Эссе және өлең-жыр байқауы

Қазақстандағы мұздардың еруі

Нургужина Гульнара Мухамедгалиевна
Солтүстік Қазақстан облысы
Петропавл қаласындағы
«№10 жалпы білім беретін орта мектебі» ҚММ

Сабақ:  №32

Мектеп:  10

Күні:

Мұғалім: Нургужина Г.М.

Сынып: 7L2

Қатысқан оқушылар саны: 

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы мұздардың еруі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Т7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

А7.2.2.1 ұсыныс жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу;

Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы:

тыңдалған мәтіннің  кейбір сөйлемдерді түсінеді, кейбір ақпаратты анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі:

тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді, өзекті ақпараттың көбін анықтайды, ұсыныс жасай алады.

Оқушылардың кейбірі

тыңдалған мәтіннің барлық мазмұнын түсінеді, ақпараттың өзектілігін толық анықтайды, барлық мәселеге  ұсыныс жасайды.

Құндылықтарды игерту:

Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады.

Пәнаралық байланыс:

География

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Таныстырылым

Дескриптор

 1. Мәтінді түсінеді.

 2. Ақпараттың өзектілігін анықтайды.

 3. Ұсыныс жасайды   

Тілдік мақсаттар:

Пән лексикасы және терминология:

 Тақырыпқа  қатысты жаңа сөздер мен терминология.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Менің ойымша, себебі ... деп есептеймін

Осыған дейін меңгерілген білім

Әлем климатының өзгеруі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек-көздер

 Сабақ басы

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі .

Сабақ мақсатымен танысу.

Парақша

 

Сабақ ортасы

2  мин.

 

 

10  мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3  мин.

 

 

2 мин.

 

15 мин.

 

 

5 мин.

 

1. Қызығушылықты ояту,  сабақтың тақырыбын анықтау: 1- тапсырма 64 бет (суретпен жұмыс).

2. Жаңа сөздерді игеру. Топтық жұмыс. (Оқушылар сурет бойынша бірігіп   төрт топқа бөлінеді)

1-і  топ пен 2-і топтың тапсырмасы: «Қақпа ойыны».        

    Тапсырма. Берілген жаңа сөздерді кестеге жылдам жазыңыз. 1 оқушы кестені толтырсын. 1 оқушы сөздікпен жұмыс жасасын. 1 оқушы тақтадағы қақпаға гол салсын.

Сөз

Менің аудармам

Сөздіктегі аударма

Сөйлем

 

 

 

 

      Жаңа сөздер: жоғарлату, қысқарған, жорамалдау,  әсер ету, шығын, кері әсер ету.

3-і мен 4-і топтың тапсырмасы: «Сәйкестендіру».

Тапсырма. Берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріңіз.

температура

 

жорамалдайды

тау бөктерінде

 

мұздықтар азайды

ғалымдар

 

жоғарылаған

мұздықтар

 

әсер етеді

өзендердің ағысында

 

жүреді

ауа алмасуы

 

азайған

 

3. Топтар бір-бірін тексереді,  бағалайды.

4. Оқушыларды 2-топқа бөлу. Орындықтың артына мұғалім стикерді жабыстырып қояды.

5. Мәтінмен жұмыс. 5-тапсырма 65 бет.

1-тапсырма. Тыңда.  Мәтінді оқы. Түсін.

2-тапсырма. 1-топ. 6-тапсырма(1-3)  

                      2-топ: 6-тапсырма (4-7)

3-тапсырма. 1-топ: 7-тапсырма 66 бет (1-4)

                       2-топ: 7-тапсырма 67 бет (5-7)

4-тапсырма. 1-топ. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы негізгі ойды анықтайды:

1.Пікір.

2.Дәлел.

3.Мысал.

4.Қорытынды.

2-топ. Мәтінге байланысты тағы кем дегенде өз ұсыныстарын жасайды.

6. Топтар бір-бірін тексереді, бағалайды.

 

 

 

 

 

Парақша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аудио-жазба.

 

Сабақ соңы

Рефлексия

2  мин.

Бүгінгі сабақ қандай пәнмен байланысты болды?

Қандай қосымша жаңа сөздермен таныстыңыз?

Сабақтан алған әсеріңіз.

Сабаққа бір ұсыныс.

парақша


Пікірлер (2)

Ұлту

Сабақ жоспары жақсы жазылған. Маған ұнады. Рахмет!

Айгуль

Өте жақсы жоспар

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...