Сабақ жоспары
САБАҚ: Ашық сабақ |
Мектеп: № 25 Г. Титов жом |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Аджиханов Кайрат Калыбайович |
|||||||
Сынып: 11 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Францияның шаруашылығы |
|||||||
Оқу мақсаттары |
Оқушыларға Францияның өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы, көлік жүйесі, экономикалық байланыстары туралы білу. |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
А. Франция өнеркісібі туралы біледі. |
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар істей алады: кескін картамен жұмыс жасайды, картадан орналасуын көрсетеді, жұмыс жасайды. Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы: көлік, шаруашылық, карта Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері: Франция жерінің ауданы Ұлыбританиядан .......... есе......... |
|||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||
Бағалау критерийлері |
А. Франция өнеркісібі туралы біледі. |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ізденімпаздыққа, шапшаңдыққа |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
тарих |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары, ресурстар |
Тақырыпқа байланысты слайд, флипчарт, маркерлер, портреттер, стикерлер |
|||||||
Бұған дейін алынған білім |
Франция жайлы жалпы мәлімет |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет |
|
||||||
Сабақтың басталуы 10 мин
|
Психологиялық ахуал. Сыныптың топқа бөлінуіне ықпал жасау. 1. Франция жерінің ауданы Ұлыбританиядан екі есе үлкен. 1. Жерінің ауданы 551-мың км2, халықы 64,1 млн адам; Оқушылар географиялық диктантқа жауап береді. |
|
||||||
Сабақтың ортасы 25 мин
|
Сыни тұрғысынан ойлау модулі бойынша қызығушылықты ояту «Жұптас,ойлан, бөліс», «Ментальді карта» әдісі. Атлас картамен жұмыс Әрі қарай қызығушылығын ояту мақсатында оқушыларға Франция мемлекеті жайлы сұрақтар қоямын. 1. Халқының саны бойынша дүниежүзі бойынша нешінші орында? 20 орынды 2. Францияға жылына қаншаға жуық туристтер келеді?80 миллионға жуық адам 3.Мешеу елдерге көрсетілетін қайырымдылық мөлшері жөнінен Франция нешінші орында? 3 орынды 4. Ел тұрғындарының өмір сүру жасының орташы ұзақтығы ер және әйел адамдарында қанша? Әйелдер 83, ер 61 5. Ел тұрғындарының қанша % француздар? 90% 6. Наполен Банопарт дүниеге келген аралды ата? Корсика Жаңа сабақ «Францияның шаруашылығы» тақырыбын оқу. «Жұптас, әңгімеле» оқушылар оқығанын бір-біріне әңгімелеп береді. Мәліметтерді жинақтайды және өз ойлары туралы қысқаша тізім жасайды. Жұппен жұмыс жасау, топпен жұмыс жасау. Ментальді картамен жұмыс жасау. Оқулықта айтылған мәліметтерді оқи отырып картамен жұмыс атқару.
Нәтиже:Оқушылар мәтінді оқиды. Тақырып бойынша мағлұмат алады, бірін – бірі толықтырады, пікір алмасады. Жұмыстарын талдайды, қорғайды. Атлас картамен жұмыс атқарады. Әр топ бірін бірі бағалайды. Өзін-өзі бағалауы «Сұрақты ұстап ал» әдісі Картаны және оқулық мәтінін пайдаланып, оқушыларға мемлекет бойынша сұрақтар қойылады. Кескін картамен жұмыс Мұғалім оқушылардың ой-пікірін, талдауын тыңдап, кеңес береді. 1. Франция шаруашылығының дамуына қандай факторлар әсер етті? Елдің аса ірі жол тораптары мен порттарды белгілеу. (Кескін картамен жұмыс) Нәтижесінде: Тапсырма орындау барысында қызығушылықтары артады, ізденеді, өз ойын білдіреді. Бүгінгі сабақты түсінгендігі жайында кестені толтырады. Нәтижесінде: Өз ойларын дәптерге түсіреді |
|
||||||
Қосымша ақпарат |
|
|||||||
Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? |
тірек –сызба, картамен жұмыс, өзіндік жұмыс дәптері |
|||||||
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
«Жұптас,ойлан, бөліс», «Ментальді карта» әдісі. «Сұрақты ұстап ал» әдісі |
|||||||
Пайымдаулар (Рефлексия) Оқытудың/сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма? Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді? Оқыту атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме? Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен? |
|
|||||||
Қорытынды бағамдау Неғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)? 1. 2. Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)? 1: 2: Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі