Сауат ашу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
| Сабақ: 1.7 | Мектеп: №87 ЖОМ | |
| Күні: 9.01.2017ж. | Мұғалімнің аты жөні: Бейсова Зухра Рисбековна | |
| Сынып: мад «ә» | Қатысқандар:26 | Қатыспағандар: | 
| Сабақ тақырыбы: | Орманға саяхат Ң дыбысы мен әрпі | 
 | 
| Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. | |
| Барлық оқушылар орындай алады: Ң дыбысы мен әрпін таныстыру, дыбысына байланысты буындар мен сөздерді білуге үйрету. | ||
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. | ||
| Кейбір оқушылар орындай алады: Алған білімді өмірде қолдана алады. | ||
| Тілдік мақсат: | Оқушылар орындай алады: | |
| 
 | Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: ң дыбысы, буква а,the letter a | |
| 
 | Сыныптағы диалог (жазылым үшін) сай келеді: Жазылымы-мәтін. Айтылым –мәтін | |
| 
 | Талқылауға арналған сұрақтар: мәтін сөзін қалай түсінесің? Мәтін сөзін қандай сөзбен алмастыруға болады? | |
| Алдыңғы оқу: | Мәтін мазмұны туралы біледі. | |
| Жоспар | ||
| Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | 
| Басы 3 минут 
 7 минут 
 
 
 Бағалау критерийлер: Сызбамен жұмыс жасау. | Ұйымдастыру кезеңі: Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Ертеңгілік шеңбері Үй тапсырмасы: «мен саған сен маған » әдісі арқылы сұрау Мақсаты: Оқушылар алдыңғы сабақтан не біліп келгенін еске түсіру. Не үйренгенін, сұрау. Дискриптор: сызбамен жұмыс жасай алады. | 
 Бағалау ұпайы: Әр дұрыс жауап 1 ұпай. | 
| Ортасы 7-минут әр топқа 1 минут жалпы 4 минут 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Бағалау критерийі: 1.суретке сөйлем құрайды. 2 қандай сурет екенінін ажыратып айтады | Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс «ой шақыру» әдісі бойынша сұрақтар беру. Мақсаты оқушы сурет бойынша көргенін айта алады. №1 Тыңдалым. Дыбысты біз айтамыз, естиміз. Дәптермен жұмыс Аң, тоң, таң, шаң, шың, тың, оң: 
 №3 Суреттердің көмегімен ауладан ң әрпін табайық. 
 Дискриптор: Оқушылар өз ойларын жеткізіп айта алады. Суретке сөйлем құрай алады Суретті ажыратып айта алады | 
 Ұпай саны: 1 ұпай 
 1 ұпай | 
| 10 минут Бағалау критерийлері: Сурет салу дағдыларын қалыптастыру | Сурет салу дағдылары қалыптасады. дағдыларын қалыптасады. | .Бағалау ұпайы 4 2 ұпай 1 ұпай 
 | 
| Соңы 7 минут Бағалау критерийі: ауызша сұрақтар. Бірінші сұрақ Екінші сұрақ | Ойын «Кім тапқыр» | Аудио жазба тыңдату Бағалау ұпайы 1 ұпай 2 ұпай | 
| Кері байланыс 1 мин | Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім 
 | 
 | 
| Қосымша мәліметтер: | 
 | |
| Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлаймыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері). | 
| «ойшақыру, әдісі «сөз ойла тез ойла» «кім тапқыр» ойыны | Критериалды бағалаудың қал ыптастырушы түрі. смайликтер арқылы бағалау тәсілі. | Жаратылыстану пәнімен байланыс. Құралдарды пайдалудағы қауіпсіздікті сақтау. Ұқыптылық, жауапкершілік. | 
| Рефлексия | 
 | 
 | 
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі