Алматы қаласы №167 ЖББМ
Сыбанбекова Галия Сыбанбековна
Сабақтың аты |
§46.47 Қыздыру шамдары. Электрқыздырғыш құралдар. Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
Электр қыздырғыш аспаптар. Қысқа тұйықталу. Балқыма сақтандырғыштар. Электр аспаптарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары мағлұмат беру. Электр қыздырғыш аспаптар. Қысқа тұйықталу. Балқыма сақтандырғыштар. Электр аспаптарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шараларын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. Топта бағалай білуге баулу. |
|
Күтілетін нәтиже |
Электр қыздырғыш аспаптар. Қысқа тұйықталу. Балқыма сақтандырғыштар.Электр аспаптарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары жайлы мағлұмат алады Электр қыздырғыш аспаптар. Қысқа тұйықталу. Балқыма сақтандырғыштар.Электр аспаптарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шараларын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді. Топта бағалай алатын болады |
|
Оқу нәтижесі: |
- Тақырыптың мәнін ашады. |
|
Тапсырмалар: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
- Ұйымдастыру |
- сәлемдесу |
Сабақ түрі |
Жаңа білімді қалыптастыру |
|
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс – тәсілдер: |
АҚТ. СТО стратегиялары «Сұрақтар шеңбері» «Айналмалы бекеттер» «Балық қаңқасы» Фиш- боун «Шатасқан баулар» «Адасқан әріптер» |
|
Жұмыс түрлері: |
Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық |
|
Сабақтың дидактикалық қамтамасыз етілуі, яғни дереккөздер |
ЭО-8 сынып ДҚ-4 7-16 7-11 матариалдар ДҚ-3 Білім ленд |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру (2 минут)
Сәлемдесу
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу Шамның түрлері (4 топ)
1-топ «Қыздыру шамы»
2- топ «Диодты шам»
3-топ «Гологенді»
4-топ «Криптон»
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 21 ж № 3,7,9 Білу 5 мин «Сұрақтар шеңбері»
1. Электр тогы дегеніміз ...
2. Токтың әрекеттері...
3. Алғаш рет электр тогы түсінігін енгізген ғалым
4. ЭҚК-і дегеніміз ...
5. Ток күші деген не?
6. Электр кернеуі деп нені айтады?
7. Тізбек бөлігі үшін Ом заңы
8. Өткізгіш кедергісі қандай шамаға тәуелді және қалай тәуелді?
9. Өткізгіштерді тізбектей жалғағанда өткізгіштегі ток күшінің шамасы... , өткізгіштің ұштарындағы кернеулері... , жалпы кедергі...
10. Өткізгіштерді параллель жалғағанда тізбектің барлық бөліктеріндегі кернеу..., жалпы ток күші..., жалпы кедергі....
11. Токтың жұмысы мен қуаты жайлы не білесіңдер?
12. Джоуль–Ленц жайында не білеміз?
Жаңа сабақ Сабақтың тақырыбын табу. «Адасқан әріптер»
ыдзыурқ дармшаы. тэлкерғшздықшыры рдалаұқр. Сақық ыталйтұқу. ақалыблмы ртаығақтаныдғсрш.
§46.47 Қыздыру шамдары. Электрқыздырғыш құралдар.Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар
Түсіну 10 мин жеке жұмыс, топпен жұмыс «Балық қаңқасы» әдісі Фиш-боун
1-топ Электрқыздырғыш құралдар.
2-топ Қыздыру шамдары
3-топ Қысқа тұйықталу.
4-топ Балқымалы сақтандырғыштар
Қыздырғыш аспаптарға электр кептіргіш фендер, электр үтігі т.б жатады. Қыздырғыш аспапатрда қыздырғыш элемент болады.
Қыздыру шамы:
1-вольфрам қыл
2-металл шығыс
3-шыны тірек
4-түтікше
5-металл цоколь
6-контакт.
Электр аспаптарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары:
- Қос қолмен жалаңаш екі сымды қатар ұстау өте қауіпті.
- Жерді басып, дымқыл не цемент еденде тұрғанда жалаңаш сымға тиіп кету өте қауіпті.
- Бүлінген электр аспаптарын пайдалану қауіпті. Электр аспаптарын мезгіл-мезгіл білікті мамандар тексеріп отыруы тиіс.
- Ток көзінен ажыратпай электр аспабын динауға, шашуға не түзетуге болмайды.
- Желіден ажыратпай, электр арматурасына қандай да бір жұмыс жүргізуге болмайды.
«Айналмалы бекеттер» әдісін қолданып, оқушылар тапсырманы орындап болған соң әр топ бірін - бірі тексеріп бағалайды.
Қолдану 10 мин есептер 21 ж №4 22 ж №3
Талдау 3 минут Слайд Білім ленд
Жинақтау 5 минут Сәйкесін тап «Шатасқан баулар»
1 |
Ток күші |
1 |
- |
2 |
ЭҚК |
2 |
Ԑ=Аб/q |
3 |
Меншікті кедергі |
3 |
|
4 |
Өткізгіштің кедергісінің температураға тәуелділігі |
4 |
|
5 |
Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы |
5 |
|
6 |
Өткізгіштерді параллель жалғау |
6 |
|
7 |
Сақтандырғыш |
7 |
|
8 |
Кернеу |
8 |
|
9 |
Тұрақты токтың жұмысы |
9 |
A = IUt, |
10 |
Джоуль –Ленц заңы. |
10 |
|
11 |
Өткізігіштерді тізбектеп жалғау |
11 |
|
12 |
Токтың қуаты |
12 |
P = IU |
Сәйкесін тап «Шатасқан баулар»
1 |
ЭҚК |
1 |
- |
2 |
Кернеу |
2 |
|
3 |
Меншікті кедергі |
3 |
Ԑ=Аб/q |
4 |
Сақтандырғыш |
4 |
|
5 |
Тұрақты токтың жұмысы |
5 |
|
6 |
Өткізігіштерді тізбектеп жалғау |
6 |
|
7 |
Өткізгіштің кедергісінің температураға тәуелділігі |
7 |
|
8 |
Ток күші |
8 |
|
9 |
Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы |
9 |
A = IUt, |
10 |
Токтың қуаты |
10 |
|
11 |
Өткізгіштерді параллель жалғау |
11 |
|
12 |
Джоуль –Ленц заңы. |
12 |
P = IU |
Жауабы: 1-3, 2-8, 3-2, 4-7, 5-9, 6-11, 7-4, 8-1, 9-5, 10-12, 11-6, 12-10.
Бағалау 2 минут Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
Жаңа сабақ |
Есеп |
Тест |
Қорытынды баға |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 балл— «5»
9-14 балл—«4»
8-4 балл--- «3»
1-3 балл--- «2»
Кері байланыс: «Баспалдақ» Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
Үйге тапсырма: §46.47 Қыздыру шамдары. Электрқыздырғыш құралдар. Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар. 22 ж №2, 6.
камшат
Көп көп рахмет,маған көмегі тиді