Жұмыс папкасының реттілігі:
1. Түйіндеме
2. Анықтама
3. ППМК қорытындысы
4. Ата-анасы туралы мәлімет
5. Оқушымен жұмыс жоспары
6. Мұғалімдермен жұмыс жоспары
7. Оқушылармен әлеуметтік – педагогикалық жұмыс тәртібі
8. Бақылау журналы
Бекітемін:
Мектеп директоры: Бегалин Е. Б.
Үйден оқытылатын оқушылармен және пән мұғалімдерімен 2013-2014 оқу жылында жүргізілетін жылдық жұмыс жоспары р/с Жүргізілетін жұмыс түрі Мерзімі Жауапты
1 Жыл басында үйден оқытылатын оқушыларды анықтап, құжаттарын реттеу. Тамыз Оқу ісі жөніндегі орынбасары
2 Оқушыға үйден білім алуға мүмкіндіктер жасау (оқулықпен қамтамасыз ету) Қыркүйек Шаруашылық жөніндегі орынбасары
3 Сынып жетекшісі мен пән мұғалімдерінің жоспарларын тексеріп, бекіту. Қыркүйек Мектеп директоры, оқу ісі жөніндегіорынбасары
4 Мерекелік іс шараларға оқушы мен ата – ананы қатыстыру үнемі Сынып жетекшілері
5 Үйден оқытылатын оқушыларға сабақ беретін пән мұғалімдерінің сабақтарына еніп талдау жасау, әдістемелік көмек көрсету. Ай сайын Әлеуметтік педагог
6 Оқушының оқу құралдарының ұстап тұтылуын, күнделіктерінің толтырылуын бақылау. Ай сайын Әлеуметтік педагог
7 Мектеп психологтарымен бірлесе отырып, оқушының даму диограммасын жасау Тоқсанынабіррет Әлеуметтік педагог
8 Ата – аналармен байланыс жасай отырып талдап, тілектерін орындау Ай сайын Әлеуметтік педагог
9 Оқу жылы соңында атқарылған жұмыстарға талдаужасау Мамыр Әлеуметтік педагог
Әлеуметтік педагог: Ахметова Г. С.
Стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа денсаулық сақтау ұйымдарында емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру, оқу-тәрбие ұйымдарының мүгедек балаларды үйде оқытуда ата-аналарға көмек көрсету тәртібі туралы ережелерді бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2004 жылғы 26 қарашадағы N 974 бұйрығы
"Келісілді":
Денсаулық сақтау
министрлігінің
бірінші вице-министрі
2004 жылғы 26 қараша
"Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
1. Қоса беріліп отырған:
1) стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа денсаулық сақтау ұйымдарында емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру тәртібі туралы ереже;
2) оқу-тәрбие ұйымдарының мүгедек балаларды үйде оқытуда ата-аналарға көмек көрсету тәртібі туралы ереже бекітілсін.
2. Орта білім департаменті (С.Б.Еспосынова) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге ұсынсын.
3. Осы бұйрық тіркелген күннен бастап күшіне енеді.
4. Облыстық, Астана, Алматы қалаларының білім басқармалары (департаменттері) аталған бұйрықты білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарының барлық аудандық, қалалық бөлімдеріне жеткізсін.
5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр К.Н.Шәмшидиноваға жүктелсін.
Министр
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2004 жылы 26 қарашадағы
N 974 бұйрығымен бекітілген
1. Осы Ереже стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа денсаулық сақтау ұйымдарында (бұдан әрі - медициналық ұйымдар) емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру тәртібін белгілейді.
Балалардың жалпы орта білім алуын жүзеге асыру мақсатында аудандық (қалалық) білім және денсаулық сақтау бөлімдері медициналық ұйымдарда емделуде жатқан оқушыларды оқытуды ұйымдастырады.
2. Оқу және түзету сабақтары стационарлық алдын-ала сауықтыру немесе реабилитациялық мекемелерде емдеу курсынан өтуші мүгедек балалар үшін жалпы міндетті білім мен арнайы мектеп білім беру ұйымдарының бағдарламалары көлемінде ұйымдастырылады.
3. Керекті құрал-жабдықты базасы бар мектептер олардың денсаулығын ескере отырып, еңбекке оқытуды ұйымдастырады.
4. Медициналық ұйымдар жанындағы мектептерде оқу-тәрбиелеу жұмысын тікелей ұйымдастыру және басшылықты педагогикалық бөлім меңгерушісі жүргізеді.
5. Сабақтар емдеуші дәрігердің бір айдан аса көрсетілген ауруханада емделуден өту керектігі жөніндегі қорытындысына сәйкес I-X (XI) сынып оқушыларымен жүргізіледі.
6. Оқыту сабақтары баланың денсаулық жағдайына байланысты балалардың ауруханаға түскен кезінен басталады.
7. Сабақтардың оқыту мерзімі барлығы үшін 35 минут, бірінші сыныпта - 25 минут. Ревматизммен ауыратын балалар 5 медициналық тәртіпке болады, балалармен жұмысты жоспарлауда осы тәртіптердің әр қайсысына анықталған педагогикалық бағыт сәйкестендіріледі.
8. Оқушыларды оқыту жалпы білім беретін мектептердің бағдарламасы және арнайы түзету ұйымдары бойынша жүргізіледі.
Мүмкіндігі шектеулі балаларға педагог-логопед, педагог-дефектолог, педагог-психологтар арнайы түзету (толықтыру) көмегі көрсетіледі.
9. Оқушылармен оқу жұмысын ұйымдастыру топтық және жеке нысанда белгіленеді. Топтық сабақтар бір сынып оқушыларының саны 4-5 болған жағдайда ұйымдастырылады. Бөлімді I-IX сынып оқушылар саны 4-15 болған жағдайда ұйымдастырылады.
4-9 (11), 5-10 (11) сынып оқушылары екі сыныптан құрылған (4(5)-5-6, 6-7, 7-8, 8-9) топтық сабақтар ұйымдастырылады.
10. Ауру балаларды оқытуды ұйымдастыру нысанын және сабақтың басталуын баланың денсаулық жағдайына қарай аурухана бөлімшесінің меңгерушісі емдеуші дәрігермен бірге анықтап, сырқатнамаға (N 003 у нысан) тиісті жазады.
11. Педагогикалық ұжым оқу-тәрбие жұмысын балалардың денсаулық жағдайы туралы деректерді ескере отырып, аурухананың бас дәрігерінің келісімі бойынша кесте бойынша құралады. Күнделікті оқу жүктемесі бір оқушыға 3-3,5 оқу сағаттарынан аспауы керек.
12. Ауруханада емделуден өтіп жатқан оқушыларды оқыту сабақтарына аптасына келесі оқыту сағаттары бөлінеді.
13. Оқушыларды тиісті сыныпқа өткізу олардың оқитын мектебінен арналған анықтама негізінде жүзеге асырылады.
14. Оқушылармен жүргізілген сабақтарды есепке алу үшін, оқу ісін жүргізетін оқытушылар, түскен оқушылардың тегі, аты және әкесінің аты, туған жылы, мектеп пен сынып нөмері, ауруханаға түскен мерзімі, сабақтардың басталуы және аяқталуы, өткізген сағаттар саны туралы анықтамалар жазатын сынып журналы жүргізіледі.
Оқу материалдарының өтуі және оқушылардың білімін есепке алуды жазуды сынып журналын жүргізу талаптарына сәйкес оқытушы рәсімдейді.
15. Оқушылар өздерінде бар оқулықтармен дайындалады.
16. Ауруханаларда оқитын оқушылар құрамы олар әрдайым оқитын мектептердің статистикалық есебіне кіреді.
17. Ауруханадан шыққан кезде оқушыларға оқығаны туралы әр пәннен ағымдағы және тоқсандық бағаларымен, ауруханада оқытуды ұйымдастыру жүктелген жалпы білім беретін мектептің оқу ісі жөніндегі орынбасарының қолы қойылған, мөрі басылған анықтама беріледі.
Стационарлық емдеу-алдын
алу, оңалту және басқа
денсаулық сақтау ұйымдарында
емдеу курсынан өтіп жатқан
мүгедек балалар үшін оқу
сабақтарын ұйымдастыру
тәртібі туралы Ережеге
қосымша
Оқу жоспарының мазмұны
1. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 26.11.2004 ж. № 974 бұйрығы бойынша мүгедек балаларды (мүгедектік медициналық-әлеуметтік сарапта- ма анықтамасы арқылы расталуы тиіс) оқыту мынадай оқу жоспары бойынша ұйымдастырылады:
№ |
Пән аттары |
Сынып бойынша аптадағы сағат саны |
|||||||||||||||||||||||||
бастауыш саты |
негізгі саты |
жоғарғы саты |
|||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
||||||||||||||
1 |
Тіл және әдебиет |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
||||||||||||||
2 |
Шет тілі |
|
|
|
|
1 |
1 |
1 |
0,5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||||
3 |
Математика және информатика |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
|||||||||||||
4 |
Тарих |
|
|
|
|
1 |
1 |
0,5 |
0,5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|||||||||||||
5 |
География |
|
|
|
|
1 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
|||||||||||||
6 |
Биология |
|
|
|
|
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
|||||||||||||
7 |
Химия |
|
|
|
|
|
|
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
|||||||||||||
8 |
Физика |
|
|
|
|
|
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
|||||||||||||
9 |
Коррекциялық сабақтар (қажет болған жағдайда) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Барлығы: |
8 |
8 |
8 |
8 |
10 |
10 |
10 |
10 |
12 |
12 |
12 |
12 |
|
||||||||||||||
Ескертпе: қажет болған жағдайда сағаттарды қайта бөлуге болады.
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2004 жылы 26 қарашадағы
N 974 бұйрығымен бекітілген
1. Осы Ереже стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа денсаулық сақтау ұйымдарында (бұдан әрі - медициналық ұйымдар) емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру тәртібін белгілейді.
Балалардың жалпы орта білім алуын жүзеге асыру мақсатында аудандық (қалалық) білім және денсаулық сақтау бөлімдері медициналық ұйымдарда емделуде жатқан оқушыларды оқытуды ұйымдастырады.
2. Оқу және түзету сабақтары стационарлық алдын-ала сауықтыру немесе реабилитациялық мекемелерде емдеу курсынан өтуші мүгедек балалар үшін жалпы міндетті білім мен арнайы мектеп білім беру ұйымдарының бағдарламалары көлемінде ұйымдастырылады.
3. Керекті құрал-жабдықты базасы бар мектептер олардың денсаулығын ескере отырып, еңбекке оқытуды ұйымдастырады.
4. Медициналық ұйымдар жанындағы мектептерде оқу-тәрбиелеу жұмысын тікелей ұйымдастыру және басшылықты педагогикалық бөлім меңгерушісі жүргізеді.
5. Сабақтар емдеуші дәрігердің бір айдан аса көрсетілген ауруханада емделуден өту керектігі жөніндегі қорытындысына сәйкес I-X (XI) сынып оқушыларымен жүргізіледі.
6. Оқыту сабақтары баланың денсаулық жағдайына байланысты балалардың ауруханаға түскен кезінен басталады.
7. Сабақтардың оқыту мерзімі барлығы үшін 35 минут, бірінші сыныпта - 25 минут. Ревматизммен ауыратын балалар 5 медициналық тәртіпке болады, балалармен жұмысты жоспарлауда осы тәртіптердің әр қайсысына анықталған педагогикалық бағыт сәйкестендіріледі.
8. Оқушыларды оқыту жалпы білім беретін мектептердің бағдарламасы және арнайы түзету ұйымдары бойынша жүргізіледі.
Мүмкіндігі шектеулі балаларға педагог-логопед, педагог-дефектолог, педагог-психологтар арнайы түзету (толықтыру) көмегі көрсетіледі.
9. Оқушылармен оқу жұмысын ұйымдастыру топтық және жеке нысанда белгіленеді. Топтық сабақтар бір сынып оқушыларының саны 4-5 болған жағдайда ұйымдастырылады. Бөлімді I-IX сынып оқушылар саны 4-15 болған жағдайда ұйымдастырылады.
4-9 (11), 5-10 (11) сынып оқушылары екі сыныптан құрылған (4(5)-5-6, 6-7, 7-8, 8-9) топтық сабақтар ұйымдастырылады.
10. Ауру балаларды оқытуды ұйымдастыру нысанын және сабақтың басталуын баланың денсаулық жағдайына қарай аурухана бөлімшесінің меңгерушісі емдеуші дәрігермен бірге анықтап, сырқатнамаға (N 003 у нысан) тиісті жазады.
11. Педагогикалық ұжым оқу-тәрбие жұмысын балалардың денсаулық жағдайы туралы деректерді ескере отырып, аурухананың бас дәрігерінің келісімі бойынша кесте бойынша құралады. Күнделікті оқу жүктемесі бір оқушыға 3-3,5 оқу сағаттарынан аспауы керек.
12. Ауруханада емделуден өтіп жатқан оқушыларды оқыту сабақтарына аптасына келесі оқыту сағаттары бөлінеді.
13. Оқушыларды тиісті сыныпқа өткізу олардың оқитын мектебінен арналған анықтама негізінде жүзеге асырылады.
14. Оқушылармен жүргізілген сабақтарды есепке алу үшін, оқу ісін жүргізетін оқытушылар, түскен оқушылардың тегі, аты және әкесінің аты, туған жылы, мектеп пен сынып нөмері, ауруханаға түскен мерзімі, сабақтардың басталуы және аяқталуы, өткізген сағаттар саны туралы анықтамалар жазатын сынып журналы жүргізіледі.
Оқу материалдарының өтуі және оқушылардың білімін есепке алуды жазуды сынып журналын жүргізу талаптарына сәйкес оқытушы рәсімдейді.
15. Оқушылар өздерінде бар оқулықтармен дайындалады.
16. Ауруханаларда оқитын оқушылар құрамы олар әрдайым оқитын мектептердің статистикалық есебіне кіреді.
17. Ауруханадан шыққан кезде оқушыларға оқығаны туралы әр пәннен ағымдағы және тоқсандық бағаларымен, ауруханада оқытуды ұйымдастыру жүктелген жалпы білім беретін мектептің оқу ісі жөніндегі орынбасарының қолы қойылған, мөрі басылған анықтама беріледі.
Стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа денсаулық сақтау ұйымдарында емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру тәртібі туралы Ережеге қосымша
Сыныптар |
Жеке сабақтар |
Топтық сабақтар |
1-3 |
4 |
12 |
4 |
6 |
18 |
5 |
5 |
18 |
6-7 |
7 |
20 |
8 |
7 |
21 |
9 |
8 |
22 |
10-11 |
8 |
22 |
Үйде оқытылатын оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
№ Атқарылатын іс -шаралар мерзімі Жауапты
1. Мектеп бойынша оқуға жарамсыз және үйде оқытылатын оқушыларды анықтау. Медициналық сараптамасының айқындалуы бойынша және оқушының құжаттарын жинақтау. қыркүйек Оқу ісі жөніндегі орынбасары, әлеуметтік педагог.
2. Үйде оқытылатын оқушыларды кітаппен қамтамасыз ету. қыркүйек Әлеуметтік педагог, кітапхана қызметкері
3. Үйде оқытылатын оқушылардың тұрғын жай актісін жүргізу. Ата – анасымен, отбасы әлеуметтік жағдайын анықтау.
Оқушының көңіл-күйін, отбасындағы хал-ахуалын анықтау. Әр тоқсан сайын Әлеуметтік педагог, педагог-психолог, сынып жетекшілер
4. Үйде оқытылатын оқушылардың сабақ кестесі бойынша мұғалімдердің баруын бақылау, ата-анасымен байланыс жасау. үнемі Оқу ісі жөніндегі орынбасары, әлеуметті педагог
5. Үйде оқытылатын оқушылардың әлеуметтік ортасымен араласу деңгейін және бос уақытта немен айналысатындығын анықтау, әлеуметтік педагогикалық сараптама жасау үнемі Әлеуметтік педагог, психолог, сынып жетекшілері
6. Сынып жетекшілерімен бірлесе және әкімшілік тарапынан жаңа жылдық сыйлықтар ұйымдастыру. желтоқсан Оқу ісі жөніндегі орынбасар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер
7. Әлеуметтік-психологиялық қызметтер: ата – анасына кеңестер беру. үнемі Әлеуметтік педагог, психолог
8 Оқушының оқу үлгерімін талқыға алу, пән мұғалімдерімен бірлесе әлеуметтік педагогикалық жұмыстар атқару. Үнемі Оқу ісі жөніндегі орынбасар, әлеуметтік педагог, психолог
Әлеуметтік педагог: Ахметова Г. С.
- Жорж Батай
- Жорж Батай
- Жорж Батай
- Нарша Булгакбаев
Барлық авторлар