Алматы қаласы, Медеу ауданы
№ 53 мектеп-гимназиясының биология пәні мұғалімі
Ыдырыс Сымбат Ералықызы
Күні: |
Пәні: биология |
Сыныбы: |
Сабақтың тақырыбы: |
Қанның ұюы. Тромбоциттер |
|
Жалпы мақсаты: |
Қанның ұюы, тромбоциттер туралы мағлұмат беру. |
|
Оқу нәтижесі: |
Қанның ұюына қандай ферменттер қатысатынын және тромбоциттер туралы біледі. |
|
Негізгі идеялар: |
Осы тақырып арқылы сын тұрғысынан оқытуды ұйымдастырады. |
|
Ресурстар: |
АКТ, флипчарт, флипчарт қағазы, фломастерлер, бағалау парағы, маркерлер, бейнетаспа, қонжық, доп. |
|
Сабақтың өтілетін уақыты |
45 минут |
|
Сабақ жоспары |
1. Ұйымдастыру (психологиялық ахуал тудыру, шаттық тобы, топқа бөлу, топ ережесін құру, бағалаушыны «Сыншы досты» сайлау, мақсат қою) 2. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша 3. Рефлексия 4. Үйге тапсырма |
|
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: |
Топпен жұмыс, Блум таксономиясы. |
|
Үйге тапсырма: |
30 Қанның ұюы.Тромбоциттеді оқып келу. «Гемофилия» ауруына реферат жазу. |
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Психологиялық дайындық (8 мин) |
Оқушылармен амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Ынтымақтасқан атмосфера орнату "Жүректен жүрекке" әдісі арқылы ахуал туғызу. Оқушылар бір-біріне жақсы сөз айтады. 1. Оқушыларды 4 түрлі кәмпиттер арқылы топқа бөлу; 2. Топ ережесін құру; 3. Әр топ мүшелерінің атқаратын міндеттемесін айқындау. 4. Бағалаушы «Сыншы дос» сайлау. Топ мүшелерінің тиісті міндеттерін бақылайды. |
Оқушылар қонжықты беру арқылы жақсы тілектер айтып, лебіздерін білдіреді. Оқушылар 4 түрлі кәмпиттер бойынша 4 топқа бөлінеді. Топ ережесі құрылады, топ мүшелерінің міндеттемесі айқындалады. Топ мүшелері ақылдаса отырып,ішінен бір бағалаушыны анықтайды. |
І. Білу (2 мин) |
"Ыстық микрофон" әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар қою. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
ІІ.Түсіну (7 мин) |
Оқушыларды жаңа білімді топпен талқылау арқылы меңгертуге бағыттау. Қызығушылықты ояту. |
Жаңа білімді оқушылар талқылау арқылы түсіндіреді. Бейнетаспа бойынша өз ойларын айтады. |
ІІІ. Қолдану (5 мин) |
Миға шабуыл. 1. Жарақаттанған жерден алғаш қан аққанымен, аздан соң ақпайтын болады неге? 2. Гемофилия ауруы? 3. Маңызы. Сергіту сәтін ұйымдастыру |
Сын тұрғасыныа ойлау арқылы сұрақтарға жауап береді. Күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, мысал келтіріп, ой қозғайды. «Қызыл гүлім-ай» сергіту сәтін жасайды. |
ІҮ. Талдау (3 мин) |
Түрткі тапсырмалар: Қосымша тапсырманы «Аялдама» әдісі арқылы 4 топ тақтадағы тапсырманы бір-бірлеп жазады. |
Оқушылар тақтадағы тапсырмаларды дәптерлеріне жазады. |
Ү.Жинақтау (10 мин) |
1 топқа. Постер қорғау 2 топқа. Эссе жазу 3 топқа. Тақырыпқа сай тақырып құрау 4 топқа. Тапырыпқы сай өлең шығару. |
Әр топ ретімен өз тапсырмаларын қорғайды. |
ҮІ.Бағалау (3 мин) |
Сыншы достың бағалауын тыңдау. |
Бағалаушы ойланып шешім қабылдайды да бағалау парағы арқылы өз тобындағы оқушыларды бағалайды. |
Үйге тапсырмасын беру (2 мин) |
30 Қанның ұюы.Тромбоциттеді оқып лу. «Гемофилия» ауруына реферат жазу |
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады. |
VII. Рефлексия (5 мин) |
Доп лақтыру арқылы мына сұрақтар қойылады: 1. Бүгінгі сабақтан не үйрендің? 2. Сабақтың қай кезеңі саған ұнады? 3. Сыныптағы жағдай қандай болды? 4. Сабақта қандай қиыншылықтар кездесті? 5. Мәтінмен жұмыс жасау қиын емеспе? 6. Келесі сабақтан нені үйренгің келеді? |
Допты қағып алған оқушы өз ойын айтады. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі