Өлең, жыр, ақындар

Сызықтық алгоритм

Базарова Эльмира Тулегеновна

Жаңаөзен қаласы №22 орта мектеп

Информатика пәні мұғалімі

Күні: 11.02.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Базарова Эльмира

Сынып: 7 а

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

 

Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық алгоритмді программалау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.1- сызықтық алгоритмді программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында  (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу

 

Сабақтың мақсаты:

    Сызықтық алгоритмдерді программалау тілінде жазу

Бағалау  критерийлері

  • Сызықтық алгоритмнің программалау тілінде жазылуымен танысады
  • Берілген есептерге программа құрады
  • Арифметикалық операциялар мен математикалық функцияларды С++ -те айқындайды;

Ойлау дағдыларының                                 Білу және түсіну

деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Тілдік мақсаттар

 

Лексика мен терминология: Сызықтық алгоритм, программада қолданылатын қажетті сөздер

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер

 ... – әрекеттердің тізбектей орындалуын сипаттайтын алгоритм  (Сызықтық алгоритм)

...  деп енгізу, шығару операторларынан және орындау командаларынан тұратын қарапайым программаны айтамыз (Сызықтық алгоритм программасы)

Программалаудың жоғары
деңгейлі тілдеріне … жатады. С++

Құндылықтарға баулу

Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

Пәнаралық байланыс

Математика  пәнімен байланысы математикалық есептерді шығару алгоритміне программа құру кезінде қолданылады

Алдыңғы білім

 

Оқушыларда    ойынды   программалау ортасының негізгі құрылымдарын пайдалану (айнымалылар, тармақталу командалары, циклдері,рәсімдері жәнет.б.), ойынды программалау платформасының ережелерін түсіну  тәжірибесі бар.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

 

Ресурс

Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу

Жылы лебіз: «Сәттілік тілеу»

«The Hat» программасы арқылы екі топқа бөлінеді

  1. Сызықтық алгоритм
  2. Тармақталған алгоритм

Өтілген тақырып бойынша тапсырма

 Сөз жұмбақ шешу

  1.   Тізбектеле орындалатын алгоритм
  2. Белгілі бір істі орындау тәртібі алгоритм қалай орындалады
  3. ЭЕМ үшін қолданылатын амалдардың реттелген тізбегі, қандай да бір есепті шешудің алгоритмі – машиналық тілде жазылған.
  4. Алгоритм сөзі кімнің есімімен шыққан
  5. Пайдаланушы мен компьютердің өзара мәліметтер алмасуын қамтамасыз ететін аппараттық – программалық құралдардың жиынтығы

 

 

 

https://learningapps.org/watch?v=pzh1wmqpj20

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақты түсіндіру

#include <iostream>

using namespace std;

int main ()

  •  

cout<< “Hello, World!\n”;

return 0;

  •  

 

#include <iostream>

using namespace std;

int main ()

  •  

Int a,b,c

  •  
  •  

return 0;

  •  

 

1- тапсырма. (жеке жұмыс)

№1.

Тіктөртбұрыштың ауданын табудың программасын құрыңдар

Дескриптор:

  • Тіктөртбұрыштың ауданын табудың программасын құрады
  • айнымалыларды анықтайды
  • Тіктөртбұрыштың ауданын табудың формуласын жазады.
  • Нәтижені анықтайды
  • Программаны орындауға жібереді.
  • Нәтижені экранға шығарады

 

2-тапсырма. Топтық тапсырма. Сәйкестендіру.

1-топ

Дескриптор:

  • Программаның атын табады.
  • Айнымалыларды сипаттауды қояды.
  • Бастауды жазады.
  • Айнымалыларды енгізуді қояды.
  • Формуланың программалау тілінде жазылуын қояды.
  • Нәтижені шығаруды қояды.

            Программаны аяқтайды.

2-топ

 

Дескриптор

  • Бүтін типті анықтайды
  • Символдық типті анықтайды
  • Жылжымалы үтір типін анықтайды
  • Логикалық типті  анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://learningapps.org/4684486

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://learningapps.org/view4684486

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

Кері байланыс

 

4.5 Оқып келу.

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 

 

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Тапсырма тәсілі арқылы оқушының практикалық жұмысын дамыту үшін келесі жұмыстар ұсынылады:

1.Үш таңбалы бүтін сандардың қосындысын табу программасын жазу.

 

Мадақтау, табыс сатысы

Сабақ құрылымын түрлі пәндермен байланыстыра жоспарлаймын. Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндірмейді. Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта алады. «Артығын тап» ширату көзге арналған жаттығулар жасатамын.

Досты қадірлеуге, адал болуға, ренжітпеуге, достықты сақтауға тәрбиелеу.

 

 

               

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер