Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы
Теңге аулы «Теңге бөбекжай-бақшасы»
Тәрбиешісі Менкеева Анар Құдагелдіқызы
№6 «Еркемай» ІІ-кіші тобы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы: «Үлкен-кіші. Биік-аласа.»
Мақсаты: таңертең(таң)-тәулік бөлігімен таныстыру.
Міндеттері: таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен-кіші, биік-аласа) салыстыруды үйрету. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу.
Қажетті көрнекіліктер: ойыншық кірпі, шымылдық, Слайд
Сөздік жұмыс: таңертең, үлкен-кіші, биік-аласа.
Билингвальді компонент: таңертең-утро, үлкен-большой, кішкентай-маленький, биік-высокий, аласа-низкий, ұзын-длинный, қысқа-короткий.
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің оқу қызметі |
Балалардың оқу қызметі |
Моти-вациялық қозғаушы-лық |
- Балалар, бүгінгі оқу қызметімізге көптеген қонақтар келген екен, қонақтармен амандасайық. Шаттық шеңбері: Кел балалар күлейік - Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? - Қыс мезгілінде неше ай бар? - Атаулары қандай? - Қыс мезгілінде қандай ерекшеліктер болады? - Жарайсыңдар, балалар! - Балалар, бүгінгі өтетін оқу қызметіміз Математика. Тақырыбы «Үлкен-кіші және биік-аласа» Оқу қызметін бастамас бұрын өткен тақырыпты есімізге түсірейікші. Кім біледі? - Дұрыс, жарайсың! Слайдпен пішіндерді қайталау: - Балалар, мынау қандай пішін? - Неліктен шаршы дейміз? - Шаршыға нелер ұқсайды? - Ал,мынау қандай пішін? - Неліктен үшбұрыш дейміз? - Үшбұрышқа нелер ұқсайды? - Ал, мынау қандай пішін? - Шеңберде бұрыш бола ма? - Ол неге ұқсайды? - Жарайсыңдар балалар! - Енді жаңа тақырыбымызға өтейік. Ғажайып сәт. - Балалар, бүгін бізге қонақ келгенін білесіңдер ме? Ол бізге тәулік мезгілдері туралы әңгімелеп бермекші. Мен бір жұмбақ жасырайын, жауабын тапсаңдар келген қонақтың не екенін білесіңдер. Жұмбақ: Тиіскенді түйреген, Киімі бар инеден. (Кірпі.) Балалар, жұмбақ не туралы? Осы кезде шымылдықтың артынан ақырын кірпі шығып, балалармен амандасады. Кірпі балаларға бір тәулікте төрт мезгіл болатынын, олар: таңертең, күндіз, кеш, түн деп аталатынын айтады. - Сендер үлкендер мен балалар таңертең, күндіз, кешке, түнде немен айналысатынын білгілерің келе ме? - Таңертең үлкендер жұмысқа, ал балалар балабақшаға, мектепке барады. Күндіз үлкендер жұмыс істейді, ал балалар сабақ оқиды. Кешке бәрі демалып, түнде ұйықтайды. |
Қимылмен шаттық шеңберін жасайды
- Қыс - Үш ай бар - Желтоқсан, қаңтар, ақпан
Үшбұрыш, шеңбер, шаршы
- Шаршы - Өйткені төрт бұрышы бар - Үстел, терезе, кітап - Үшбұрыш - Өйткені үш бұрыштары бар. - Үй шатыры, шырша - Шеңбер - Жоқ ол дөңгелек - Күн, алма, доп
Кірпі туралы
Балалар мұқият тыңдайды.
Ия, білгіміз келеді |
Ұйымдастыру-іздестіру |
Кірпі: - Балалар, суреттен нені көріп тұрсыңдар? - Кірпілер бірдей ме? - Олар қандай екен? Кірпі суретте сүті бар тағы екі кесе салынғанын айтады:үлкен кесе үлкен кірпіге,ал кішкентай кесе кіші кірпіге арналған. Сергіту сәті: Ормандағы аюдың Құлпынайы көп екен Теріп-теріп алайық Қалтамызға салайық |
Кірпілерді көріп тұрмыз - Әртүрлі. - Үлкен және кішкентай.
|
|
Ойын «Кірпі немен қоректенеді?» Шарты: суреттерді көрсету арқылы кірпі қай нәрсемен қоректенетінін сұрайды. Кірпі балаларға тапсырмаларды дұрыс орындағандары үшін рақмет айтып қоштасады. Балаларға үйлердің суреттерін көрсетеді. - Балалар, үйлер бірдей ме, жоқ әртүрлі ме? - Дұрыс? Бір үй биік,ал басқа үй аласа. - Бір-біріңе арқаларыңмен тұрыңдар,қайсың биік, қайсың аласа екенін көреміз. Балаларға биік-аласа сөздерін түсіндіреді. Ойын «Суреттерді орналастыр» . Шарты: Берілген суреттерді көлеміне қарай ажыратып орналастыру. |
Салыстырып жауап береді.
|
Рефлексивті- түзетушілік |
- Балалар, бүгін бізге қонаққа кім келді? - Балалар, біз қандай тақырып өттік? Не үйрендік? Ұйымдастырған оқу іс-қызметінде араласқан балаларды мақтап, мадақтау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Меңгереді: Үлкен-кіші, биік-аласа мағынасын.
Игереді: суреттерді дұрыс орналастыруды
Қолданады: дайын пішіндерді орнына жапсыруды.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі