте, қималы карточкала, таразы түрлері, жемістер суреттер
Әдіс-тәсілдер: жұптық, топтық, өзіндік түсіндіру
Сабақ барысы
1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Ауызша есептеу сандарды оқу, разрядтарын атап шығу. 458000,235803,45872,14563,120456,1257890,4890000,587234.көп таңбалы сандар
2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:ойын САТУШЫ
Бүгінгі сабақта дүкенге барамыз(дүкен суреті), таразы, қант, алма, сәбіз, қызанақ.
«Дүкенде» диалог құрастыру: тақтаға бірнеше оқушы шақырылады: біреуі- сатушы, біреуі сатып алушы болады, дүкенде бірнеше сатушы, бірнеше сатып алушы- тағам түрлері байланысты. -Дүкенде сатушылар нені қолданды?(таразы)
- Ол не үшін керек?
-Таразымен өлшеп нені табамыз?
-Масса бірліктерін ата: тонна, центнер, килограмм, грамм.
Есіңе сақта!
1т-10ц 1т-10ц-1000кг-1000000г
1т-1000кг 1ц-100кг-100000г
1ц-100кг
1кг-1000
№1 сандарды оқы,
А)145200,4210366,203006,1000789,44023054,47478000.
Б) берілген сандарда барлық бірлік, ондық, жүздік, бірл. мың, онд. мың, жүзд. мың. атап шық.
Сергіту сәті
Жаңа тақырыптар бойынша есептер шығару.
Кім шапшаң? 1 стакан балмұздақтың массасы: 100г. 100кг. 100ц
Пакеттегі ұнның массасы 2г.2кг. 2ц
1 қап картоптың массасы: 50кг. 50ц. 50т
Ақ аюдың массасы (4кг. 4ц. 1т)
Топтық жұмыс №5 (512+408):4= 22*20-210= ( 5*23)*2=
Есеп: Бір қоқиқаз-4000г Шешуі: (4000г+9000г)+4000г=17000г
Бірқазан-?9кг артық
Барлық сал-? Жауабы: екеуінін жалтысалмағы 17000г
Ауызша:3 тапсырма
Топтық жұмыс: №10 амалдарды орындау
№12 кесінді сызу. АВ -------3см3мм. СД-----------4см,4мм
№14 салыстыру.
Есептер шығару:№7 Бұлан массасы-600кг Шешуі: 600:20=30кг
Елік массасы ? 20 есе кем Жауабы: Еліктің массасы 30кг.
№8 1 тәуг-2 аусым Шешуі:8+6=14т
1аус-8т қарабидай.6т бидай 14*2=28т
1 тәуг-?т нан 28*7=196т
1 аптада -? Жауабы: 1 тәул 28 т. 1 аптада 196тнан пісіреді.
№11 Р=30см S=54см2 Ұ-?.Е-? Ұ----9 Е----6
Ауд-64см2 Шаршының периметрі -? Р-8+8+8+8=32см
Үйге тапсырма: Тез есепте: №9 тапсырма.
Бағалау, Мадақтау.
Қарағанды облысы.Шет ауданы.
56 разъездің бастауыш мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Бақтыбаева Айман Ерденқызы
аяулым
неге өлшем бірліктер шықпайды
Арайлым
Керемет
Акерке
Керемет бирак неге олшем бирликтери шыкпайды
динара
керемет бірақ өлшем бірліктер шықпайды
дина
Керемет
дина
Неге олшем бирликтери шыкпайды неге
дина
Маган катты керек сабаккакатты керек бугин жарыс болады
Роза
Керемет жазылған
Назерке
Керемет бірақ өлшем бірліктері шықпайды неге?
Ажар
Есептері түсініксіз!
Гулдана
Дұрыс неге бірақ өлшемдеп шықпаид
Гулдана
Керемет
Асель
Рахмет керек маглуматты таптым
Фарида
Мен өзіме керек мағұлматты таба алмадым. Есептері де түсініксіз.
Дамира
олшем бирлиги жоккой ен керек сабак жоккой
Умида
Кешіріңіз 1дец қанша ед ні береді
Белгісіз
Өріс не ол
Жанна
Өріс (атырап, аймақ, разрядтар тобы)
Өріс (атырап, аймақ, разрядтар тобы) (Поле (область, зона, группа разрядов); field, key) — 1) мәліметтер базасында — файл жазбасының дербес мағынасы бар қызметтік бөлігі, яғни кесте түріндегі базаның бір бағанасы.
Физикалық өріс
Физикалық өріс - шексіз еркіндік дәрежесінің санына ие және физикалық шаманың кеңістікте үздіксіз таралуымен сипатталатын жүйе түріндегі материяның ерекше түрі.
Өріс (лингвистика)
Өріс - тілдік единицалардың жиынтығы, мазмұн ортақтығымен бірігіп, белгіленуші құбылыстардың ұғымдық, заттық немесе функционалды ұқсастығын көрсетеді. Семантикалык, синтагматикалық, синтаксистік өріс, ассоциативті өріс болып ажыратылады. Семантикалык өріс үшін: а) Өріс барлық единицаларды біріктіретін және ортақ мағыналы (архилексема) лексемамен берілетін ортақ семантикалык белгінің болуы, мысалы, қимыл етістіктердің лексемамен берілетін ортақ семантикалық белгісінің болуы, мысалы, қимыл етістіктердің семантикалық өріс (орыс тілінде: идти, ехать, бежать, плыть, лететь; қазақ тілінде: жүру, жүгіру, жүзу, ұшу т.б); ә) «кеңістікте қозғалу» белгісі; б) единицаларды бір-бірінен ажырататын жекелеген (дифференциалды) белгілердің, мысалы, «қозғалу тәсілі» семасы болуы тән синтагматикалық өріс элементтеріне оның компоненттерінің семантикалық тіркесу қасиеті тән, мысалы, орыс тілінде: петь - песня, лечить- больной; қазақ тілінде: емдеу - ауру - синтаксистік өріс. Туындаған сөйлемнің элементтер моделі төңірегінде оның көптеген сөйлем модификациялары мен синонимдік вариацияларының жүйеленуі болып табылады, мысалы орыс тілінде: Разговор только о причинах аварии - Разговаривали только о причинах аварии (Ю. Щербак); қазақ тілінде: Балаларым үшін өмір сүремін - өмір сүруім балаларым үшін т.б. Ассоциативті өріс негізінен психолингвистикада зерттеледі, ассоциатив сөздердің стимул- сөздердің төңірегінде бірігуі ретінде түсініледі. Ассоциатив сөздердің түрлі информантта жиналуы орталықтың айтарлықтай деңгейін көрсетеді.