Нургужина Гульнара Мухамедгалиевна
Солтүстік Қазақстан облысы
Петропавл қаласындағы
«№10 жалпы білім беретін орта мектебі» ҚММ
Сабақ: №32 |
Мектеп: 10 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалім: Нургужина Г.М. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7L2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы мұздардың еруі |
||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Т7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау А7.2.2.1 ұсыныс жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы: тыңдалған мәтіннің кейбір сөйлемдерді түсінеді, кейбір ақпаратты анықтайды. Оқушылардың көпшілігі: тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді, өзекті ақпараттың көбін анықтайды, ұсыныс жасай алады. Оқушылардың кейбірі тыңдалған мәтіннің барлық мазмұнын түсінеді, ақпараттың өзектілігін толық анықтайды, барлық мәселеге ұсыныс жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
География |
||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Таныстырылым |
||||||||||||||||||||||||||||||
Дескриптор |
1. Мәтінді түсінеді. 2. Ақпараттың өзектілігін анықтайды. 3. Ұсыныс жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Пән лексикасы және терминология: Тақырыпқа қатысты жаңа сөздер мен терминология. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша, себебі ... деп есептеймін |
||||||||||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Әлем климатының өзгеруі |
||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек-көздер |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ басы 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі . Сабақ мақсатымен танысу. |
Парақша
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 2 мин.
10 мин.
3 мин.
2 мин.
15 мин.
5 мин.
|
1. Қызығушылықты ояту, сабақтың тақырыбын анықтау: 1- тапсырма 64 бет (суретпен жұмыс). 2. Жаңа сөздерді игеру. Топтық жұмыс. (Оқушылар сурет бойынша бірігіп төрт топқа бөлінеді) 1-і топ пен 2-і топтың тапсырмасы: «Қақпа ойыны». Тапсырма. Берілген жаңа сөздерді кестеге жылдам жазыңыз. 1 оқушы кестені толтырсын. 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасасын. 1 оқушы тақтадағы қақпаға гол салсын.
Жаңа сөздер: жоғарлату, қысқарған, жорамалдау, әсер ету, шығын, кері әсер ету. 3-і мен 4-і топтың тапсырмасы: «Сәйкестендіру». Тапсырма. Берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріңіз.
3. Топтар бір-бірін тексереді, бағалайды. 4. Оқушыларды 2-топқа бөлу. Орындықтың артына мұғалім стикерді жабыстырып қояды. 5. Мәтінмен жұмыс. 5-тапсырма 65 бет. 1-тапсырма. Тыңда. Мәтінді оқы. Түсін. 2-тапсырма. 1-топ. 6-тапсырма(1-3) 2-топ: 6-тапсырма (4-7) 3-тапсырма. 1-топ: 7-тапсырма 66 бет (1-4) 2-топ: 7-тапсырма 67 бет (5-7) 4-тапсырма. 1-топ. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы негізгі ойды анықтайды: 1.Пікір. 2.Дәлел. 3.Мысал. 4.Қорытынды. 2-топ. Мәтінге байланысты тағы кем дегенде өз ұсыныстарын жасайды. 6. Топтар бір-бірін тексереді, бағалайды. |
Парақша
Аудио-жазба.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ соңы Рефлексия 2 мин. |
Бүгінгі сабақ қандай пәнмен байланысты болды? Қандай қосымша жаңа сөздермен таныстыңыз? Сабақтан алған әсеріңіз. Сабаққа бір ұсыныс. |
парақша |
Ұлту
Сабақ жоспары жақсы жазылған. Маған ұнады. Рахмет!
Айгуль
Өте жақсы жоспар