Алматы облысы Балқаш ауданы
"№1Бақанас орта мектебі МДШО "МКМ-нің
бастауыш сынып мұғалімі Жұман Дария Жұмаділқызы
| Тақырыбы: | Сабақ мақсатына сай жетістік критерийлерін құрастыру және саралау. 
 | ||||
| Мақсаты: | Мұғалімдер сабақ мақсатындағы жетістік критерилерін құрастыруды жүргізу әдістемесіне талдау жасайды және оқу мақсатының сабақ мақсатына әсері туралы қорытынды шығарады. | ||||
| Мұғалімдер сабақ мақсатындағы жетістік критерийлерін құрастыру дағдыларын бағалай отырып , саралайды. | |||||
| Түйінді идеялар | Сабақ жоспарындағы оқу сақсаты арқылы сабақ мақсатын оқушы жетістіктерін ескере отырып анықтау ,құрастыру ,саралау оқу үдерісінің пәрменді тәсілдерінің бірі. 
 
 | ||||
| Мерзімі | Тапсырма 
 | Тренердің іс -әрекеті 
 | Мұғалімнің іс -әрекеті 
 | Бағалау 
 | Ресурстар 
 | 
| 
 1 минут 
 
 
 
 2 минут | «Не өзгерді?» сергіту сәті 
 
 
 
 Бейне жазба көрсету | Мұғалімдерді шеңберге тұрғызады, бақылаушы мұғалімге шеңбердегі мұғалімдердің орынына,киіміне қарап алуды ұсынады.Қарап алғаннан кейін сынып сыртына шығуды,сыныпқа кіргенде сыныптағы өзгерісті айтуды ұсынады. 
 -Мұғалімдерден осы тапсырма барысында қандай іс-әрекеттерді жасағанын сұрайды. 
 
 Бейне жазбаның көрсетудегі мақсатын айтады және осы бейнежазбаны көргенде қандай ой түйгендерін ортаға салуларын ұсынады. 
 -Сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстырады. 
 
 
 
 | Не өзгергенін,қалай өзгергенін бақылаушы мұғалім айтады. 
 
 
 
 Іс -әрекеттер:ақпарат жинау,бақылау,есте сақтау,қадағалау. 
 | 
 
 
 | 
 
 
 
 
 Бейнежазба | 
| 
 3- минут | Топпен жұмыс | Әр топқа әр пәннен оқу мақсаттары беріледі, ұсынылған оқу мақсаттарына сабақ мақсаттарын құрастыру ұсынады. 
 | Топпен жұмыс жасайды. Сабақ мақсатының жетістік критерийлерін құрастыру арқылы саралау жүргізеді. | "Галлерея шарлау" әдісі арқылы өзара бір-бірін бағалайды. 
 
 
 | Сабақ жоспарының үлгісі, флипчарттар. 
 | 
| 
 2-минут | "Сабақ мақсатындағы жетістік критерийлерін құрастыру және саралау" 
 | Таныстырылым жасау. 
 "Брифинг" мұғалімнің қортынды ойын тыңдау ұсынылады. 
 | Мұғалімдер құрастырған жетістік критерийлері бойынша кері байланыстарын ұсынады. | "Екі жұлдыз,бір тілек"әдісі | ҮМ, | 
| 
 2-минут | Кері байланыс жасау | «Шәкіл» әдісін ұсынады | «Шәкіл» өзінің білімінің температурасын белгілейді. | «Шәкіл» әдісі | Т. арналған ҮМ | 
-
-
-
-
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі