Мурумбаева Алия Асенжановна
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы Аягөз қаласы
“№6 жалпы білім беретін орта мектеп жанындағы
интернатпен” КММ ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Сабақ 3 |
Сабақ өтілетін уақыт: 17.02.2016 жыл Сынып: 5 |
Барлық оқушы саны:12 Қатысқаны:12 |
||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Plants and trees (Өсімдіктер мен ағаштар) |
|||||
Жалпы мақсаттар |
Оқушылардың ағылшын тілінде өсімдіктер(гүлдер) мен ағаштар тақырыбына байланысты жаңа сөздер арқылы сөздік қорын молайту |
|||||
Түйінді идеялар |
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып қоршаған орта өсімдіктері жөнінде ойын еркін жеткізуді үйренеді. |
|||||
Оқыту нәтижелері |
Жаңа материалды меңгереді,оны сөйлемде қолданып, дұрыс, тсініп орындайды, сөздік қорлары көбейеді |
|||||
Көрнекіліктер |
Слайд таныстырылым, кластер, смайлдар, сандықша, стикерлер, таратпа материалдар |
|||||
Дереккөздер |
Интернет материалдары, А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану» |
|||||
Сабақ барысы |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - үй тапсырмасын тексеру; - ұйымдастыру -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады |
5 мин |
Топпен
|
1. Ой сергек «Шаттық шеңбері» (Circle of happiness)
2. Топқа бөлу(топ басшысын, бағалау критерийлерін анықтау)
3. Үй тапсырмасын тексеру (Sightseeings of Astana) a) Cұрақтар қою
б) дарынды оқушымен жұмыс 1) ”Синквейн стратегиясы
2) Астананы сипаттау |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектерін айтып, қолдарындағы гүлдерін береді Оқушылар смайлдар арқылы екі топқа бөлінеді. Қызғылт түсті стикердің көмегімен топ басшысы анықталады. Топ ережесі нақтыланып,т оп басшысына бағалау парақтары беріледі. 1) What is the capital of Kazakhstan? 2) Where is Astana? 3) How many people do live in Astana? 4) What is Astana famous for? 5) What is the height of Baiterek monument? Оқушы үйден дайындаған Астана туралы бестармақты өлеңін оқиды. Astana Beautiful, young Prospers, grows, celebrates, I like it very much, Capital. Оқушы слайдтан Астананы сипаттайды |
Топ басшысы формативті бағалау жүргізеді. Ол топқа тапсырмаларды орындаған сайын бағалау парағын толтырып отырады. Сабақ соңында суммативті бағалау жүргізіледі. |
|
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
|
25 мин 9
1
15 |
Т-кестесі
Даналық ағашы
|
1.Жаңа сөздермен таныстыру (жеке жұмыс)
2.Жаңа сөздермен жұмыс (жұптық жұмыс)
Сергіту сәті
3.Мәтінмен жұмыс (топтықжұмыс) а) Даналық ағашы
|
Тақтадағы Т-кестесінің бір жағына жаңа сөздер, екінші жағына олардың суреттері беріледі (snowdrop, primerose, daffodil, daisy, hawthorn, honeysuckle, water lily, poppy, morning glory, hop, chrysanthemum, holly, etc.) Келесі кезекте оқушыларға осы сөздердің суреттері беріліп, олар бір-бірінен атауларын сұрайды (қысқа диалогтар) Тақтадағы бейнежазбадан іс-қимылдарды қайталайды. (I like the flowers) Оқушылар тізбекпен мәтінді оқып шығады. Мәтінмен танысқаннан кейін әрбір топ басшысы сандықшадан 3 сұрақты алып топ талқысына салады. 1) Do you like flowers? 2) What is your favourite flower? 3) Do you water plants? 4) What is the flower of Europe? 5) What is the emblem of Japan? 6) What is the flower of Christmas? |
|
|
3-кезең: Ой-толғаныс:
|
7 мин 2
|
Кластер жасау |
Кластер жасау |
«Flowers» тақырыбында әрбір топ өз кластерін сызып, оны қорғайды. |
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
3 мин |
|
To learn new words, to write an essay |
|
|
|
Рефлексия |
5 |
|
Кері байланыс Білім ағашы Бағалау |
Оқушыларға стикерлерге сабақтың ұнағанын немесе ұнамағанын жазып тақтадағы білім ағашына жапсыру ұсынылады. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі