Корейская косметика премиум класса

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі

М.Жұмабаев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектеп
Тарих және география пәні мұғалімі
Нурсеитова Гулазия Мүтетайқызы

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:

7.3.1.5 қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдары анықтау.

7.3.1.6 ұлт азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру.

Сабақтың мақсаттары: (Барлық оқушылар орындай алады) 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісін ажырата алады. Тақырыпты түсініп, детальды ақпараттар анықтайды (Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Детальды ақпараттар мен тарих салаларын табады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпқа байланысты қосымша ақпарат таба алады және әртүрлі мысалдар келтіре алады.

Бағалау критерийлері: -Тақырыптың мазмұнын түсіндіре алады. -Тарих туралы ақпараттарды біледі. - Жеке және топтық тапсырмаларды орындай алады.

Тілдік мақсаттары: Тарихи білім көздері болып табылатын оқулық, географиялық атластармен екі томдық《Қазақ КСР атласы, үш томдық  ұлттық атластар мен тақырыптық карталары географиялық карталардың білім алуда маңызы зор екенін білу.

Құндылықтар: Жауапкершілік. Адамның туған елге, туған жерге деген сүйіспеншілігі. Туған өлкенің кереметтігіне, тіл жетпейтін құндылығына құрметпен қарау.

Жаһандық азаматтықа тәрбиелеу: Адами құндылықтарды дәріптеу. Патриотизм сезімін ояту.

АКТ дағдысын қолдану: Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасын тақырыпқа қатысты көрнекті құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.

Өмірмен байланысы: Тарихи өзгерістерді талқылау.

Пәнаралық байланыс: география, биология, тарих.

Алдыңғы оқу: 6.3.1.5.Бөкей Ордасы.

Сабақтың кезеңдері:

Сабақтың басы: (шаттық шеңбері) 4-топқа бөлу (жыл мезгілдері мен көктем,жаз,күз,қыс). Үй тапсырмасын сұрау (ойлан тап әдісі)

Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа  бөлінуге арналған кеспе қағаздар.

Үй тапсырмасы (3 мин): Тарих пәнінің салалары туралы ақпарат. Тарих міндеттері туралы кесте жасау. Презентация әзірлеу.

Сабақтың ортасы (10 мин): 1-тапсырма《Миға шабуыл》әдісі (тақырыпты табу).
I топ Тарих ғылымы нені зерттейді?
II топ Тарих ғылымының салалары қандай?
III топ Тарихтың міндеттері қандай?

2- тапсырма
1. Тақырып бойынша сұрақ қою, әңгімелеу.
2. Жаңа нысанды жобалау.
3. Тақырып бойынша болжам жасау.
ҚБ.《Бес бармақ》әдісі

3-тапсырма
I топ  Тарихтың ғылымға қосқан үлесі?
II топ Тарихтағы мағэңызды зерттеулер?
III топ Тарих ғылымының дамуы?

Сергіту сәті.

Сабақтың соңы: Кері байланыс туралы оқу. Сұрақ-жауап; доп лақтыру арқылы

Үйге тапсырма: Не үйрендім? Не қиын болды? Түсінбеген жерім (Күнделікке жазады)

Саралау: оқушыларға қалай қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз.

Бағалау: оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? (Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы).


Қарап көріңіз

×