Сабақтың тақырыбы:Жалаң және жайылма сөйлем |
Мектеп: «Абай атындағы жалпы орта мектебі» КММ |
|||||
Күні:24.11.2016жыл |
Мұғалімнің аты-жөні:Өміртай А |
|||||
Сыныбы:3 «ә» |
Қатысқандар саны: 23 |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
|
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:Жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін толықтырады |
|||||
|
||||||
Оқушылардың басым бөлігі:Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата алады |
||||||
|
|
|||||
Кейбір оқушылар:Шығармашылық ойлау дағдылары дамиды |
||||||
|
|
|||||
Тілдік мақсат |
|
|||||
Оқушылар: Негізгі сөздер мен тіркестер: Жалаң және жайылма сөйлемдер |
||||||
|
|
|||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
||||||
Талқылауға арналған тармақтар: Жалаң және жайылма сөйлемдердің айырмашылдытары |
||||||
|
|
|||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||
|
|
|||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||
|
|
|||||
Алдыңғы тақырып |
Сөйлем мүшелерінің байланысы |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
Басталуы
|
1 Ұйымдастыру Оқушыларды сабаққа әзірлеу, түгелдеу Сыныпты қызыл, көк, жасыл, сары гүлдер арқылы 4-топқа бөлу. Топ басшыларын сайлау, топ ережесін еске түсіру. Топ басшыларына бағалау парағы беріледі 2.Өткен сабаққа шолу жасап, пысықтау -Бастауыш дегеніміз не? -Баяндауыш дегеніміз не? -Сөйлем мүшелері қаншаға бөлінеді? -Тұрлаулы мүшелер дегеніміз не? -Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не? -Қандай сұрақтарға жауап береді? Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу. Бағандағы сөздерді оқу -Балалар бірінші бағандағы сөйлем неден құралған? - Бастауыш пен баяндауыштан -Тек қана тұрлаулы мүшелерден тұратын сөйлемді жалаң сөйлем дейміз -Екінші бағандағы сөйлем неден құралған? -Бастауыш, баяндауыш және тұрлаусыз мүшелерден -Тұрлаусыз мүшелердің сұрақтары қандай? -Яғни, тұрлаулы мүшелермен қатар тұрлаусыз мүшелер қатысқан сөйлемді жайылма сөйлем дейміз
|
Түрлі-түсті фигуралар, өзін-өзі бағалау парағы, топ басшысына топты бағалау парағы.
Интерактивті тақта |
||||
Ортасы |
Дәптермен жұмыс. 2-жаттығу Берілген жалаң сөйлемдерді сызба бойынша толықтырып жазу.Дәптерлерін бір-бірімен алмастырып бір- бірін бағалау. Топтық жұмыс 1-топ: «Ішіне –сыртына» әдісі бойынша жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдырып жазу 2-топ: «Венн диаграммасы» бойынша жалаң сөйлем мен жайылма сөйлемнің ұқсастығы мен айырмашылығын жазу. 3-топ: Берілген зат есімдердің бәріне ортақ әріпті тауып, шыққан сөзден бір жалаң, бір жайылма сөйлем құрастыру 4-топ: «Сәйкестендіру кестесі» арқылы жұмыс жасау Сергіту сәті
|
Оқулық, венн диагараммасы, кесте, |
||||
Аяқталуы |
Семантикалық картамен жұмыс жасау |
|
||||
Сабаты қорытындылау, бағалау
Кері байланыс |
Оқушыларды топ басшысы бағалайды. Топ басшыларды мұғалім бағалайды.
Бүгін мен не білдім? Білім ағашы |
Бағалау парағы
Стикер
|
||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі