Батыс Қазақстан облысы Шыңғырлау ауданы Ақсуат ауылы
биология пәні мұғалімі Бахитова Улболсын Жаксылыковна
САБАҚ: Қанқа бөлімдері |
Мектеп: Ақсуат НМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 24.11.17ж |
Мұғалімнің есімі: Бахитова У.Ж. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 8 |
Қатысқандар саны: 5 |
Қатыспағандар саны: 5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Тірек-қимыл жүйесімен танысады, олардың маңызын түсінеді; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тірек-қимыл жүйесімен танысады, олардың маңызын түсінеді; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түрлерінің ерекшеліктерін анықтап, қызметтерін талдай алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыпты дамыта отырып, өз бетінше анықтама бере алады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Мәтін бойынша жеке, топпен жұмыс жасай (істей) алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қаңқа, склет, scelete |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: - Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауғаарналғантармақтар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қанқа қандай қызмет атқарады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сізнеліктен ... екенінайтааласызба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Егер адам денесінің тірегі-қаңқасын алып тастаса қалай болар еді?... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жазылымбойыншаұсыныстар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тірек- қимыл жүйесінде туындайтын аурулар туралы жазу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Қаңқа туралы біледі, маңыздылығын түсінеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 10 мин. |
Сергіту сәті «Қаңқалар билейді» Оқушыларға бағалау парақшалары үлестіріп беріледі:
Сынып оқушыларын тірек сөздері арқылы топқа бөліп алып (иық, қол, аяқ,табан т.б.) үй тапсырмасын тексеремін. |
Интер. Доска |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 20 мин. |
Жаңа сабақ Карта әдісі арқылы тақырыпты оқушыларға бөліп беремін. (жеке, топпен) «Домино» әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша жұмыстанады. (қиылған ақ беттер беріледі, мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, жазады)
Бағдаршам арқылы бағалау Қызыл-түсінбедім Сары-әлі де толықтыру керек Жасыл- түсінікті
|
А4, маркер, стикер , оқулық т.б.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы 10 мин. |
А деңгейіндегі тапсырмалар: 1.1. 200, 33- 34, 22- 25 сандары нені білдіреді? (Адамның қаңқасында 200ден астам сүйек, 33- 34 омыртқа бар. Адам сүйегі 22-25 жасқа дейін ұзарып өседі.) 2. Жіліктің қандай түрлері бар? (Тоқпан жілік, ортан жілік, асықты жілік, кәрі жілік) 3. Кесте толтыру
В деңгейіндегі тапсырмалар: 1. Омыртқа жотасының бөлімдерін ата
2. Омыртқа жотасындағы иілімдер саны және маңызы 3. С деңгейіндегі тапсырмалар: 1. «Сүйектің түрлерін өз орындарына орналастыр» 1. Иық белдеуі Жамбас Бас сүйек 1. Иық Жамбас Ми сауыты 2. Қол сүйек Ортан жілік Бет сүйек 3. Бұғана Асықты жілік Маңдай сүйек 4. Жауырын Табан сүйек Самай сүйектері 5. Тоқпан жілік Тобық Төбе сүйектері 6. Кәрі жілік Өкше сүйек Шүйде сүйегі 7. Алақан сүйек Башпай сүйек Жақ сүйектері
2. Қол және аяқ сүйектерінің құрылысында қандай ерекшеліктер бар? Мұны қалай түсіндіруге болады? Смайликтер арқылы бағалау Бағалау: бағалау парақшалары арқылы Рефлексия: Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып, «Тірек- қимыл жүйесінде туындайтын аурулар» туралы жазып келу; |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. Бағдаршам арқылы бағалау Қызыл-түсінбедім Сары-әлі түсініксіз Жасыл- түсінікті
2. Смайликтер арқылы бағалау 3. Бағалау парақшасы арқылы бағаланады. |
Математика,Әдебиет, бейнелеу өнері т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі