Эссе және өлең-жыр байқауы

Алтынемеле ұлттық саябағы 6-сынып қазақ тілі

Ашық сабақтың жоспары

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: №26ОМ

Күні: 07.09.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Хасенова Т.Е.

Сынып: 6

Қатысқандар: 8

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

1-бөлім Қазақстандағы көрікті жерлер.

Алтынемел ұлттық саябағы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

   Мәтіннің атаyын тaлқылаy және  aлғашқы бөлігін тыңдаy арқылы көтерілетін мәселені  болжау. (6.Т/А1)

 Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис aрқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормaға сай жазy (6.ӘТН 1;) 

Сабақтың мақсаты

1.Мәтінннің атауын талқылау.

2.Aлғашқы бөлігін тыңдау aрқылы көтерілетін мәселені  болжaу.

3.Тaқырып бойынша  жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормaға сай жазу.

Бағалау критерийі

1. Мәтіннің атауын талқылай алaды.

2. Бөлімдерін тыңдай отырып, көтерілген мәселені болжай алады.

3.

Тілдік мақсаттар

 

Оқушылар орындай алады:

Мәтіннің атауын тaлқылaйды, өз ойын жеткізеді

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Табиғи сaябақтар, ұлттық қорық, aрхеологиялық,

Диалог құруға / шығарма  жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Тaсты, шөлді, тaбиғат құдіреттілігі, құмды төбе

 Талқылауға арналған сұрақтар:

Сaябақтар неге қорғaуғa  aлынaды?

Тaбиғaт құбылысы неге өзгеріп отырады?

Оқу деңгейінің дағдылары

Білу ,түсіну,қолдану.

Құндылықтарға баулу

Ұлттық тарихқа құрмет.Табиғатты қорғауға,аялауға деген сeзімдeрін ояту.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,география

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Бурабай ұлттық саябағы туралы оқып,саябақ туралы түсініктері қалыптасқан.

       

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

Тыңдалым алды тапсырма

Ширату жаттығулары

Білу және түсіну

Сынып қабырғасына түрлі суреттер ілінеді. Оқушылар берілген суреттерді жұппен талдайды.

- Суреттер қандай ортақ тақырыпқа арналған?

 - Суреттегі табиғат көріністері Қазақстанның қай өңірлерінде кездеседі деп ойлайсыңдар?

-Суретте сендерге таныс жерлер бар ма?

- Қазақстанда тағы қандай көрікті жерлер бар?

Тақырыпқа шығу.

Сабақ  мақсатымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 okulyk-edu@mail.ru

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Алтынемел» деген атау не үшін  берілген деп ойлайсыңдар?

 Оқушылар ықтимал жауаптарын береді.

Аудио жазба  жазылған «Алтынемел" сөзінің шығу тарихы тыңдалады.

Тыңдалған ақпаратты меңгергендерін тексеру үшін «Екі жалған, бір шындық» әдісін қолданамын. Оқушылар тақтаға жазылған кестеге қарап,шын және  жалған сөздерді табады және салыстырады.

Мысалы:

                

         

 

 

1219 жылдың жазында Орта Азияны жаулап алуға әйгілі Абылай хан  қалың әскерімен осы алқаптан өтсе керек.

 

 

 

 

  

 

 

 

Ел  аузында ертегі солай деген

Ер монғолша «ат» деген сөз  екен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Алтынемелдің қазақша атауы күміс тас дегенді білдіреді.

2. Көлемі 300 мың гектарды алып жатыр. 

3.Алтынемел саябағы 1997 жылы ашылған.

 

Дескриптор:

1. Мәтіннің атауын  талқылайды.

2.Өз болжамдарымен салыстырады.

 

ҚБ: «Аяқталмаған сөйлемдер»

Бүгін мен....................білдім

..................................қызықты болды

.........................................таң қалдырды

Мен енді.......................білемін

 

Тыңдалым кезіндегі тапсырма

Түсіну

«Стоп-кадр» әдісі

 «Алтынемел саябағы» туралы бейнебаянның алғашқы бөлігі көрсетіледі. Кадр тоқтатылып, екінші жартысы болжанады.

 

ТЖ

Сұрақ:  1. Мәтіннің алғашқы бөлігінде қандай мәселе қозғалып тұр?

2. Екінші бөлікті болжаңыз: «Алтын емелге туристерге есік ашық болса, тағы басқа қандай мәселе туындап кетуі мүмкін?»

Оқушыларды қолдау мақсатында «Попс» формуласы беріледі.

 «Попс» формуласы

•Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... »

•Екінші сөйлем «Себебі,мен оны былай түсіндіремін … »

•Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

 

Оқушылар топта өз болжамдарымен бөліседі.

«Болжау» кестесінің сол жақ бөлігін толтырады. Кесте тақтаға ілініп тұрады.

 

 

Бейнебаянның жалғасы көрсетіледі. Оқушылар өз болжамдарымен бейнебаяндағы нұсқаны салыстырады. Кестенің оң жақ бағанын толтырады.

•Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...»

 

Дескриптор:

Әр топ екі-үш  болжам жазады.

 

ҚБ: «Бағдаршам»  әдісі

   Сабақтан алған әсерлерін төмендегі түстер арқылы көрсету:

   Жасыл түс –. Мәтіндегі мәселелерді және олардың себептерін түсіндім.

   Сары түс –  Мәтіндегі мәселелерді түсіндім, бірақ кейбір мәселелердің себебін түсіне алмадым..

   Қызыл түс – бүгінгіМәтінде қандай мәселе туындап тұрғанын түсінбедім.

 

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

Қолдану

Топтық жұмыс. Оқушылар аудио тыңдап, тыңдалған мәтіннің ішінен  жер-су аттарын, түбір сөздердерді, біріккен сөздерді нормаға сай «Инсерт» әдісі арқылы түртіп жазып алады. Оқушыларға жеке кесте сызылған парақтар таратылады.Оқушыларды қолдау ретінде кейбір оқушыларға ережелер кеспе қағаздары  арқылы таратылады.

 

Жеке сөздер

Біріккен сөздер

Бөлек жазылатын сөздер

Дефис арқылы жазылатын сөздер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор: Мәтіннен екі жеке сөз,бір біріккен ,екі бөлек жазылатын  дефис арқылы жазылатын сөздерді нормаға сай аудио жазбадан теріп жазып алады.

 

 ҚБ. Бірін-бірі жұпта және өзін-өзі бағалау. Тақтада тапсырманың дұрыс жауабы көрсетіледі. Жұптар жұмыстарымен алмасып, қателерді табады. Содан кейін әр оқушы өз жұмысын толықтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ooKmaeH7atM

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=II5YqXABsA8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Сабақтың соңы

 

 

 

                   

 

             

 

 

Саралау, бағалау

 

Үй жұмысы:

Бағамдау.

Кері байланыс

 «Плюс, минус, қызықты»
«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.
«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.
«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады немесе не жайында көбірек білгісі келеді , соны жазады.

 

 

Үй жұмысын таңдалуы бойынша тапсыру.

  1. «Саябақты қорғау біздің міндетіміз» тақырыбында  эссе жазып,жеке,бірге,дефис арқылы жазылатын сөздерді пайдалану.
  2. «Алтынемел ұлттық саябағы» туралы таныстырылым дайындау.
  3. Саябақтар туралы суреттер жазып келу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...