Сауат ашу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Сабақ: 1.7 |
Мектеп: №87 ЖОМ |
|
Күні: 9.01.2017ж. |
Мұғалімнің аты жөні: Бейсова Зухра Рисбековна |
|
Сынып: мад «ә» |
Қатысқандар:26 |
Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы: |
Орманға саяхат Ң дыбысы мен әрпі |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. |
|
Барлық оқушылар орындай алады: Ң дыбысы мен әрпін таныстыру, дыбысына байланысты буындар мен сөздерді білуге үйрету. |
||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. |
||
Кейбір оқушылар орындай алады: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: |
|
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: ң дыбысы, буква а,the letter a |
|
|
Сыныптағы диалог (жазылым үшін) сай келеді: Жазылымы-мәтін. Айтылым –мәтін |
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: мәтін сөзін қалай түсінесің? Мәтін сөзін қандай сөзбен алмастыруға болады? |
|
Алдыңғы оқу: |
Мәтін мазмұны туралы біледі. |
|
Жоспар |
||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Басы 3 минут
7 минут
Бағалау критерийлер: Сызбамен жұмыс жасау. |
Ұйымдастыру кезеңі: Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Ертеңгілік шеңбері Үй тапсырмасы: «мен саған сен маған » әдісі арқылы сұрау Мақсаты: Оқушылар алдыңғы сабақтан не біліп келгенін еске түсіру. Не үйренгенін, сұрау. Дискриптор: сызбамен жұмыс жасай алады. |
Бағалау ұпайы: Әр дұрыс жауап 1 ұпай. |
Ортасы 7-минут әр топқа 1 минут жалпы 4 минут
Бағалау критерийі: 1.суретке сөйлем құрайды. 2 қандай сурет екенінін ажыратып айтады |
Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс «ой шақыру» әдісі бойынша сұрақтар беру. Мақсаты оқушы сурет бойынша көргенін айта алады. №1 Тыңдалым. Дыбысты біз айтамыз, естиміз. Дәптермен жұмыс Аң, тоң, таң, шаң, шың, тың, оң:
№3 Суреттердің көмегімен ауладан ң әрпін табайық.
Дискриптор: Оқушылар өз ойларын жеткізіп айта алады. Суретке сөйлем құрай алады Суретті ажыратып айта алады |
Ұпай саны: 1 ұпай
1 ұпай |
10 минут Бағалау критерийлері: Сурет салу дағдыларын қалыптастыру |
Сурет салу дағдылары қалыптасады. дағдыларын қалыптасады. |
.Бағалау ұпайы 4 2 ұпай 1 ұпай
|
Соңы 7 минут Бағалау критерийі: ауызша сұрақтар. Бірінші сұрақ Екінші сұрақ |
Ойын «Кім тапқыр» |
Аудио жазба тыңдату Бағалау ұпайы 1 ұпай 2 ұпай |
Кері байланыс 1 мин |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім |
|
Қосымша мәліметтер: |
|
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлаймыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері). |
«ойшақыру, әдісі «сөз ойла тез ойла» «кім тапқыр» ойыны |
Критериалды бағалаудың қал ыптастырушы түрі. смайликтер арқылы бағалау тәсілі. |
Жаратылыстану пәнімен байланыс. Құралдарды пайдалудағы қауіпсіздікті сақтау. Ұқыптылық, жауапкершілік. |
Рефлексия |
|
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі