Оңтүстік Қазақстан облысы |
||||||
Сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт: |
Барлық оқушы саны: Қатысқаны: |
||||
Сілтеме |
Оқу жоспары, күнтізбелік жоспар, оқулық |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Квиллинг өнері |
|||||
Жалпы мақсаттар |
Квиллинг өнеріне сипаттама беру. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. Халқымыздың асыл мұраларын, салт-дәстүрін өнерін құрметтеуге тәрнбиелеу, өз бетінше ұқыпты әрі жылдам жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. |
|||||
Әдісі |
СТО, Ой шақыру стратегиясы,бағалау критерийі |
|||||
Түйінді идеялар |
Жаңа технологияға сүйенiп оқушылардың жаңа сабақтан және өткен сабақтан алған бiлiмдерiн тиянақтау. Сауаттылыққа, әділдікке, жылдамойлауға және жұмыс істеугеүйренеді. |
|||||
Оқыту нәтижелері |
Оқушылар өз қөзқарастарын дәлелдеуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға, белсенді жұмыс істеуге дағдыланады. |
|||||
Көрнекіліктер, құрал-жабдықтар |
Гүл көбелек, түрлі қағаз, қалам, қайшы, желім, стикер |
|||||
Дереккөздер |
Оқулық, интернет желісі, Мектептегі технология журналы |
|||||
Сабақ барысы |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - үй тапсырмасын тексеру; - ұйымдастыру -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады |
3 мин
8 мин |
|
Оқушыларды түгендеу. Шаттық шеңберін құру Топқа бөлу: 1 топ: Гүл 2 топ: Көбелек
Ілмекті тоқу технологиясы
|
Гүл және көбелек суреттерін құрау арқылы топқа бөлінеді. Ауызша сабақ айтады Ілмекті тоқу технологиясы жайында түсінгенін баяндайды |
Формативті бағалау |
|
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; |
15 мин |
«Ой қозғау»
Постер қорғау
|
Квиллинг өнері жайында толық мәлімет беріледі. 1 топ. Квиллингтің шығу тарихы 2 топ Қолданылатын материалдар Сергіту сәті: |
Оқушылар назары тақтаға ауады. Оқушылар толықтай тақтаға қарап, тыңдайды. Оқушылар білгендерін айтады. Топтық жұмыс |
Жасаған жұмысына қарай топбасшылары топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды. |
|
3-кезең: Ой- толғаныс: анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
Бағалау |
10 мин
5 мин |
Сарамандық жұмыс
|
Оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлау үшін «Көңіл толқыны» күйі ойнап тұрады.
Жұмысын қорғау |
Оқушылар қызығушылықпен, ынтамен тапсырманы орындайды,өзіндік ой қалыптасады. Оқушылар қауіпсіздік ережелерімен танысады. Өзіндік пікір нәтижесінде қалыптасқан ойларын ортаға салады. Шығармашылық деңгейі артады. Әр топ өз жұмысын қорғайды. |
|
|
Қорытынды |
2 мин |
Сөзжұмбақ «Панно» |
Оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдерін қорытындылайды |
|
||
Рефлексия |
2 мин |
«Екі жұлдыз бір тілек» |
Екі жақсы жақтарын және бір ұсыныс |
Әр топтың белсенділігін бағалау |
||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
2 мин |
Квиллинг өнері |
Шығу парағын толтыру |
Суммативті бағалау |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі