Өлең, жыр, ақындар

Қанқа бөлімдері

Батыс Қазақстан облысы Шыңғырлау ауданы Ақсуат ауылы
биология пәні мұғалімі Бахитова Улболсын Жаксылыковна 

САБАҚ: Қанқа бөлімдері

Мектеп: Ақсуат НМ

Күні: 24.11.17ж

Мұғалімнің есімі: Бахитова У.Ж.

СЫНЫП: 8

Қатысқандар саны: 5

Қатыспағандар саны: 5

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Тірек-қимыл жүйесімен танысады, олардың маңызын түсінеді;

Күтілетін нәтижелер:

Барлық оқушылар:

Тірек-қимыл жүйесімен танысады, олардың маңызын түсінеді;

Оқушылардың басым бөлігі:

Түрлерінің ерекшеліктерін анықтап, қызметтерін талдай алады

Кейбір оқушылар:

Тақырыпты дамыта отырып, өз бетінше анықтама бере алады

             Тілдік мақсат

Оқушылар: Мәтін бойынша жеке, топпен жұмыс жасай (істей) алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қаңқа, склет, scelete

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

 - Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
 - Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
 - Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
 - Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауғаарналғантармақтар:

Қанқа қандай қызмет атқарады?

Сізнеліктен ... екенінайтааласызба?

Егер адам денесінің тірегі-қаңқасын алып тастаса қалай болар еді?...

Жазылымбойыншаұсыныстар:

 Тірек- қимыл жүйесінде туындайтын аурулар туралы жазу;

Алдыңғы оқу

Қаңқа туралы біледі, маңыздылығын түсінеді

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

10 мин.

Сергіту сәті «Қаңқалар билейді»

Оқушыларға бағалау парақшалары үлестіріп беріледі:

 

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырма.

б.б.

Карта әдісі

б.б.

Домино б.

Бекіту тапсырмаб.

Сәйкестендіру

Қорытынды баға

 

 

 

 

 

 

 

 

Сынып оқушыларын тірек сөздері арқылы топқа бөліп алып (иық, қол, аяқ,табан т.б.) үй тапсырмасын тексеремін.
 I топ. Тест
 1.Ортаңғы құлақтағы дыбыс сүйегі:
А) кірпік   ә) үзеңгі    б) жүйке
 2.Рецепторлар болады:
А) сезім мүшелерінде ә) ауызда б) тыныс мүшелерінде
 3.Көздің көргіштігін жақсартатын дәрумен:
А) С              ә) А                б) Е
 II топ. Биологиялық диктант
1. Дыбыстың қаттылығы ... арқылы өлшенеді. (децибелл)
2. Тілдің ұшында ... сезетін рецепторлар болады. (тәттіні)
3.Сезім мүшелеріне ..., ..., ..., ... жатады. (көз, құлақ, тіл, мұрын, тері)
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» атты кері байланыс

 

Интер. Доска

Ортасы

20 мин.

Жаңа сабақ

Карта әдісі арқылы тақырыпты оқушыларға бөліп беремін. (жеке, топпен) «Домино» әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша жұмыстанады. (қиылған ақ беттер беріледі, мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, жазады)

 

Бағдаршам арқылы бағалау

Қызыл-түсінбедім

Сары-әлі де толықтыру керек

Жасыл- түсінікті

27471815-A-green-a-yellow-and-a-red-smiley-from-happy-to-sad-looking-Stock-Photo

А4, маркер, стикер , оқулық т.б.

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

10 мин.

А деңгейіндегі тапсырмалар:

1.1. 200, 33- 34, 22- 25 сандары нені білдіреді?

(Адамның қаңқасында 200ден астам сүйек, 33- 34 омыртқа бар. Адам сүйегі 22-25 жасқа дейін ұзарып өседі.)

2. Жіліктің қандай түрлері бар? (Тоқпан жілік, ортан жілік, асықты жілік, кәрі жілік)

 3. Кесте толтыру

Қаңқа бөлімдері

Оны құрайтын сүйектер

Бас сүйек

 

Омыртқа жотасы

 

Кеуде қуысы

 

Иық белдеуі

 

Қол сүйектері

 

Жамбас белдеуі

 

Аяқ сүйектері

 

 

В деңгейіндегі тапсырмалар:

1. Омыртқа жотасының бөлімдерін ата

Бөлімнің атауы

Омыртқа саны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Омыртқа жотасындағы иілімдер саны және маңызы

3.  

С деңгейіндегі тапсырмалар:

1. «Сүйектің түрлерін өз орындарына орналастыр»

1. Иық белдеуі        Жамбас                 Бас сүйек

1. Иық                 Жамбас                 Ми сауыты

2. Қол сүйек       Ортан жілік           Бет сүйек

3. Бұғана            Асықты жілік         Маңдай сүйек

4. Жауырын       Табан сүйек           Самай сүйектері

5. Тоқпан жілік   Тобық                   Төбе сүйектері

6. Кәрі жілік        Өкше сүйек          Шүйде сүйегі

7. Алақан сүйек   Башпай сүйек      Жақ сүйектері

 

2. Қол және аяқ сүйектерінің құрылысында қандай ерекшеліктер бар? Мұны қалай түсіндіруге болады?

Смайликтер арқылы бағалау

Бағалау: бағалау парақшалары арқылы

Рефлексия:

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып, «Тірек- қимыл жүйесінде туындайтын аурулар» туралы жазып келу;

 

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

 

1. Бағдаршам арқылы бағалау

Қызыл-түсінбедім

Сары-әлі түсініксіз

Жасыл- түсінікті

 

2. Смайликтер арқылы бағалау

3. Бағалау парақшасы арқылы бағаланады.

Математика,Әдебиет, бейнелеу өнері т.б.

Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз