Өлең, жыр, ақындар

Циклограмма

Циклограмма

«Балапан» тобы

Өтпелі тақырып «Балабақша»

Тақырыпша: «Менің балабақшам» 

Апта күні  17.09. 21.09.

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар(үстел үсті,саусақ т.б )

 

Таңертеңгілік жаттығу

8.30 – 9.00

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Балалардың өз балабақшаларына деген ыстық сезімдерін дамыту. Балабақшада қызмет істейтін апайларға құрмет көрсетіп, топта тазалық сақтай білу сияқты әдептілік дағдыларын қалыптастыру

Үстел үсті ойыны

«Мозайка»

Мақсаты: Балаларға берілген суреттердің бөлігін тауып орналастыра білуге үйрету. Тапқырлықа баулу

Дидактикалық ойын«Бауда әлде бақшада?»

Мақсаты: Балаларға көкөністер мен жемістердің қайда өсетінін атап айтқызу, ажырата білуге үйрету.

 

Дидактикалық ойын 

«Зат неге ұқсайды»

Мақсаты: Балалар бөлме ішіндегі заттардың қандай пішінге ұқсайтынын ажыратып айта білуге үйрету.

 

Саусақ ойыны 

«Бақшадағы қызанақ пен қияр»

Мақсаты: бақша туралы түсінік бере отырып қызанақ пен қияр көкөніс екенін ажырата білуге үйрету

 

Суретпен әңгіме:

«Менің балабақшам»

Мақсаты:

Балалармен балабақша туралы әңгімелесу.

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

9.00-9.30

Ойын- жаттығу:Ас ішерде күнде біз

Сөйлемейміз күлмейміз

Астан басқа өзгені

Елемейміз, білмейміз

Ойындар,

(ҰОҚ)

10.00-10.35

Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда  ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар

Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы: «Достық неден басталады?»

Мақсаты: Балаларға көңіл күй сыйлау топ болмелерімен, заттармен таныстыру, атауға үйрете отырып, сөздегі дыбыстарды анық айтуға үйрету.

Д/ойын: «Біздің балалар қайда екен?»

Мақсаты: Балалардың көңіл-күйін көтере отырып, ойынға қызығушылығын дамыту.

Құрастыру

Тақырыбы: «Тар және кең жолдар»

Мақсаты: Балаларды тар және кең ұғымдарымен таныстыру, құрылыс материалдарымен жұмыс жасай білуге, олардың түсін,пішінін, көлемін ажырата айтуға тәрбиелеу.

 

Д/ойын: «Қандай пішін?»

Мақсаты: Заттардың көлемін көрсету арқылы пішіндермен таныстыру, атауға үйрету.

Жаратылыстану

Тақырыбы: «Балабақша өз үйім»

Мақсаты: Балалардың өз балабақшасына деген ыстық сезімдерін дамыту. Балабақша ауласындағы гүлдер мен ағаштарды күтіп баптауға тәрбиелеу.

 

Д/ойын:«Бақшамызға барамыз»

Мақсаты: Балаларға суреттер арқылы сұрақ қойып сөздік қорын дамыту.

 

Сурет

Тақырыбы:«Қағаз карандашпен таныстыру»

Мақсаты:Карандаштың ізі арқылы балабақша ауласындағы жолдарды бояумен солдан оңға қарай салуға үйрету.

 

Д/ойындар:«Ұқсас затты топта»

Мақсаты:Балаларға әртүрлі заттардың суретін көрсете отырып бірдей заттың суретін топтап жинауға үйрету.

 

Суретпен жұмыс

 

Тақырыбы: «Балабақша»

Мақсаты: Балаларға балабақша суреттерін көрсету арқылы сұраққа жауап беруге үйрету.

 

Д/ойын: «Заттар»

Мақсаты: Балаларға екі түсті заттардың ішінен бір түсті заттарды таңдап топтастыруға үйрету.

Серуен

10.50-11.30

Серуенге қызығушылық  туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

Күнді бақылау

Мақсаты: Күн туралы түсінік беру. Күннің түсін, оның жылуы табиғатқа пайдасы туралы таныстыру.

Тақпақ айту:    Жарқырап күн ашылды,

                          Шуағы жерге шашылды.

                          Біз бақытты баламыз,

                          Күндей өсіп толамыз.

 

Қимылды/ойын: «Күн мен түн»

Мақсаты:Балаларды  ептілікке, жылдамдыққа, ажыратуға баулу.

Ойын  мазмұны: Балалар  бірі « Күн» , екіншісі     « Түн» тобы болып  екіге бөлінеді. Олардың  бір-бірінен бөлек, өз  үйлері  болады. Тәрбиешінің  көрсетуі  бойынша  екі  команда  да жаттығулар жасап тұрады. Тәрбиеші « Күн» деп белгі берген кезде,  сол  топтың  балалары  үйіне  жеткізбей  қуып  жетулері  керек. Қолға  түскен  балалар  қуушылар  қатарына  қосылады. Сөйтіп, ойын  осылайша  алма-кезек  жүріп  отырады. Көп  бала  ұстаған  команда  жеңіске  жетеді.

Серуеннен  оралу

11.30-12.00

Балалардың   киімдерін  шешуі,  гигиеналық   шараларды ұйымдастыру.

Түскі ас

12.00-12.30

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Түскі ұйқы

12.30-15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.00-15.30

Баларға әр түрлі қимылда жаттығулар жасату, шынықтыру жұмыстарын жүргізу

Ойын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолыңды жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Таза  бетің, маңдайың.

Бесін ас

15.30-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекеттер

 

16.00-16.20

 

 

 

Үстел үсті  театры:

«Жеті лақ пен қасқыр » ертегісі

Мақсаты: Балаларға үстел үстінде ертегі кейіпкерлерін көрсету арқылы әңгімелеп беру

Сюжетті-рөлдік ойын:

«Қуыршақты тамақтандыр»

Мақсаты: Балаларға өздері қалаған қуыршақпен ойнауға, тамақтауға мүмкіндік беру.  Ойынға қызығушылықтарын арттыру.

Ойын – жаттығу  «Қуыршықты жуындыр»

Мақсаты: Балаларға тазалық туралы үйрету.

Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.

 

Ойын «Кімнің заттары?» (Балабақша заттарын анықтау);

 

Қимылды/ойын:

«Жанды ойыншықтар»

Мақсаты: балаларды аңдардың жүрісін келтіріп жүруге үйрету.

 

Балалармен   жеке жұмыс жүргізу

16.20-16.40

 

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу

«Күз»(сурет қарастыру)

Мақсаты:Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

   Әңгіме құрастыру «Балабақша  туралы әңгімелеп бере»

Мақсаты:баланың сөздік қорын заттардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.

Дидактикалық ойын «Ғажайып  қапшық»

Мақсаты: баланың сөздік қорын  ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу

Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Дидактикалық ойын:«Атын атап бер»  

Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

Серуенге дайындық

16.40-17.00

Киіну: серуенге шығу.

Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: « Кім қайда барғысы келеді бар?» және т.б.

Балалардың үйге қайтуы

17.00

Ата-аналарға кеңес:

«Үйде ойын бұрышын  ұйымдастыру».

Кеңес: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.

Балалар отбасында өздері  не істей алатындары туралы әңгімелесу.

Кеңес:

«Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы».

Ата-аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру


Пікірлер (7)

Лейла

Оте керемет маглуматтар рахмет

Шынар Булатовна

Өте тамаша жазылған

Aynur

Салеметсизбе постка шыгарган циклаграманыз жаксы бирак маганда комек беое аласызба

Айнура

Оте жаксы март айынын циклограммасын кайдан алсам болады

Aynur

Саламатсызба маган 2 киши топтын циклаграммасы керек комек бере аласызба

әйгерім

саламатсызба маған 4к модель бойынша ортангы топка циклограмма керек еді көмек бере аласызба

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз