Өлең, жыр, ақындар

Дыбыс және әріп

Сабақ:

Қазақ тілі

Күні:

«Қазығұрт» №66 жалпы орта мектебі

Уақыты:           

Мұғалім: Баймаханова Жумагул Асиловна

Сынып: 2 «Г»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Дыбыс және әріп

Оқу мақсаты:

Дыбыс және әріп туралы түсінік беру, дыбыс пен әріптің айырмашылығын ажырата білуге үйрету. Сөздерге дыбыстық талдау жасату арқылы ақыл – ойын дамыту, сөйлем құрату арқылы сөздік қорын молайту. Топтық жұмыста бір – біріне көмектесуге үйрету. Жазуға қолдарын жаттықтыру. 

Күтілетін нәтиже:

Дыбыс және әріп туралы түсінік беру, дыбыс пен әріптің айырмашылығын ажырата біледі.

Алдыңғы тақырып

3-жаттығу.

Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушылардың  іс - әрекеті

 

 

Психологиялық дайындық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды топқа бөлу

 

 

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

«Күлімдейік»

 - Балалар адам жанының, жүрегінің кілті біздіңезуімізде. Егер біз үнемі достарымызға, ата – анамызға, апайларға күлімдеп, жадырап көңілді жүрсек біз мейірімді, ақылды болып өсеміз.Жан – жағымызға күлкі сыйлайық.Олай болса кел, балалр күлейік!

Кел балалар күлейік,

Күлкіменен түлейік

Қабақ шытқан не керек

Күліп өмір сүрейік!

 

Оқушыларды жыз мезгілдеріне қарай топа бөлеміз. Әр оқушы өзінің қай мезгілде туылғандығына байланысты бөлінеді.

Қыс

Көктем

Жаз

Күз

 - Балалар біз бүгін көктемгі табиғатқа саяхат сабағын жасаймыз.

 

 

Оқушылар өлең шуақтарын оқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өздерінің қай мезгілде туылғандығына байланысты бөлінеді.

 

Үй тапсырмасын пысықтау.

3-жаттығу.

Математикалық жазуларды оқы.

4+5= 9             7 – 2=5           6 < 10        8 > 3

 - Бүгінгі күнді жазайық, дәптерімізді ашайық.

Үй тапырмасына жауап береді.

 

Сұрақтарға жауап береді.

Жаңа сабақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дыбыс және әріп

 

«Мағынаны тану». Оқулықпен жұмыс

1-жаттығу.Өлеңді оқы, көшіріп жаз.

Сәуір

Сәуір келмей, тәуір болмас,

Күн жылынбай, жауын болмас.

Жер көгеріп, көктегенше-

Ауыл көшіп, ауыл қонбас!

2-жаттығу.Сөздерді оқы.Олардың мағынасын түсін. Жауын естілетін  сөздерді бір жолға жіңішке естілетін сөздерді екінші жолға жаз.

Киім, қиын,үю, құю, Әлия, Сая, жеу, бау, түю, сия, сыю, тыю,үлкею.

Жуан:Киім,Әлия, жеу,үлкею, сия, үю,түю.

Жіңішке:Қиын, бау, тыю, сыю, құю, үю, Сая.

 

«Гүл теру» ойыны

3-жаттығу.Көп нүктенің орнына и,й, әріптерінің бірін қойып жаз. Олардың алдында жазылып тұрған әріптердің астын сыз. И,й қанда дыбыстарға жатады?

О...ла, ж...налыс, сы...ла, ....нелік, бә...ге, оқ...ды, а...на, тү...е, к...ім,тү...ме.

 

Сергіту сәті

Жел

Алдымнан жел еседі,

Тербеледі ағаштар,

Кіп –кішкентай ағаштар,

Үлкен болып өседі.

 

Ой толғаныс

«Қарама – қарсы сөздер»

Мен «жоғары» десем, сен....

Мен «төбе» десем, сен....

Мен «үлкен» десем, сен....

Мен «алыс» десем, сен....

Мен «биік» десем, сен....

Мен «ауыл» десем, сен....

Мен «құрғақ» десем, сен....

 

4-жаттығу. Шығармашылық жұмыс

Трек сөздер: Жандос, йокс, серуен, ысығы, көтерілу, жөтелу, йод.

 

Топпен жұмыс.

1 топ: Семантикалық карта

2 топ: Сәйкестендіру

3 топ: «Адасқан сөздер» ойыны

 

 

Сабақты қорытындылау

 

Формативті бағалау

Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты қорытындылайды.

Тақта

Үйге тапсырма

Дыбыс және әріп. 5 –жаттығу.

Рефлекция

 

Оқушыларды бағалау

Геометриялық фигуралар арқылы бағаланады.

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

 

Саралау шаралары тиімді ме?

Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз