Сыныбы: 6- сынып
Пәні: Математика
Мақсаты: 1) рационал сандар ұғымы туралы білімдерін тереңдету;
2) рационал сандарды салыстыру дағдыларын қалыптастыру;
математикалық тілінде сөйлеу мәдениетін жетілдіру;
3) ұқыптылыққа, тапқырлыққа баулу; достық қарым-қатынасты тәрбиелеу.
Сабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. «Кім білгіш?» (үй жұмысын тексеру)
3. «Кім жылдам?» (есеп шығару)
4. «Кім тапқыр?»
5. «Ойлан тап»
6. Үй тапсырмасын беру.
7. Қорытындылау, бағалау.
Сабақ барысы:
1. Сыныптың жұмысын ұйымдастыру (оқушыларды түгендеу, тақта тазалығы, тәртібі ). Сабақтың мақсатымен, жұмыс жоспарымен таныстыру. Оқушыларды топтарға бөлу.
2. «Кім білгіш?» кезеңі. Топ мүшелеріне сұрақтар жазылған карточкалар үлестіріледі. Сұрақтар: 1) оң сандар деп ...; 2) теріс сандар деп ...; 3) қарама-қарсы сандар деп ... ; 4) санның модулі деп ...; 5) координаталық түзу бойында үлкен сан ..., ал одан кіші сан ... ; 6) кез келген оң сан ...; 7) кез келген теріс сан ...; 8) екі теріс санның қайсысының модулі кіші болса, сол сан ... болады; 9)оң санның модулі ... болады; 10) теріс санның модулі ... болады; 11) қарама-қарсы сандардың модулі ... болады.
3. «Кім жылдам?» кезеңі. 1-топ мүшелері №391(1,2,3), №392 (1,2,4), 2-топ мүшелері №391 (4,5,6), №392(3,5,6) есептерін шығарады.
4. «Кім тапқыр» кезеңі. 1-топ №393(1,3,5), 2-топ №393 (2,4,6) есептерін шығарады.
5. «Ойлан тап» кезеңі. Екі топта №398 есебін орындайды.
6. Үйге тапсырма беру: оқуға п.2.5; №№394,396,399.
7. Рационал сандарды салыстыру ережелерін қайталау арқылы сабақты қорытындылау. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау.
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі