Қысқа мерзімді жоспар
2.9 – сабақ
Тақырыбы |
The geographical position of Australia and New Zealand |
||||||||||||||||
Сыныбы |
11 «Б» |
||||||||||||||||
Күні |
12.12.2013 |
||||||||||||||||
Мақсаты |
Qualify and enlarge learners’ knowledge about Australia & New Zealand |
||||||||||||||||
Міндеттері |
Qualify and enlarge learners’ vocabulary Develop learners’ speech through the question-answer form Develop learners’ reading skills through the reading the text |
||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып қалыптасуы қамтамасыз етіледі. Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады. Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді. |
||||||||||||||||
Ресурстар |
Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 11 сынып, Алматы, Мектеп 2007. компьютер, интерактивті тақта, бағалау парақтары |
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу Сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстыру Миға шабуыл. Today we shall speak about the English-Speaking Countries. Your hometask was to collect information about Australia and New Zealand from additional resources. At first I want to give you some quick information about these countries. Well, look at the board and listen. Video: 1. New Zealand 2. Australia Self-assesment before: Now, I’ll give you the self-assesment pages with “blob tree”. You must note the figures before and after the taking the new material. |
Сәлемдесу
Топтық жұмыс
«Блоб» ағашын бояйды |
|||||||||||||||
Негізгі бөлім
|
Group Work
Group A: New Zealand Group B: The Commonwealth of Australia. Айтылым бойынша бағалау
|
Топтар мәтінді оқып, бір-біріне түсіндіреді /Постер немесе презентация түрінде көрсетуге болады/
Топтар бір-бірін критерий бойынша бағалайды
|
|||||||||||||||
Қорытынды бөлім
|
Quiz: What do you know about Australia and New Zealand
Reflection: I know………. I have heard…….. I want to know……..
Self-assesment after: |
Мәтінді түсіну деңгейлерін байқау мақсатында тапсырма орындайды
Өз ойларын ортаға салады
«Блоб» ағашын бояйды |
|||||||||||||||
Үй жұмысы |
To retell the texts about Australia and New Zealand |
|
Кушті
Өте керемет жазылған