Өлең, жыр, ақындар

Орманға саяхат Ң дыбысы мен әрпі

Сауат ашу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Сабақ: 1.7                 

Мектеп: №87 ЖОМ

Күні: 9.01.2017ж.

Мұғалімнің аты жөні: Бейсова Зухра Рисбековна

Сынып: мад  «ә»

Қатысқандар:26

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Орманға саяхат Ң дыбысы мен әрпі

 

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

Барлық оқушылар орындай алады: Ң дыбысы мен әрпін таныстыру, дыбысына байланысты буындар мен сөздерді білуге үйрету.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады:

 

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

ң  дыбысы, буква а,the letter a

 

Сыныптағы диалог (жазылым үшін) сай келеді:

 Жазылымы-мәтін. Айтылым –мәтін

 

Талқылауға арналған сұрақтар:

мәтін сөзін қалай түсінесің?

Мәтін сөзін қандай сөзбен алмастыруға болады?

Алдыңғы оқу:

Мәтін мазмұны туралы біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

3 минут

 

 7 минут

 

 

 

Бағалау критерийлер:

Сызбамен жұмыс жасау.

Ұйымдастыру кезеңі: Аққу болып ұшамыз

Көлге келiп қонамыз

Көлдiң бетiн құшамыз

Қайта самғап ұшамыз.

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Ертеңгілік шеңбері

Үй тапсырмасы:  «мен саған сен маған » әдісі арқылы сұрау Мақсаты: Оқушылар алдыңғы сабақтан не біліп келгенін еске түсіру.

Не үйренгенін, сұрау. 

Дискриптор: сызбамен жұмыс жасай алады.

 

Бағалау ұпайы:

Әр дұрыс жауап 1 ұпай.

Ортасы

7-минут

       әр топқа 1 минут

жалпы 4 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерийі:

1.суретке сөйлем құрайды.

2 қандай сурет екенінін ажыратып айтады

Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс «ой шақыру» әдісі бойынша сұрақтар беру.  Мақсаты оқушы сурет бойынша көргенін айта алады.

№1 Тыңдалым.

Дыбысты біз айтамыз, естиміз.
Әріпті біз жазамыз, көреміз

Дәптермен жұмыс
ң дыбысын ауа арқылы жазу.
ң дыбысын баспа түрде жазып үйрену.
Тақтамен жұмыс
Сөздерді оқу.
№2 Оқы.

Аң, тоң, таң, шаң, шың, тың, оң:

 

№3 Суреттердің көмегімен ауладан ң  әрпін табайық.

 

Дискриптор:

 Оқушылар өз ойларын жеткізіп айта алады.

Суретке сөйлем құрай алады

Суретті ажыратып айта алады

 

Ұпай саны:

1 ұпай

 

1 ұпай

10 минут

Бағалау критерийлері:

Сурет салу дағдыларын қалыптастыру

Сурет салу дағдылары қалыптасады. дағдыларын қалыптасады.

.Бағалау ұпайы

4  2 ұпай

1 ұпай

 

Соңы

7 минут

Бағалау критерийі: ауызша сұрақтар.

Бірінші сұрақ

Екінші сұрақ

Ойын «Кім тапқыр»
1 - ші себетке ң дыбысы бар суретті салу.
2 - ші себетке. Ң  дыбысы кездеспейтін суретті салу

Аудио жазба тыңдату

Бағалау ұпайы

1 ұпай

2 ұпай

Кері байланыс

1 мин

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім      Сұрағым бар        Түсіндім

 

Қосымша мәліметтер:

 

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлаймыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері).

«ойшақыру, әдісі

«сөз ойла тез ойла»

«кім тапқыр» ойыны

Критериалды бағалаудың қал ыптастырушы түрі.

смайликтер  арқылы бағалау тәсілі.

Жаратылыстану пәнімен байланыс. Құралдарды пайдалудағы қауіпсіздікті сақтау. Ұқыптылық, жауапкершілік.

Рефлексия

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз