Өлең, жыр, ақындар

Тілдік қарым-қатынастар талаптары

"№167 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Майтанова Алтынгайша Кауаскановна

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 5

Мұғалім: Майтанова Алтынгайша Кауаскановна    Мектеп №167

Қатысқаны

Қатыспағаны

Сабақтың тақырыбы: Тілдік қарым-қатынастар талаптары

Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқу мақсаты

Ж.5.1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

ӘТ.Н.5.5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Құндылықтарды игеру

Зайырлы қоғам руханият

 

 

 

 

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы орындай алады. Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады, негізгі ақпаратты табады. Мәтіннің мазмұның айта алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады. Мәтіннен тірек сөздерді тауып, сұраққа жауап береді. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

Кейбір оқушылар орындай алады. Жоспар құру, төл сөз бен автор сөзінің айырмашылықтарын айту, ойтолғау (пікір) жазу.

Тілдік мақсаттар

Сөйлеу мәдениеті, тілдік қарым-қатынас, сөйлеу әдептілігі.

Ойлау деңгейлері

Түсіну, білу, талдау, қолдану.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет

 

Алдыңғы оқу

немесе

бастапқы білім

«Джинго-1» ойыны (сұрақ-жауап) арқылы.

  1. «Тіл – қарым-қатынас құралы дегенді қалай түсінесіңдер?»
  2. Сөйлеу неше формада жүзеге асады?
  3. Ауызекі сөйлеуге қатысты мәтіндер қандай?
  4. Кездесудегі амандасу, кетердегі қоштасу, қуаныш сәттердегі құттықтау әдебін білесің ба?

5-тапсырманы оқып, талдау

Кезеңдер/уақыты

Жоспарланған жаттығу түрлері

Көрнекіліктер

 

Сабақтың басы

 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу, зейінін сабаққа аудару.

 2. Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңберін» құрады. Түрлі түсті шарлар арқылы топқа бөлу.

Түрлі түсті қағаздар, оқулық, стикер.

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I топ

II топ

     Тілдік қарым-қатынас талаптары.

1. Тілдік қарым-қатынас ережелері туралы не білесіңдер? Қарым-қатынас дегенді қалай түсінесіңдер?

Үндестік заңы дегеніміз не және қанша түрі бар? Төл сөз және автор сөзі дегеніміз не?

6-тапсырма.

I топ . Мәтінді оқып шығу, мазмұнын айту. Негізгі идеясын табу.

II топ. Мәтінді құрлымына қарай бөлу. Кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды бөліміне бөлу. Төл және автор сөзін табу.

Дискриптор:

I топ. Мәтінді оқып шықты, мазмұнын айтты, негізгі идеясын тапты.

II топ. Мәтінді құрлымына қарай бөлді, төл сөз бен автор сөзін ажыратты.

7-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.

I ,II топқа жалпы тапсырма.

8-тапсырма. Жазылым. Керекті сөздер мен сөз тіркестерін тауып, орына қой. Айттылған ойдың мәтін түсіндір.

Дискриптор:

I  және II топта кректі сөздерді тауып қойды, ойдың мәнін түсіндірді.

Сергіту сәті:

Тапсырма. «Сандықша ойыны»

Сандықшадағы сөздерді пайдаланып, мәтін құрастырыңыз.

 Сандық ішіндегі сөздер

Сәлемдесу, сыйластық, қонақжайлылық, отбасы құндылықтары,отбасындағы тәрбие, үлкенді сыйлау, туыстық қарым-қатынас, қонақ күту,адамгершілік қасиеттер.

Дискриптор.

-берілген сөздерді қатыстырып, мәтін құрастырды.

- ережелерді ескерді.

«Ыстық орындық» әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырады.)

Жаттығу сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Топтастыру.

Ойтолғау: Өнер алды-қызыл тіл.

«Эссе жазу».

Қол шапалақтау әдісі бойынша.

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағалау. Смайликтер-мен бағалау

 

 

 

 

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлітүсіті маркерлер.

 

 

«Ыстық орындық»орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

 

 

 

 

 

Графикалық органайзер: "Балық қаңқасы диаграммасы"

 

 

Сабақтың соңы

Рефлексия

Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Алма ағаштарына стикер арқылы жазбаша түрде жазады, ағашқа іледі.

Үйге тапсырма

9-тапсырма

Қосымша ақпарат

Үндестік заңын оқып (ереже жаттау) келу.

Саралау

  1. Мәтін бойынша түсінгеніңді өз сөзімен баянда.

  2. Тірек сөздерді дәптеріне жаз.

  3. Сұрақтарға жауап беру.


Пікірлер (3)

Серікханқызы Аружан

Куштии

Аружан

Вааууу

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер