БЕКІТЕМІН:_______________
Күні: 17-19.04.18 |
Сабақ реті: 30 |
Пәні: Информатика |
Класы: 6 «А, Ә», «Б,В,Г,Д, Е» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
§4.21. Анимация эффектілерін баптау. Презентацияны көрсету. Бақылау жұмысы №11 (Практикалық жұмыс) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: |
Анимациялық эффектилерді баптауды және презентацияны көрсетуді үйрету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың типі: |
Аралас сабақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жұмыс формалары: |
жеке, жұптық, топтық.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдістері: |
"Шаттық шеңбері", "Миға шабуыл", "Ыстық орындық", "Білгенге маржан", "Практикалық жұмыс", "Мазайка", "Шыңға шығу", " Критериалды бағалау " |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ Кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру (2 мин)
(5 мин) |
Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. «Шаттық шеңбері» құрғызу. Шаттық шеңберін құрғызып, достармыздың көңілін көтеру мақсатында оларға деген жылы лебіздеріңізді білдіріңіздер. «Мен саған бүгінгі сабақта белсенді танытуыңды тілеймін». Топқа бөлу. 1.Анимацияның жіктелуі 2. Анимацияны баптау. 3.Слайдтарды ауыстыру Орындарына отырғызып өткен тақырып бойынша не білетіндерін білу мақсатында «Ыстық орындық» ойыныны арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1.Тұсаукесерге қандай нысандарды кірістіруге болады? 2.Тұсаукесерге дыбысты қосудың ерекшеліктерін атаңдар? 3.Тұсаукесерде дыбысты ойнатудың ұзақтығын қалай баптаймыз. 4.Тысаукесерге видеоны қалай кірістіруге болады? |
Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру мақсатында бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Атауларға байланысты топтарға бөлінеді.
Оқушыларға бос орындарға қажетті сөздерді тауып жазу үшін төмендегідей арнайы кеспе қағаздар беріледі. Оқушылар жазып болған соң интерактивті тақтадағы дұрыс жауаптар көмегімен өздерінің диктанттарын тексеруге мүмкіндік алады
|
Қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушы лықты ояту (5 мин)
|
Анимация дегенді қалай түсінесіңдер, ол не үшін қажет? |
Сабаққа дайын екендігін көрсетеді. Оқушылар танымдық қабілеттерін пайдаланып өз ойларын, білгендерін ортаға салады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану (10 мин) 7 мин) |
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Анимация және тұсаукесердің көрсетілуі» "Білгенге маржан" жаңа сабақ бойынша өз бетінше оқуға баулу. Анимация әсерді жолақтағы Анимация тіркеме парағының бұйрықтары көмегімен слайдқа тұтастай немесе оның және элементтеріне қолдануға болады. Қайсыбір нысанға анимациялық әсер тағайындау үшін оны ерекшелеп, Анимация Анимацияны баптау бұйрықтарын таңдаңдар да пайда болған сұхбаттық терезеде өздеріңді қызықтыратын әсерді таңдаңдар.
«Мазайка» әдісі арқылы оқушылар бір – біріне жаңа сабақтағы яғни өздеріне бөлініп берген тақырыпшаларды түсіндіреді. 1.топ Анимация. 2.топ Слайдтардың ауысым режимін баптау. 3.топ Басқару батырмалары. Компьютерлік тәжірибелік жұмыс Оқулықтағы 213 беттегі Практикалық жұмыстарды компьютерде орындаттыру. «Шыңға шығу!» ойыны. 2.Анимацияны не үшін қолданады 3.Анимациялық әсерлерді қалай қосамыз? 4.Слайдтар арасындағы жылжымалы ауысу әсерлерін баптауға бола ма? 5.Анимацияның көмегімен суретті қалай көрсетілген жол бойынша жылжитын етуге болады? |
Жаңа сабақ тақырыбымен танысады. Оқушылар жаңа тақырып бойынша мағлұматтарды оқып, ортаға салады. Тақырып бойынша үш топ түсініктерін тыңдайды.
1 топ оқушылары оқып, түсіндіреді. 2 топ оқушылары оқып, түсіндіреді. 3 топ оқушылары оқып, түсіндіреді.
Компьютерде денгейлеріне қарай тапсырмаларды орындайды.
Шыңға шығу ойыны арқылы бүгінгі сабақта не үйренгендерін білу мақсатында оқушылар интербелсенді тақтада шыққан сұрақтарға жауап береді.
|
АКТ
Оқулықтар Дәптерлер
КТ
Сұрақтары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс (5 мин) |
«ББҮ» кестесі |
Кестесін толтыру
|
Дәптер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия ( 3мин) |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну. |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады. |
Стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма. (1мин) |
4.21. Анимация және презентацияны көрсету |
Күнделікке жазады. Сұрақтарға жауап беру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау (2 мин) |
Табыс критерийлері арқылы өздерін бағалайды. |
Смайликтерді табыс критерийлері бойынша түсінген өздеріне кажетті жерге жабыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Өз сабағыңызға талдау жасаңыз
Рефлексия Не сәтті болды? |
|
Не сәтсіз болды? |
|
Нені жақсартуыма болады? |
|
Нені өзгертуге болады?
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі