Өлең, жыр, ақындар

Асқорыту мүшелерінің құрылысы

Қызылорда облысы, Арал ауданы
Қаратерең елді мекені
Жүсіпова Лаззат
№82 орта мектептің биология пәнінің мұғалімі   

Сабақ тақырыбы

   Асқорыту мүшелерінің құрылысы

№ 82 орта мектеп

 Күні: 27.02.17

8-сынып

Пәні: биология

Пән мұғалімі: Жүсіпова Л.

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Асқорыту мүшелерінінің құрылысы мен қызметі туралы түсінік қалыптастыру, салауатты өмір салтына бағыттау.

Бағалау критерийлері:

 Барлық оқушылар істей алады:  

Асқорыту жолының бөлімдері туралы мәліметпен танысады.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:  

Асқорытудағы ішектердің рөлін анықтай алады.

Кейбір оқушылар істей алады: 

Астың қорытылуы мен сіңірілуіне биологиялық талдау жасай алады.

Тілдік мақсат

 Оқушылар:  Ас қорыту мүшелерінің құрлысы туралы түсінік.

 

Негізгі сөздер мен тіркестер:

 

Аш ішек, тоқ ішек,ферменттер, органикалық қосылыстар, пепсин.

 

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

 

Талқылауға арналған сұрақтар

 

  - Тамақты қорытудағы тоқ ішектің рөлі қандай?

 

  - Ащы ішектегі астың қорытылуы қалай жүреді?

 

Сіз неліктен екенін ... айта аласыз ба?

 

  - Неліктен астың қорытылуы тоқ ішекте аяқталады?

Алдыңғы оқу

Тағамның маңызы, құрамы мен қызметі.

Жоспар

 

 Жоспарланған уақыт

Уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

 Ресурстар

 

 

 

 

 

Басы

 

 

1 мин

 

 

2 мин

 

 

5 мин

І. 1. Шаттық шеңбері  Мұғалім амандасады, оқушыларды түгендеп, сыныпта психологиялық ахуал туғызып, көңіл күй сұралады.

2. Оқушылар сабаққа дайындалады, оқушылар геометриялық фигуралар болып топтарға  бөлінеді.

3.Бағалау парақтарын тарату.

4.Үй тапсырмасын сұрау:  «Серпілген сұрақтар».

- Тағамның құрамында қандай органикалық заттар бар?
- Май қандай тағамда көп кездеседі?

- Ұлттық тағамдарға нелер жатады?

- Ағза үшін дәруменнің маңызы не?

- Тағамда қандай минералды тұздар бар?

- Ағза қоректі затты қалай алады?

 

Геометриялық фигуралар,

 

Бағалау парақтары.

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 ІІ. Сын тұрғыдан ойлауға сұрақтар.

-  Асқорыту жолын қандай мүшелер құрайды?

- «Ас-адамның арқауы» дегенді қалай түсінесіңдер?

«ББҮ кестесін» толтыру.

Білемін

Білгім келеді?

Үйрендім

Асқорыту мүшелері туралы білетіндерін жазады.

Асқорыту мүшелерінің орналасуы мен қызметін білгісі келетіні туралы сұрақтар жазады?

Сабақта не үйренгендерін, сабақ соңында толтырады.

 

 

Ортасы

 

18

мин

 

Мәтінмен жұмыс.

«Оқы, жұптас, бөліс» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасайды.

І-топ: Ас қорыту жүйесіне сипаттама.

ІІ-топ: Жұтқыншақ, өңеш, асқазан құрылысы.

ІІІ-топ: Ішектердің құрылысы мен қызметі.

Оқушылар мәтінмен танысып, жұпта талқылап, топта бөліседі.

  • Слайдтан «Асқорыту мүшелерінің құрылысын» көрсету.

Топтарда өзара бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы.

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

Бекіту:

Жұптық тапсырма.

«Толықтыруды қажет ететін тесттер».

 

Толықтыруды қажет ететін тесттер

Жауаптары

Органикалық қосылыстардың қан мен лимфаға өтуі ... жүйесі арқылы іске асады.

99,5%

Асқорыту мүшесі ... басталады.

Асқорыту

Ұзындығы 5-6 м болатын ... ішек.

Ауыз қуысы

Ащы ішектегі ұсақ өскіндер ... деп аталады.

Диетология

Тамақты дұрыс пайдалану ... ғылымы.

Ащы ішек

Сілекейдің құрамында ... су болады.

бүрлер

Жеке тапсырма.

Жұмыс дәптерлеріне оқулықтағы А, В, С деңгейлік тапсырмаларын орындау.

 

 

 

 

 

Жұмыс

дәптері

 

 

 

 

Соңы

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

2 мин

 

 

1 мин

Қорытындылау.  «Өзіндік ойын»

Мұғалім сабақ барысында өткен материалдар бойынша түйінді сөздер айтады. Оқушылар сол сөзге сұрақ құрастырады..

    Аппендикс.              Жұтқыншақ.

    Ұлтабар.                Фермент.   

      Өңеш.                      Бүйен.

«БҮҮ» кестесіндегі Үйрендім бөлігін толтыру.

Бағалау. Критерий арқылы жеке бағалау парақтары бойынша есептеу.

Рефлексия. «МПИ» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылайды.

Үйге тапсырма: Асқорыту мүшелері.

 

 

 

 

 

 

Бағалау

парақтары,

стикерлер

 

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

  • Деңгейлік тапсырмалар арқылы.
  • Сыни сұрақтар қою арқылы.
  • Критерий арқылы жеке бағалау парағы бойынша
  • Оқулық, плакат, геометриялық фигуралар.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз