Өлең, жыр, ақындар

Қосудың ауыстырымдылық қасиеті

Оңтүстік Қазақстан облысы Түркістан қаласы
Маншүк Маметова атындағы №6 жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Бекботаева Жайна Кушербаевна          
                                                                                       

Күні:

 17.11.2017ж

Сыныбы:

1 «Б» сынып

Пәні:

Математика

Сабақтың тақырыбы

Қосудың ауыстырымдылық қасиеті

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1-дің қасиетін  қолдану

1.1.2.4 бір таңбалы сандарды  ондықтан аттамай    қосу кестесін құру, білу және қолдану

Жетістік критерийлері

Барлық оқушылар орындай алады:

қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1-дің қасиетін қолданады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады

Біртаңбалы сандарды қосу кестесін құру және азайтудың сәйкес жағдайларын қолданады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін біледі, құрады және қолданады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Бір таңбалы сандарды қосу кестесін қолданып, қосу нәтижесін анықтауда меңгереді.

Пәндік лексика және терминология:

Ондық, бірліктер, қосу мен азайту компоненттері, қосу кестесі, қосудың ауыстырымдылық қасиеті.

Алдыңғы оқу:

0-ден 10- ға дейінгі сандар, бір таңбалы  қосу және азайту кестесі.

Ойлау деңгейлері:

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийлері:

  1. 10 – ға дейінгі сандарды қосу кестесін құрастыра алады.

  2. Қосу мен азайтудың компоненттерін атай алады.

  3. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін біледі.

                                                                     Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут

Алақай-ау, алақай!

Бұдан былай мен енді

Емеспін жай балақай

Осыданда көлемді

Оқи алам өлеңді

Бардым бүгін мектепке,

Оқушымын мен енді!

Топтың атын қою:   «Қосу»   «Азайту»   «Теңдік»

 

Шаттық шебері

 

     

 

 

 

Топтың аттары

Сабақтың ортасы

17 минут

 

Өткен сабақты еске түсіру  «Кім жылдам»

5+4=       10-7=            

8 – 3=     9 * 6

Геометриялы  пішіндерді  ата?            

Дескриптор: білім алушы

-Қосу кестесін біледі, есептерді шығара алады.

- Геометриялық  пішіндерді біледі.

Тыңдалым.

Суреттерге қарап, қорытынды жаса.

3+1         1+3

4+2         2+4

3+2         2+3

Қосу амалында қосылғыштардың орнын ауыстырғанымен, қосындының мәні өзгермейді. Бұл – қосудың ауыстырымдылық қасиеті.

5+4═4+5

Шығарып көр. 

Жұмыс дәптерлерінің тапсырмасын орындату

Тақтамен жұмыс   Жазылым

2+7=7+2=                   1+8=8+1=               

1+7=7+1=                   3+5=5+3=

2+6=6+2=                   4+6=6+4=   

2+8=8+2=                   1+9=9+1=

Дескриптор:  білім алушы

-Қосудың ауыстырымдылық қасиетін түсінеді

-Дәптерге жаза алады

 

 

АКТ

 

 

 

Оқулық

 

 

                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жазба жұмыс дәптері

Сергіту сәті

3 минут

Он қолымда бес саусақ

Сол қолымда бес саусақ

Беске бесті қосқанда

Болып шықты он саусақ

 

Аяқталуы

 

15 минут

 

 

 

Серпілген сауал: -Тура санау   -Кері санау  -Үш тілде санау

Дескриптор: білім алушы

 -Берілген сұрақтарға  жауап бере  алады.

Топтық  жұмыс

 1-топ «Санның құрамын тап»  

 2-топ «Сандарды салыстыр»

 3-топ  «Түсіп қалған сандарды жаз»

Дескриптор: білім алушы

 -Топпен  бірігіп  жұмыс жасай  алады.

Қорытынды: «Менен сұрақ,сізден жауап»

Сұрағы бар жемістер ілініп тұрады.

Дескриптор: білім алушы

 -Берілген сұрақтарға  жауап бере  алады

 

 

Доп

 

Кеспе қағаздар  А3 парағы

 

 

 

 

 

        Жемістің суреттері

Сабақтың соңы

2  минут

Кері байланыс:   «Жұлдызың  жарқырасын»

Жұлдыздың суреттері

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін

Тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма

 

                                                                                


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз