Балуан Шолақ атындағы мектеп-лицей
Аудандық семинар
(3 айлық курстың 7 модулі бойынша өткізген ашық сабақ)
Тақырыбы:
«MS Word мәтіндік редакторында құжатты пішімдеу»
8 «Б» сынып
Өткізген: информатика пән мұғалімі
ТЕҢСЕЛ ҮМІТКЕР
«Біле бер, қанша білсең – тағы тіле,
Жетерсің мұратыңа біле, біле.»
Жүсіп Баласаұғын
Сабақты құру және жоспарлау кестесі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Теңсел Үміткер |
8 «Б» сыныбыОқушының саны - 12 |
Ақмола облысы Бұланды ауданы Балуан Шолақ атындағы мектеп-лицей |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
06.02.2013 |
№26 кабинет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
«MS Word мәтіндік редакторында құжатты пішімдеу» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Информатика, 8 сынып оқулығы Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева 74-бет және слайдтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
MS Word мәтіндік редакторы туралы жалпы мәлімет, оның өмірдегі маңызы, оқушы алған білімі өзінің дамуына әсер ету, өмірде, достарымен, адамдармен қарым - қатынаста қолдана алу, қызығушылығын арттырып, ой - өрісін жетілдіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеттер:
|
1.Жаңа тақырыпты меңгерту, топқа бөліп, бірігіп жұмыс істеуге үйрету; 2.Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау; 3.Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері |
1. MS Word мәтіндік редакторы туралы білімнің алғашқы негізін қалау; 2. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру; 3.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; 4.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену; 2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар wiki бетінен жүк-телген дереккөздер |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: «MS Word мәтіндік редакторында құжатты пішімдеу» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Белгіленуге арналған түйінді сөздер: MS Word мәтіндік редакторы, пішімдеу, қаріп, интервал, туралау т.б. |
«MS Word мәтіндік редакторын пішімдеудің әр түрлі ерекшеліктерін, айырмашылықтарын анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер және оқушылар немен айналысады? Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу /0,5 мин/ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СТО сұрақтары |
Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың маңыздылығы не? -оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер -еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды? -өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? |
-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу -тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу
Қызығушылықты оятуға дайындық кезеңі Слайд 1
Сыныпты топқа бөлу. /1 мин/ Смайликтер арқылы 3 топқа бөлу (12 смайлик) 1-топ: 2-топ: 3-топ:
І. Қызығушылығын ояту Слайд2 Мұғалім: 1. Сөз жұмбақ шешу /3 мин/
Тапсырма: Слайд3
1. Топта сөзді табу, талқылау /3 мин/ 2. Шыққан сөз туралы (MS Word мәтіндік редакторы) флипчартқа мүмкіндіктерін жазу, топтастыру /3 мин/ 3. Қорғау /1 (3) мин/
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат) -оқушыларды белсене қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру) -оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу -оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу |
-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту -алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу -білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету
ІІ. Мағынаны тану Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Слайд4 MS Word мәтіндік редакторын пішімдеу /0,5 мин/ ЖИГСО әдісі бойынша әр топқа жеке тақырыптар беріледі. Әр топ өз тобында талқылап, спикер келесі топқа түсіндіреді. Жаңа ақпарат Слайд5 Ø Оқулықтарыңның 7.4, 7.5, 7.6 параграфтарды оқу Ø Бір-біріне түсіндіру және анықтамаларды дәптерге жазу /10 мин/ Мәтінді пішімдеу – мәтіннің пішінін оның параметрлері арқылы қою. Мәтінді пішімдеуге: Ø әр түрлі қаріптерді пайдалану; Ø құжат өрісінің шекараларын өзгерту: сол жақ, оң жақ, жоғарғы, төменгі өрісін айқындау; Ø символдың, абзацтың, беттің сипатын тағайындауға; Ø беттегі мәтінді туралауға; Қаріп параметрлерін өзгерту. Құжат мәтіні үнсіз келісім бойынша қойылған қаріппен теріледі. Символдардың параметрлерін өзгерту үшін Қаріп(Шрифт) терезесін ашатын Формат àҚаріп командасы қолданылады. 1. Қаріп қосымшасы қаріптердің параметрін енгізу үшін қолданылады. Қаріп өрісінде қаріп типтері таңдалынады. ( Times New Roman, Arial, Courier). Сызылым(Начертание) өрісінде қаріптің төменде берілген сызылымы таңдалады:
Өлшем(Размер) өрісінде қаріптің өлшемі таңдалады; Астын сызу(Подчеркивание) өрісінде – “асты сызылған” сызықтарының типтері; Түс(Цвет) өрісінде символдардың түстері берілген. Көрінуін өзгерту (Видоизменение) төртбұрыштарында мынадай жалаушаларды қоюға болады:
Ø Қорғау /1(3) мин/ Ø Тақтадағы тақырып бойынша топтастырылған сөздерге жаңа тақырыптан алғандарыңды қосып жазыңдар. /2 мин/
Сергіту сәті Слайд6 Тренинг өткізу /3 мин/ «Мен қандаймын»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Толғаныс (рефлексия) -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру -жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру |
ІІІ. Ой қорытынды /6 мин/ Activote құрылғысы арқылы тест орындау Слайд 7 8 сынып 1-нұсқа 1. Del пернесінің қызметі 2. Бұл не? б) Тақырып жолы 3. Бұл не? б) Тақырып жолы
4. Бұл не?
5. Бұл не? 6. MS Word –та беттерді нөмерлеу үшін б) Формат → Абзац
7. Жұмыс кезінде көзді экраннан қанша қашықтықта ұстау керек? ә) 60-70 см б) 80-90 см
8. Ашылған терезені үлкейту үшін қандай пернені шерту керек?
Дұрыс жауаптары Слайд 8 /2 мин/
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау түрлері - оқушының өзін-өзі бағалауы; - топтық өзін-өзі бағалауы; - мұғалімнің бағалауы; - жалпы бағалау; - критерийлер арқылы бағалау |
Бағалау: /3мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы Оқушының аты-жөні_____________________
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау |
Activote құрылғысы арқылы тестпен аяқтау |
Сабақты аяқтау түрлері -бір пікірге келу... -өз пікірін дәлелдеу... -үйде жалғастыру... |
Слайд 9 Үй тапсырмасы: /1 мин/ 1. “Мәтіндік құжатты пішімдеу” тақырыбына сөзжұмбақ құрау 2. Қосымша мәліметтер жинау 3. Келесі сабаққа «Менің арманым» тақырыбына эссе жазып әкелу
45 мин. Сабақтың соңы |
Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс-әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер -оқушы алған білімінің деңгейін қандай дәлел арқылы білуге болады? - оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба? -мүкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма? |
оқушының белсенділігі, бірлесіп жұмыс жасау ынтымақтастықта жұмыс істеуімен дәлелдей аламын. Әр топтардың «Мәтіндік құжатты пішімдеу» тақырыбы бойынша түсінудегі іс-әрекет нәтижесін флипчартта топтастырға сөздері арқылы көрсетуімен түсіндіруге болады. Мұнда оқушылар ынтымақтаса отырып білім беру үдерісіне белсенді араласуы, жеке тұлға ретінде өз-өзіне сеніммен қарап жұмыс жасауы(өзін-өзі бағалауы), білім берудегі жаңа мүмкіндіктерді (достарымен бірге жұмыс жасау) пайдана алды. Оқушылардың бұрынғы білімдеріне бүгінгі сабақта өткен білмегендерін қосып, жеткізе алдым. |
-қандай әдіспен олардан топ құрамын? (білім деңгейі, өз қалаулары, өзара үйрету топтары) |
1.Топтар смайликтер арқылы топқа бөлінді. 2. Бұл арада мұғалім балаларға сеніп, олардың білімін арттыру, кеңейту жайлы ғана іс-әрекеттер жасады. |
Кері байланыс парағы.
Оқушының аты-жөні_________________________________________
(Өз ойларыңды нақты, шынайы жазуларыңды өтінемін)
Сабақта не ұнады немесе қызықты болды |
Не ұнамады немесе жалықтырды |
Сабақта нені өзгерткің келеді, сенің қалауың |
|
|
|
Сөзжұмбақ
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі