| 
			 Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.4 В XVI-XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет Мектеп: №65 Жалпы орта білім беретін мектеп Күні: 05.12.2017 ж. Мұғалімнің аты-жөні: Арипжанова А.А. Сынып: 7 Қатысқандар:_____ Қатыспағандар:_____  | 
		||||
| 
			 Сабақтың тақырыбы:  | 
			
			 XVI-XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті Зерттеу сұрағы: XVI-XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениетінде халық өмірі қалай көрініс табады?  | 
		|||
| 
			 Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сәйкес)  | 
			
			 6.2.2.1-күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардағы тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау  | 
		|||
| 
			 Сабақтың мақсаты:  | 
			
			 Барлық оқушылар:  | 
		|||
| 
			 Бағалау критерийі  | 
			
			 Оқушы: •    Қазақтың рухани мәдениеті күй, терме, эпостық жырлар, ертегілер туралы мәліметтерді және олардың ерекшеліктерін біледі;  | 
		|||
| 
			 Тілдік мақсаттар:  | 
			
			 Кілтті сөздер: ақын, жырау, терме, эпостық жырлар Талқылауға арналған тармақтар: •    Тақырып  бойынша  берілген мәтінді оқиды және жұппен талқылайды (тыңдалым, оқылым, айтылым)  | 
		|||
| 
			 Құндылықтарға баулу:  | 
			
			 -    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы;  | 
		|||
| 
			 Пәнаралық байланыс:  | 
			
			 Қазақ әдебиеті, музыка  | 
		|||
| 
			 Алдыңғы білім:  | 
			
			 6.1.2.1–Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау;    | 
		|||
| 
			 Сабақ барысы:  | 
		||||
| 
			 Сабақтың жоспарланған кезеңдері:  | 
			
			 Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері  | 
			
			 Ресустар  | 
		||
| 
			 Сабақтың басы: 5 мин  | 
			
			 Қызығыушылығын ояту. «Ой қозғау» әдісі арқылы «Көңіл толқыны» Күй орындалады. С.Тұрысбеков. Мен оқушылардың ойларын қозғау мақсатында интерактивті тақтадан күй, терме, аңыз, ертегі, эпостық жыр, лира-эпостық тірек сөздерді сұрау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтап аламын. Ары қарай мұғалім сабақ барысында оқушылардың не істеу керектігін айтады, бағыт-бағдар береді және бағалау критерийлерімен таныстырады.  | 
			
			 https://www.youtube.com/watch?v=M9pLdYWymcU&list=RDM9pLdYWymcU «Көңіл толқыны»  | 
		||
| 
			 Сабақтың ортасы: 25 мин 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
			
			 1. Қазақтың рухани мәдениеті эпостық жырлар, аңыздар, ертегілер, лира эпикалық поэмалар, күй, термені салыстыра отырып ұқсастығы мен айырмашылығын анықтап, сипаттайды.     «Қозы-Көрпеш-Баян сұлу» киносынан үзінді 
 
 2. Алдын-ала берілген Жыраулардың өмір мен шығармаларын салыстыра отырып, сол қоғамдағы шындықтың өз шығармаларында көрініс табуы қаншалықты шындыққа жанасатындығын анықтайды. 
 Қазтуған Шалкиіз 
 Доспамбет Жиембет  | 
			
			 https://www.youtube.com/watch?v=ISFXJMbyzgA 
 «Алпамыс батыр» жыры 
 https://www.youtube.com/watch?v=z50NvQksefg 
 «Қозы-Көрпеш-Баян сұлу» киносы 
 https://www.youtube.com/watch?v=BkDHd10w3r8 
 «Мақтақыз бен мысық» ертегісі 
 
 
 
 
 https://www.youtube.com/watch?v=rTiKk1X3AcM 
 «Шалкиіз жыраудың би Темірге толғауы» 
 Жұлдызша рақылы бағалау 
 https://www.youtube.com/watch?v=bSow_3GTA9c 
 «Қазтуған жырау Алаң да, алаң жұрт» 
 https://www.youtube.com/watch?v=qihwtTSGyGE 
 «Доспамбет жырау Айнала-бұлақ басы-Тең» 
 https://www.youtube.com/watch?v=iEwzW6ZR_r8 «Жиембет жырау еңсегей бойлы Ер Есім»  | 
		||
| 
			 Сабақтың соңы: 5 мин  | 
			
			 «Адасқан сөздер» тірек сөздері арқылы оқушылар сөйлем құрастырады. Сөйтіп жаңа тақырыпты қорытындылайды. Көшпелілер ерекше қалыптасты қоғамының мәдениеті рухани тарихында қазақ. Көшпелілер тарихында қазақ қоғамының ерекше рухани мәдениеті қалыптасты.  | 
			
			 Жұлдызша арқылы бағалау  | 
		||
| 
			 Сабақтың соңы: 5 мин  | 
			
			 Кері байланыс «Плюс, минус, қызықты» әртүсті стикерді қолдану арқылы кері байланыс орнатылады. •    «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. (Қызыл) Үйге тапсырма: мақал мәтелдер, жұмбақтар, қанатты сөздер жазып келу  | 
			
			 Түрлі стикерлер 
 Жұлдызша арқылы бағалау  | 
		||
| 
			 Саралау:        Барлығы жырау, ақын, күйшілерді біледі. 
 
  | 
			
			 Бағалау: Сабақ бойы қалыптасырушы бағалау жүреді. Сабақ барысында оқушыларды      «Сен кереметсің» деген мадақтау сөздер арқылы оқушының сабаққа деген қызығушылығын оятатын сөздермен мадақтап, бағалап отырамын. «Жұлдызшалар»-сабақбарысында қойылады, оқушылар жұлдызшаларды көлемі бойынша жинайды.  | 
			
			 Сыныпта денсаулық пен қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау  | 
		||
| 
			 Рефлексия: Сабақтың ең маңызды тұстары қайсысы? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді? 1. 2. Қорытынды бағалау.  | 
		||||
садо
маған өте ұнады керемет
Дархан
жақсы сайт екен
Миргуль
тамаша